Joululahjavinkkejä

vaimokullalleni

Mitä ostaa vaimolle joululahjaksi,mikä varmasti ilahduttaa? 15 vuoden jälkeen parhaimmat ideat on tulleet jo käytettyä. Kyseessä on kiireinen yrittäjänainen ,jolla on jo kaikki "tarpeellinen".

12

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari paikkaa......

      Käy ostamassa Tertistä tai kenkäverosta korillinen herkkuja yms sellaiseen sellofanilla päällystettyyn koriin. Toimii.

      Tietysti voit ostaa iskuporakoneen, painepesurin, virvelin, työkalusarjan tms.

    • Anna tai tee

      jotain joka tuntuu.
      Jutkauta vaikka mulkulla oikein kunnolla.
      Joulun typeryys näkyyy juuri tuossa...OSTAA!!!

      Ja jos jotain ostat niin vähintään Porshe. Musta Porshe.

      • nikkaroinu

        parille tyttöystävälle aikoinaan "varamiehen"...kun ei sitä aina mies jaksa!Toinen katajainen,toinen omenapuinen.Taisivat olla ihan mieluisia lahjoja!


      • oikeaa
        nikkaroinu kirjoitti:

        parille tyttöystävälle aikoinaan "varamiehen"...kun ei sitä aina mies jaksa!Toinen katajainen,toinen omenapuinen.Taisivat olla ihan mieluisia lahjoja!

        lahjanantajan mieltä mukana. Tytöt ovat olleet varmasti rakkaita kun olet moiseen puuhaan ryhtynyt. Oikea joulupukki. Veijari.


    • Naisesi nauttii varmasti

      uuden jamesbondin vauhdikkaasta seikkailusta.
      Kilo lakritsaa tai muhkea sipsipussi jalkovälissä
      lisää romantiikkaa.

    • runoratsuillen

      Ostapa paksu tyhjäsivuinen kirja nimilaatalla (saa kirjakaupasta) a lupaa tallentaa siihen seuraavan vuoden tai tulevien vuosien päiväkirjatekstiä. Se on arvokas, luottamusta ja arvostusta osoittava pieni teko, joka ei ole pelkästään heteken humaus. Siis ilot ja surut kansien väliin muistoksi yhteisestä taipaleesta.

    • perttu

      Osta henkilövaaka kiihtyy 0-100 alle 5 sekunnin?

    • aikaa: yhteinen romanttinen ilta tai jos ne ovat teille arkipäivää niin vaihteeksi hänelle henkilökohtainen hemmotteluilta, vaikka yhdessä tyttökavereiden kanssa. Tiedät varmaan 15 v. kokemuksella, mistä hän pitää oikeasti. Tai jos et tiedä, niin on aika ottaa selvää :)
      Hyvää joulun odotusta!

    • Iso Iivari

      Ostin omalleni viime jouluna lahjakortit kasvohoitoon ja jalkahoitoon, oli ihan tyytyväinen. Toivoi samantapaista lahjaa tänäkin jouluna, kas kun vähän kaikenlaista rojua tahtoo jo olla.

    • mitenpä olisi
      • jiådjaejråijter

        Joko yhteistä aikaa kaikenlaisilla herkuilla... Tai sit joku tuommonen lahja mikä kiva on mutta ku itelle se on aina mutta, mutta... sit joskus... Just joku tommonen hemmottelulahjakortti, noitaha erilaisia hoitojahan on tosi paljon tarjolla! Tai manikyyri pedikyyri...? Kannattaa korvat pitää auki jos on joku semmone asia mihi ei koskaan ole aikaa/syystä tai toisesta ei ole viitsinyt jotain tehdä/ostaa.
        grrr... Tai hotelliyö kaikilla mausteilla tai joku mielenkiintone pikkureissu...
        Safariajelua moottorikelkoilla tai koirilla tjsp, naisesta riippuen.


      • Jääjaukka
        jiådjaejråijter kirjoitti:

        Joko yhteistä aikaa kaikenlaisilla herkuilla... Tai sit joku tuommonen lahja mikä kiva on mutta ku itelle se on aina mutta, mutta... sit joskus... Just joku tommonen hemmottelulahjakortti, noitaha erilaisia hoitojahan on tosi paljon tarjolla! Tai manikyyri pedikyyri...? Kannattaa korvat pitää auki jos on joku semmone asia mihi ei koskaan ole aikaa/syystä tai toisesta ei ole viitsinyt jotain tehdä/ostaa.
        grrr... Tai hotelliyö kaikilla mausteilla tai joku mielenkiintone pikkureissu...
        Safariajelua moottorikelkoilla tai koirilla tjsp, naisesta riippuen.

        Miten ois kahellitra kuustoestaventtiline turpo :

        http://www.youtube.com/watch?v=VrjK-92Qa5E

        Aivan vakio

        (Wü) (Lidl) (Ank) (Tori) (Sali) (Würth)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe