Salainen seksisuhde?

Jussi-35

Onkos kokemusta salaisesta suhteesta, jossa sovitaan aluksi ehdot ja sitten kumpikin pitää niistä kiinni. Mulla on tilanne, että en saa omassa suhteessa seksiä 3 kuukauteen ja mieli tekis päivittäin. Onkos itsekästä hakea nautintoa salaa? Jos jollain naisella on haluja Lahden suunnalla tutustua, niin otahan yhteyttä... Mutta kommentoikaa asiallisesti!

27

4695

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jolla jo salainen rakastaja...

      Olen 35v. rouva ja olen päätynyt miettimääsi ratkaisuun jokunen aika sitten. En voi kuin suositella, kunhan ensin löydät sen luotettavan salarakkaan. Itselläni toinenkin osapuoli on varattu, sinkut hieman arveluttavia...
      Toivottavasti löydät sopivan ja aloitat todella nautinnollisen aikakauden elämässäsi, josta saa uutta virtaa kotioloihinkin...

      • Jannu..

        Käykääpä lukemassa juttuja tuolta Suhteet ja tunteet/Uskottomuus-palstalta. :) Ette ole ollenkaan ainoita jotka pyörittelevät tuollaisia asioita mielessään. Itselläni on myös varattu salarakas ja erittäin tyytyväinen olen tilanteeseen.


      • kaiken kokenut
        Jannu.. kirjoitti:

        Käykääpä lukemassa juttuja tuolta Suhteet ja tunteet/Uskottomuus-palstalta. :) Ette ole ollenkaan ainoita jotka pyörittelevät tuollaisia asioita mielessään. Itselläni on myös varattu salarakas ja erittäin tyytyväinen olen tilanteeseen.

        Eihän se auta vaikka puhuisi kuinka, kun ei se seksi kiinnosta niin ei.
        jos vastapuoli on frigidi ja varsinkin kohdun ja munasarjojen poiston kohdanneet naiset kadottavat feromonien tuotannon samalla ja halut ja kastuminen loppuu.
        Toisaalta se vaikuttaa mieheenkin siten , että kiinnostus seksiin lopahtaa ja sitten tuleekin paha paikka kun saa ihmetellä , että mikäs nyt kun ei pillu kiinnosta.
        On aivan välttämätöntä tavata ovuloiva nainen kerran kuussa niin mielenkiinto naiseen säilyy.


      • Anonyymi

        tulehan rohkeesi jutuille täälä ois kiva ja rauhallinen 39v mies jolla on myös erittäin kovat himot.


    • tällaista tänään...

      Seksittömyydestähän ei voi puhua sen oman vaimon/miehen kanssa, vaan ensimmäisenä vaihtoehtona pidetään vieraisiin menemistä heti sen jälkeen, kun on omasta mielestään tarpeeksi pitkään ollut marttyyrikärsijä.

      Luuseria touhua, mutta minkäs siinä tekee, jos sellaiseksi on syntynyt.

    • Luotakkoedesittees

      Tuossa pitää pitää mielessä että jos hankkii seksikumppanin, jolle myös kertoo että kyseessä on "tyydytksenhakusuhde" ei sitte tiedä montako ja millaisia samanlaisia tuolla toisella osapuolella on samaan aikaan menossa? jos hänkin on vielä parisuhteessa ja salaa sen kumppaniltaan, ei ole mitään takeita että hän ei salaisi muita "tyydytyssuhteitaan" sinulta. Eli ei kannata ainakaan suojaamatonta seksiä hänen kanssaan harrastaa!

    • Olen

      42-v nainen ja olen harrastanut seksiä(en puhu salasuhteesta koska tämä on puhdasta seksiä)varatun miehen kanssa 3 vuotta.Homma toimii loistavasti,pelisäännöt on ihan selvät.Mies ei halua omien sanojensa mukaan iskeä sinkkuja koska se on vaarallista(niillä ei ole mitään menetettävää,saattavat näin ollen vaarantaa toisen osapuolen parisuhteen).Edellä olevien kommentteihin sanoisin,että järki pitää olla päässä näissäkin jutuissa.Eli jos et tunne "salaseksikumppaniasi" tarpeeksi hyvin,ehkäisystä kannattaa huolehtia!Minulla ei ole vakituisessakaan parisuhteessa seksin puute,mutta satunnainen seksi toisen miehen kanssa on tuonut kyllä lisäkipinää kotiseksiinkin!

      • nainen minäkin

        Olen vähän päälle 30v, ja itselläni oli pari-kolme vuotta varattuja rakastajia 2-4hlöä, itse olin sinkku siihen aikaan. Tämä järjestely toimi hyvin, kukaan ei tiennyt toisistaan (siis henkilöllisyyttä tai edes paikkakuntaa), vain sen etten ole "yhden miehen nainen." Ja siksi useampia, koska kuka varattu mies pääsee karkaamaan kotoaan monta kertaa viikossa?!? Kaksi miestä on ihan minimi jos haluaa itse useamman kerran viikossa seksiä. Kyllä pari suhdetta aina yhden parisuhteen voittaa :)


    • eronnutM

      oli vähän sama tilanne, mutta kun tuo kumppani ei ollut itse sitoutunut, alkoi salaisuus paljastua exälle, joka pani avioeron
      vireille.
      meni kaikki, asunnot ja velkojen maksun jälkeen ei jäänyt jäljelle kuin tuulen huuhtoma perse.
      kova hinta, enkä arvostele vaimoni loukkaantumista ja ratkaisua ollenkaan.
      se vanha totuus, että kun järki ja k**pä seisoo yhtä aikaa, ei seura mitään hyvää. pitää täysin paikkansa.

      että mietintää ja varovaisuutta, tervepäiseltä vaikuttava uusi ihana saattaa paljastua pirullisemmaksi, kuin se oma vihitty.

    • mulla kävi hieman erikoisempi kuvio tänä kesänä. duunistressini ja harrastukseni vuoksi vaimo oli puutteessa pidemmän aikaa, yli vuoden jos ihan rehellinen olen. tänä kesänä sit paljastui ett vaimolla oli salarakas ollut jo pari kuukautta. alkuvitutuksen jälkeen kun katsoin itseäni peiliin ja myönsin itselleni että itsehän mä suhteen tähän tilaan ajoin, annoin luvan käydä salarakkaansa luona jatkossakin - koska kummallista kyllä seksielämä kotonakin lähti ihan uusille leveleille tämän pienen episodin jälkeen - ja kun ei ole pelkoa, että vaimo olisi karkaamassa toisen matkaan, voin sanoa että nyt olen onnellisempi kuin koskaan. tietty kutkuttaa ajatus hommata itsellekin rakastajatar nyt kun siihenkin sain vaimolta luvan, mut en oo vielä jaksanut asian eteen ihan hirveästi nähdä vaivaa. sinkkuja vähän arvelluttaa lähteä baarista pokailemaan, eikä toisaalta viitsis ketään varattuakaan liehitellä, koska ei huvittaisi saada vihaisen poikaystävän/aviomiehen pesäpallomailasta naamaan :D - ja noi saitit missä avoimissa suhteissa elävät pyörii ei oikein oo vakuuttanut. Ja nyt kun joku tiukkapipo tietty ajattelee: "noh, ette te varmaan ees rakasta toisianne kun tuollaista syntiä harrastatte" niin voin sanoa, etten ole koskaan rakastanut vaimoani niin paljon kuin nyt ja tunne on molemminpuolista. seksi parisuhteessa on aivan helvetin tärkeää läheisyyden yms. tunnejudanssien vuoksi, joten te jotka pidätte puolisoanne koko ajan puutteessa, on sit turha itkeä kun paljastuu että siippa lähti etsimään lohtua muualta.

      • Vapaamiespanemaan

        On se joillekkin tuo AISURI elämä vaan niin makiaa, vaiko itsepetosta sittenkin.
        Tuo on jo naurettavaa rakkautta. Miksi te edes elätte parisuhteessa. Itse elän elämäntapa sinkkuna ja mulla on täysi oikeus panna ketä haluan ja millon haluan, taikka sitten olla apanematta, eikä tartte pettää ketään..Vapaus on aina parasta mitä voi olla.


    • 34v varattu luotava mies Pirkanmaalta etsi luottava nainen , paika löyty . Sposti [email protected]

    • avoinKimppa

      Kyllä minulla on ollut useita salaisia suhteita! Olin sinkku ja hoitelin rouvia parhaimmillaan 6 rouvaa kävi luonani. Oltuani sitten avioliitossa minulla oli rakastaja joka oli naimisissa ja hänellä ei ollut seksiä oman miehen kanssa. Homma on aina toiminut. Kerrn eräs sinkku nainen ilmoittu vaimolleni että meidän pitää ratkaista tämä "mies ongelma"! Hän halusi omistaa minut mutta se loppui siihen. Jatkoin vaimoni kanssa ja meillä molemmilla oli omia rakastajia ja myös yhdessä kimppaa. Nykyisen vaimoni kanssa olemme avoimia ja meillä on kimppa kaveri joka käy luonamme kylässä. Muita sala kuvioita ei ole. Meillä on kuitenkin lupa harjoittaa rakalestun jaloa nautintoa mikäli kohdalle sattuu. Olemme avoimia ja meillä on lupa tuoda kotiin ystäviä!

