Joulu-

tunnelmaa...

13

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kari fani

      Kyllä nämä ovat upeita tulkintoja Karin laulamana
      Kertokaa te jotka olette olleet Jouluntarina konserteissa mitä olette pitäneet??MInusta niissä on sellainen harras jouluntunnelma.
      Varsinkin viimeisenä kun Kari on laulanut Kodin kynttilät se on ollut aivan upee....

      • Pertsa4

        tunnelmaa oli ja solisti hienossa vireessä. Kodin kynttilät tuli myös lopuksi.
        Ainut särö oli voimakkaasti konserttiin osaaottanut pikkuvauva!


      • Kari fani
        Pertsa4 kirjoitti:

        tunnelmaa oli ja solisti hienossa vireessä. Kodin kynttilät tuli myös lopuksi.
        Ainut särö oli voimakkaasti konserttiin osaaottanut pikkuvauva!

        Ai sä olit Kallion kirkossa sinne munkin piti lähtee mutta sit tuli muuta.

        Mitä muita kappaleita Kari lauloi?Oliko Kari oma porukka soittamassa???Olitko Karin luona sanalla??
        Kerroppa lisää tunnelmista.


      • ???
        Kari fani kirjoitti:

        Ai sä olit Kallion kirkossa sinne munkin piti lähtee mutta sit tuli muuta.

        Mitä muita kappaleita Kari lauloi?Oliko Kari oma porukka soittamassa???Olitko Karin luona sanalla??
        Kerroppa lisää tunnelmista.

        Millä ihmeen sanalla??? Että oot typerä.


      • ????????????????
        ??? kirjoitti:

        Millä ihmeen sanalla??? Että oot typerä.

        ETKÖ YMMÄRRÄ MITÄ SANA TARKOITTAA????
        ETTÄ OLET ITSE TYPERÄ!


      • joulusaarna
        Pertsa4 kirjoitti:

        tunnelmaa oli ja solisti hienossa vireessä. Kodin kynttilät tuli myös lopuksi.
        Ainut särö oli voimakkaasti konserttiin osaaottanut pikkuvauva!

        Oliko Kalliossa kirkko täynnä väkeä Karin konsertissa. Olin aikanaan Askolan kirkossa Karin joulukonsertissa ja ääriään myöten täynnä olevassa kirkossa oli upea tunnelma. Sellaista harvoin kokee - jäi lähtemättömästi mieleen.


      • Pertsa4
        joulusaarna kirjoitti:

        Oliko Kalliossa kirkko täynnä väkeä Karin konsertissa. Olin aikanaan Askolan kirkossa Karin joulukonsertissa ja ääriään myöten täynnä olevassa kirkossa oli upea tunnelma. Sellaista harvoin kokee - jäi lähtemättömästi mieleen.

        Vajaa puoli tuntia ennen alkua oli suunnistettava parvelle, jos ei halunnut tunkea itseään permannolla olevien kylkeen.

        Akustiikka ja näkyvyys ei ollut paras mahdollinen sivuparven kolmannessa rivissä, mutta muuten ihan ok.

        Laulut olivat lähes samoja kuin vuonna 2001 YLE:n samassa kirkossa nauhoittamassa ohjelmassa, josta tehtyä DVD-taltiointia suht. koht. aktiivisesti mainostettiin olevan myynnissä kirkon sisääntuloaulassa konsertin jälkeen. Kuin taivaisiin oli ainut uusi kappale, me käymme joulun viettohon tilalla, verrattuna DVD:hen.

        Tunnelma oli hieno. Samanlainen kuin ensikonsertissa 7 vuotta sitten.


      • klappi fani

        olin noin vuosi sitten turun konserttitalossa karin joulukonsertissa ja oli kyllä aivan mahtava ja upea tunnelma ym...nyt kari sitten onkin tänä vuonna turun mikaelinkirkossa 19.12 ja kyllähän se vaan on mentävä taas häntä katsomaan ja kuuntelemaan...suosittelen lämpimästi kaikille...vaikka ei lunta ole maassa niin tulee jouluinen mieli taas, kun karia pääsee kuuntelemaan ja katsomaan...


      • tampereella
        klappi fani kirjoitti:

        olin noin vuosi sitten turun konserttitalossa karin joulukonsertissa ja oli kyllä aivan mahtava ja upea tunnelma ym...nyt kari sitten onkin tänä vuonna turun mikaelinkirkossa 19.12 ja kyllähän se vaan on mentävä taas häntä katsomaan ja kuuntelemaan...suosittelen lämpimästi kaikille...vaikka ei lunta ole maassa niin tulee jouluinen mieli taas, kun karia pääsee kuuntelemaan ja katsomaan...

        Olin kaksi vuotta sitten myös hänen joulukonsertissaan ja kyllä se on aivan mahtava. Jos ei joulumieltä ole niin sieltä se varmasti tulee. Suosittelen. Tänä vuonna en pääse se on harmi.


      • ymmärrän
        ???????????????? kirjoitti:

        ETKÖ YMMÄRRÄ MITÄ SANA TARKOITTAA????
        ETTÄ OLET ITSE TYPERÄ!

        Ymmärrän kyllä suomen kieltä mutta sanaa "sana" ei kyllä käytetä tuossa yhteydessä. Voisi vaikka sanoa että "juttusilla".


      • Kari fani
        klappi fani kirjoitti:

        olin noin vuosi sitten turun konserttitalossa karin joulukonsertissa ja oli kyllä aivan mahtava ja upea tunnelma ym...nyt kari sitten onkin tänä vuonna turun mikaelinkirkossa 19.12 ja kyllähän se vaan on mentävä taas häntä katsomaan ja kuuntelemaan...suosittelen lämpimästi kaikille...vaikka ei lunta ole maassa niin tulee jouluinen mieli taas, kun karia pääsee kuuntelemaan ja katsomaan...

        Kyllä noi konsertit on tosiaan sellaisia että vaikka ei lunta maassa niin kun Kari laulaa noita hienoja lauluja niin tulee sellainen jouluinen olo. Harmi kun Hän ei täällä paikkakunnalla ole tänä vuonna missä olen.
        Tiedätkö Karilla on KAKSI MAAILMAA konsertti Treella huhtikuussa 2009 ja aattelin että Sinne varmaan täytyy mennä.
        Oletko ollut Kaksi maailmaa konserteissa??Mitä olet pitänyt??


      • klappi fani
        Kari fani kirjoitti:

        Kyllä noi konsertit on tosiaan sellaisia että vaikka ei lunta maassa niin kun Kari laulaa noita hienoja lauluja niin tulee sellainen jouluinen olo. Harmi kun Hän ei täällä paikkakunnalla ole tänä vuonna missä olen.
        Tiedätkö Karilla on KAKSI MAAILMAA konsertti Treella huhtikuussa 2009 ja aattelin että Sinne varmaan täytyy mennä.
        Oletko ollut Kaksi maailmaa konserteissa??Mitä olet pitänyt??

        kyllä minä olin täällä turussa kaksi maailmaa konsetissa ja olen kyllä tänne jonnekin siitä myös laittanut tekstiä...oli upea konsertti kerrassaan ja aivan mahtava orkka niin kuin karilla totta totisesti on...


    • hankintaan

      Molemmat hankintaan,ennen tammikuuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe