yövuorossa eksyin tämmöselle keskustelupalstalle, lukeekohan tätä kukaan? Ja mikä tärkeämpää lukeekohan tätä kukaan semmonen joka haluais lähtee aluks vaikka Nuuksioon seikkailemaan pörröpäisen mimmin ja kahden pienen koiran kanssa, jään mielenkiinnolla seuraamaan miten tilanne kehittyy =)
Mennäänkö Nuuksioon?
3
1282
Vastaukset
- kulkija2
...olisi yksi kaveri joka olisi valmis lähtemään vaikka Nuuksioon ensalkuun ja sitten myöhemmin kauemmaksikin. Itseltäni puuttuu retkeilykaveri ja yksin ei ole aina mukavaa kulkea.
Olen 42v. mies Hämeestä n. 100km pääkaupunkiseudulta. - retki
Hei
Oon itsekkin katsellut sellaista suloista retkiseuraa vaellukselle tai johonkin luontoon.
Olen 50:nen mies nuorekas,liikunnallinen,luotettava,,turvallinen...
Harrastan luontokuvausta,retkiä ym.
Odotan jo innolla aurinkoa ja kevään huumaa hangilla ja sitten muuttolintujen saapuessa yöpymisiä luonnon keskellä...
Meilaa...jutellaan - California-mies
Mennään vaan Nuuksioon! Olen kaiketi vähyän myöhässä tämän vastauksen kanssa, mutta parempi myöhään, kuin ihan aamulla aikaisin....
Mikäs siinä - ripustan repun selkääni ja reippahasti metsän siimekseen nuotion savuun.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358