Mitä mieltä te pojat ootte siitä jos tytöllä on moottoripyörä? Yleensä saa vaan kuulla kommennetteja siitä ettei muka osaa ajaa tai jotain muuta vastaavaa. Oma poika kaverini on katellinen ja mustasukkainen pyörästäni.... Mielipiteitä, kiitos... =)
Tyttö ja moottoripyörä?
16
4848
Vastaukset
- K-XX
Oon itse motoristi ja mun mielestä naiset ovat aivan yhtä hyviä kuskeja kuin miehetkin, ellei parempia...
Siis ei oo mitään niin seksikästä ku nainen jolla on pyörä ;) - Nighttrain
Vaihda kaveria mutta älä lopeta pyöräilyä.
Prätkätytöt on kivoja kun ne aina parkeeraa viereen ja tulee juttelee......wauuuuu - kahva
Mikäs sen virkistävämpää kun viehkeässä seurassa saa tienpäällä kupposen kaffea juodessaan jutella prätkistä tai saada moikkauksen nahkahousuiselta motoristigimmalta. Ah.. ;)
Naiset osaa ajaa siinä kuin miehetkin, siitä on jo lukemattomia esimerkkejä tienpäällä.
Eikä miesmotoristeillä ole tapana naisia halveksia, herrasmiehiä kun ollaan.
Ride on babe, forget that car-driver asshole!!- Anonyymi
näin on, enemmän naisia ajoon, niin jää meille homoolle enemmälle miesten välistä herkkua!!
- Neiti liikenteessä
on se mahtavaa kuulla että miehet tykkäää!entinen poika ystäväni haukkui minua idiootiksi kun ostin itselleni "lelun" mutta taispa olla vaan kateellinen...ehkä siksikin ettei itse olisi saanut edes ajaa sellaista vaikka kuinka mieli olisi tehnyt!hänen mielestään on viisaampaa ostaa auto!no minä olen sitä mieltä, että kun ei varaaa kumpaankin ole niin valitsen motskarin. Talvet bussilla, kesät motskarilla!
- J.J
Syksyllä vaihdoin vaimon tyttöystävään, jolla pyörä. Rennonpaa ja ymmärtävämpää leidiä en tunne.Ainoat rajoitukset olen saanut kotiintulo ajoista ( aamulla 06 mennessä, kunto voi olla mitä vaan )ja vieraiden naisien vilkuilusta, eipä kyllä ole ollut tarvis.
- Pekka
Vaihdoin myös vaimon tyttöystävään.Ex-vaimo muutti pois niin seuraavana päivänä oli jo prätkä pihalla ja uusi ymmärtäväinen tyttöystävä. Oli siinä naapureilla ihmettelemistä. Viisi vuotta haaveilin prätkästä ja aina tuli riita ex-vaimon kanssa kun otin asian puheeksi.......
- katina32
Myös naismotoristi!!(vaikka pojilta kysyitkin)
Olen saanut ainoastaan positiivista palautetta joten jatka vain innolla eteenpäin... - xx1100
en ainakaan henk.kohtaisesti voi kuin ihailla tyttöjä, joilla on prätkä!!! sopivat hyvin joukkoon, ovat kivoja katella, ajavat aivan hyvin, varovaisesti ja hyvin vähän tulee vahinkoja...kannatan ehdottomasti:)
ja moiset kommentit voit jättää omaan lukuunsa, joissa arvostellaan!!! toivotan paljon tyttöjä ajelemaan:)))- Jaltta
Kauan/paljon tiellä olevana ( myös pyörällä ) harmittaa nykyään, kun motorostit eivät enää moikkaa toisiaan. On tullut kuppikuntia ja tyyppejä joille BMW (auto) ei hmm;n jatkoksi ... enää riitä. Uskon naisten olevan sosiaalisempia ja tuovan harrastajien joukkoon enemmän välittömyyttä. Pyörä on harrastusväline kuten sukset,ase,vene jne. Nauti harrastusestasi ja liity (jos et ole) johonkin matkapyöräilykerhoon (mp69,Touring Finland,yms) ja käy kokoontumisissa. Niissä on hyviäkin... Ja poikakaverille oma peli alle tai ...!! Lapanen (vasen) pystyyn kun kohdataan tiellä! Muista: Älä luota yhteenkään autoilijaan liikenteessä!! Hyviä kelejä odotellessa. T. Jaltta
- riksu
Mä tunnen paljon naismotoristeja, itekki oon henkeen ja vereen. se on totta että ollaan kaikki yhtä suurta perhettä, enkä ole viel
tavannut sellasta pyöräkuskia, joka ei jutteleen tulis esim. tankilla. Ilmeet on myös näkemisen arvosia kun tempasee padan pois päästä.Pikkupojat(siis ne just kortin saaneet) mulkoilee ylimielisesti, mutta eiku mopoon kaasua ja tumppu pystyyn, ni saa myös pikkupojat hiljasiks;) Lisää vaan mimmejä pyörien puikkoihin, fiilistä ei voita mikään. kesä vaan vois olla pitempi...- VN15
Enemmänkin sopisi tyttö-/naismotoristeja raitille ja kokkoontumisiin.
- BikerBabe
VN15 kirjoitti:
Enemmänkin sopisi tyttö-/naismotoristeja raitille ja kokkoontumisiin.
Oon ikäni ollu pyörän päällä, tosin vasta vähän aikaa itse sarvissa ja ei oo ikinä kukaa urputtanut. Se jätkäs oli täys ääliö, kannattaa ottaa prtäkämies ni voit ilman tappelua lähtee ralleihinkin :)
Jos bensa yms loppuu kesken kaiken, niin kukaan muu kun toinen motoristi ei pystähdy auttamaan..
- Motocross man
Mikäs siinä jos naisella on pyörä,tuskin te miehiä huonompia kuskeja ootte,kyllä joiltakin naisiltakin tuota hurjapäisyyttä näköjään löytyy moottoripyörällä.
Ja onhan se kiva että on jotain suurta jalkojen välissä..;)- Prätkälady
Olen ajanu 12v, ja neg.palautetta ei ole tullut. Eipä tosin kiinnostakaan jos joku ei tykkää.
Kokkareissa ja radalla käydessä käydessä tutustuu loistotyyppeihin ja aina on relax meiniki.
Mieheni ei aja, mutta kannustaa (tosin vähän pelkääkin joskus). Meinaa tosin itekin hankkiapyörän pian:)
Ja mitä taitoihin tulee niin ei se sukupuolest ole kiinni, jotkut ei osaa ja jotkut osaa.
Jotta hit the road:)
- prätkä kundi
Prätkämimmit rules!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289