    • salsuh

      Aika huikeeta Avoin kimppa! Elämässä on todella niin monenlaisia asioita ja säädettäviä juttuja ihan liikaa.Jos yhden sektorin eli seksin saa toimimaan ja siinä löytää yhteisen vapaan sävelen on asiat hyvin ja elämä hymyilee.

      • KlavullaPäähän

        Voi hellanlettas sentään kun oli taas fiksu kommentti! Löylykauhamies voisi mennä tarkistuttamaan tuon lääkityksensä ihan ensimmäiseksi. Hae ihmeessä apua noihin psykooseisi ja pakkomielteisiisi.

        Siis aivan aikuisten oikeasti, tee jotain mielenterveytesi hyväksi. Saatko siitä seksuaalista tyydytystä kun kirjoittelet näitä löylykauhajuttujasi useampaankin keskusteluun? Ne kannattaisi vuodattaa tuonne fetissit-palstalle.

        Olet säälittävä ihminen....


    • entinentoinennainen

      Mulla on melko tuore kokemus. Olin varatun miehen salarakas vajaan vuoden ajan. Haki suhdetta kun ei aviollitossa saanyt seksiä. Tutustuttiin netissä keskustelemalla alussa, sitten "mopo karkas käsistä", oli kiihkeä suhde. Homma päättyi sitten kun kaksoiselämä kävi liian rankaksi miehelle, ja toisaalta itsekin halusin jotain pysyvää "omaa". Suhteen päättyminen oli itselleni rankka kun tuli liikaa tunteet peliin, joten jatkossa katselen vapaita. Mutta.. varatut mulle ehdottelee.. naiset, älkää pihtailko, mies hakee tyydytyksen kyllä jostain. Minun tapauksessa mies halus toteuttaa eroottisia unelmiaan. Oli ne kyllä upeita.. ah miten nautittiin.
      Moraalisesti ei ehkä hyväksyttävää ole pettää, mutta kait se on ymmärrettävää jos ei tyydyty omassa suhteessa. Hyvä olis pystyä asiat keskustelemaan,hakea apua. Jos salasuhteen haluaa kantsii tosiaan sopia säännöt yms. Se tunne puoli vaan.. meinaa kuitenkin tulla mukaan hyvinkin paljon, niin meille kävi. Rasitti lisäksi se salailu, pitemmän päälle ja tapaamisten sopiminen. Aikansa oli ihanaa kiimaa huumaa, mutta ero oli itselleni kipeä, toinen siis uupui. Enemmän otti kuin antoi. Ja kun miesressu ei voinut erota, en siitä kommentoi enempää. Sellainen tarina ja kokemus.

    • ihollasinam

      Oulusta päin olisi varattu mies kiinnostunut nautiinnosta vieraan naisen kanssa.
      Vain seksiä

    • Hupsistavaan55

      Etsin pari vuotta sitten seksikumppanin netistä. Suhde kesti useamman kuukauden ja jo parin kuukauden päästä nainen siis toinen osapuoli alkoi kiristämään että minun on erottava jotta voimme olla yhdessä. Yritin lopettaa suhteen mutta alkoi seurata työpaikalle ja kotiin. Kärytti vaimolle ja ero tuli. Varokaa näitä! Nykyinen naisystävä ei suostu suuseksiin tämän suhteen takia.

    • mansikkamaallahalutaan

      Voi täällä olisi nainen joka kaipaisi juurikin tällaista salasuhdetta.

      • Juuriny

        Otta yht andiamo.amigo at Hotmail.com



      • Anonyymi

        Hei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei.

        Hei hei, kuka siellä?


    • poitsuuuuu

      Mistäpäin mansikkamaalta on?

    • Itselläni on kokemusta neljästä eri seksi suhteesta, vaikka olen "jo" 47v, nuoremmat naiset eivät osaa, niinkään hyvin, pitää seksiä seksinä, vaan rakastuvat helpommin, kuin yli 40v naiset.
      Ei tietysti pitäisi noita numeroita laittaa, nyt jo harmittaa.
      Kummasti minusta on kokoajan tullut vain vaativampi, pikapanot ei miellytä, vaikka puhutaan vain seksistä, siitä pitää pystyä nauttimaan pidempään.

    • Anonyymi

      Meille kyl kelpais hieman nuorempikin mies vaimolle. Ja nimenomaan varattu.
      Hieman on seksielämä murroksessa, ja piristystä kaipais. Ollaan 55/60, muuten ihan virkeä pariskunta. Asustellaan Vantaalla, mutta autot on, eli liikkumaan kyl päästäis…..Nooh. Katsotaan nyt, mitä elämä edessään tuo? Lähinnä 3-kimppa olis mielessä. Niin, ja kiva nainenkin vois olla mukava. Ei haittais rouvaa....

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe