Tyttö ja moottoripyörä?

Tyttö87

Mitä mieltä te pojat ootte siitä jos tytöllä on moottoripyörä? Yleensä saa vaan kuulla kommennetteja siitä ettei muka osaa ajaa tai jotain muuta vastaavaa. Oma poika kaverini on katellinen ja mustasukkainen pyörästäni.... Mielipiteitä, kiitos... =)

16

4786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K-XX

      Oon itse motoristi ja mun mielestä naiset ovat aivan yhtä hyviä kuskeja kuin miehetkin, ellei parempia...
      Siis ei oo mitään niin seksikästä ku nainen jolla on pyörä ;)

    • Nighttrain

      Vaihda kaveria mutta älä lopeta pyöräilyä.
      Prätkätytöt on kivoja kun ne aina parkeeraa viereen ja tulee juttelee......wauuuuu

    • kahva

      Mikäs sen virkistävämpää kun viehkeässä seurassa saa tienpäällä kupposen kaffea juodessaan jutella prätkistä tai saada moikkauksen nahkahousuiselta motoristigimmalta. Ah.. ;)
      Naiset osaa ajaa siinä kuin miehetkin, siitä on jo lukemattomia esimerkkejä tienpäällä.

      Eikä miesmotoristeillä ole tapana naisia halveksia, herrasmiehiä kun ollaan.
      Ride on babe, forget that car-driver asshole!!

      • Anonyymi

        näin on, enemmän naisia ajoon, niin jää meille homoolle enemmälle miesten välistä herkkua!!


    • Neiti liikenteessä

      on se mahtavaa kuulla että miehet tykkäää!entinen poika ystäväni haukkui minua idiootiksi kun ostin itselleni "lelun" mutta taispa olla vaan kateellinen...ehkä siksikin ettei itse olisi saanut edes ajaa sellaista vaikka kuinka mieli olisi tehnyt!hänen mielestään on viisaampaa ostaa auto!no minä olen sitä mieltä, että kun ei varaaa kumpaankin ole niin valitsen motskarin. Talvet bussilla, kesät motskarilla!

    • J.J

      Syksyllä vaihdoin vaimon tyttöystävään, jolla pyörä. Rennonpaa ja ymmärtävämpää leidiä en tunne.Ainoat rajoitukset olen saanut kotiintulo ajoista ( aamulla 06 mennessä, kunto voi olla mitä vaan )ja vieraiden naisien vilkuilusta, eipä kyllä ole ollut tarvis.

      • Pekka

        Vaihdoin myös vaimon tyttöystävään.Ex-vaimo muutti pois niin seuraavana päivänä oli jo prätkä pihalla ja uusi ymmärtäväinen tyttöystävä. Oli siinä naapureilla ihmettelemistä. Viisi vuotta haaveilin prätkästä ja aina tuli riita ex-vaimon kanssa kun otin asian puheeksi.......


    • katina32

      Myös naismotoristi!!(vaikka pojilta kysyitkin)
      Olen saanut ainoastaan positiivista palautetta joten jatka vain innolla eteenpäin...

    • xx1100

      en ainakaan henk.kohtaisesti voi kuin ihailla tyttöjä, joilla on prätkä!!! sopivat hyvin joukkoon, ovat kivoja katella, ajavat aivan hyvin, varovaisesti ja hyvin vähän tulee vahinkoja...kannatan ehdottomasti:)
      ja moiset kommentit voit jättää omaan lukuunsa, joissa arvostellaan!!! toivotan paljon tyttöjä ajelemaan:)))

      • Jaltta

        Kauan/paljon tiellä olevana ( myös pyörällä ) harmittaa nykyään, kun motorostit eivät enää moikkaa toisiaan. On tullut kuppikuntia ja tyyppejä joille BMW (auto) ei hmm;n jatkoksi ... enää riitä. Uskon naisten olevan sosiaalisempia ja tuovan harrastajien joukkoon enemmän välittömyyttä. Pyörä on harrastusväline kuten sukset,ase,vene jne. Nauti harrastusestasi ja liity (jos et ole) johonkin matkapyöräilykerhoon (mp69,Touring Finland,yms) ja käy kokoontumisissa. Niissä on hyviäkin... Ja poikakaverille oma peli alle tai ...!! Lapanen (vasen) pystyyn kun kohdataan tiellä! Muista: Älä luota yhteenkään autoilijaan liikenteessä!! Hyviä kelejä odotellessa. T. Jaltta


    • riksu

      Mä tunnen paljon naismotoristeja, itekki oon henkeen ja vereen. se on totta että ollaan kaikki yhtä suurta perhettä, enkä ole viel
      tavannut sellasta pyöräkuskia, joka ei jutteleen tulis esim. tankilla. Ilmeet on myös näkemisen arvosia kun tempasee padan pois päästä.Pikkupojat(siis ne just kortin saaneet) mulkoilee ylimielisesti, mutta eiku mopoon kaasua ja tumppu pystyyn, ni saa myös pikkupojat hiljasiks;) Lisää vaan mimmejä pyörien puikkoihin, fiilistä ei voita mikään. kesä vaan vois olla pitempi...

      • VN15

        Enemmänkin sopisi tyttö-/naismotoristeja raitille ja kokkoontumisiin.


      • BikerBabe
        VN15 kirjoitti:

        Enemmänkin sopisi tyttö-/naismotoristeja raitille ja kokkoontumisiin.

        Oon ikäni ollu pyörän päällä, tosin vasta vähän aikaa itse sarvissa ja ei oo ikinä kukaa urputtanut. Se jätkäs oli täys ääliö, kannattaa ottaa prtäkämies ni voit ilman tappelua lähtee ralleihinkin :)
        Jos bensa yms loppuu kesken kaiken, niin kukaan muu kun toinen motoristi ei pystähdy auttamaan..


    • Motocross man

      Mikäs siinä jos naisella on pyörä,tuskin te miehiä huonompia kuskeja ootte,kyllä joiltakin naisiltakin tuota hurjapäisyyttä näköjään löytyy moottoripyörällä.
      Ja onhan se kiva että on jotain suurta jalkojen välissä..;)

      • Prätkälady

        Olen ajanu 12v, ja neg.palautetta ei ole tullut. Eipä tosin kiinnostakaan jos joku ei tykkää.
        Kokkareissa ja radalla käydessä käydessä tutustuu loistotyyppeihin ja aina on relax meiniki.
        Mieheni ei aja, mutta kannustaa (tosin vähän pelkääkin joskus). Meinaa tosin itekin hankkiapyörän pian:)
        Ja mitä taitoihin tulee niin ei se sukupuolest ole kiinni, jotkut ei osaa ja jotkut osaa.
        Jotta hit the road:)


    • prätkä kundi

      Prätkämimmit rules!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe