Parhaat menot Rukalla, samoin baarit ja ravintolat maan kermaa. Siellä myös kauneimmat naiset odottaa poikamiehiä. Sinne siis
Rukalta saa naista
5
2241
Vastaukset
- rukallenauraja
Tuskinpa kauniit naiset on kiinostuneet niin mitättömistä miehistä, jotka laskee koko viikon onnettomassa näppylässä. Tosi miehet käyvät vain club200-kohteissa. Sinne suuntaa kauniit naisetkin.
- tahkolla
ole yhtään todellisuudessa noin 200mkorkeaa rinnettä sehän on vain n.189m jos vähän viitsisit katsoa suomen korkeuskarttoja niin huomaat FAktat korkeuseroista.
PS.onko Club200 joku uusi puppelipoitsujen klupi.
Jossa kikatellaan tahkolla näkyville Teinibissiksille ja hihitellään. - j.o.o.
tahkolla kirjoitti:
ole yhtään todellisuudessa noin 200mkorkeaa rinnettä sehän on vain n.189m jos vähän viitsisit katsoa suomen korkeuskarttoja niin huomaat FAktat korkeuseroista.
PS.onko Club200 joku uusi puppelipoitsujen klupi.
Jossa kikatellaan tahkolla näkyville Teinibissiksille ja hihitellään.kyll se on
- MOBO
Finninaamaisia homopentuja joilla ei ole mitään käsitystä bilettämisestä ps. käy eka esikoulu loppuun ja tuu sit vast puhuu "aikuisten" juttuja HAHAHAHAHAHAHAHA
- Anonyymi
Antti Tuisku, Alex Idiot, Robin ja Sillanpää. 2 hole hole klubi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392477
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi25623Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529