yövuorossa eksyin tämmöselle keskustelupalstalle, lukeekohan tätä kukaan? Ja mikä tärkeämpää lukeekohan tätä kukaan semmonen joka haluais lähtee aluks vaikka Nuuksioon seikkailemaan pörröpäisen mimmin ja kahden pienen koiran kanssa, jään mielenkiinnolla seuraamaan miten tilanne kehittyy =)
Mennäänkö Nuuksioon?
3
1261
Vastaukset
- kulkija2
...olisi yksi kaveri joka olisi valmis lähtemään vaikka Nuuksioon ensalkuun ja sitten myöhemmin kauemmaksikin. Itseltäni puuttuu retkeilykaveri ja yksin ei ole aina mukavaa kulkea.
Olen 42v. mies Hämeestä n. 100km pääkaupunkiseudulta. - retki
Hei
Oon itsekkin katsellut sellaista suloista retkiseuraa vaellukselle tai johonkin luontoon.
Olen 50:nen mies nuorekas,liikunnallinen,luotettava,,turvallinen...
Harrastan luontokuvausta,retkiä ym.
Odotan jo innolla aurinkoa ja kevään huumaa hangilla ja sitten muuttolintujen saapuessa yöpymisiä luonnon keskellä...
Meilaa...jutellaan - California-mies
Mennään vaan Nuuksioon! Olen kaiketi vähyän myöhässä tämän vastauksen kanssa, mutta parempi myöhään, kuin ihan aamulla aikaisin....
Mikäs siinä - ripustan repun selkääni ja reippahasti metsän siimekseen nuotion savuun.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633685Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091353- 941227
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko65971Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass12844- 38820
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60819Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11807- 65801
Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔56798