Mitä ostaa vaimolle joululahjaksi,mikä varmasti ilahduttaa? 15 vuoden jälkeen parhaimmat ideat on tulleet jo käytettyä. Kyseessä on kiireinen yrittäjänainen ,jolla on jo kaikki "tarpeellinen".
Joululahjavinkkejä
12
1125
Vastaukset
- pari paikkaa......
Käy ostamassa Tertistä tai kenkäverosta korillinen herkkuja yms sellaiseen sellofanilla päällystettyyn koriin. Toimii.
Tietysti voit ostaa iskuporakoneen, painepesurin, virvelin, työkalusarjan tms. - Anna tai tee
jotain joka tuntuu.
Jutkauta vaikka mulkulla oikein kunnolla.
Joulun typeryys näkyyy juuri tuossa...OSTAA!!!
Ja jos jotain ostat niin vähintään Porshe. Musta Porshe.- nikkaroinu
parille tyttöystävälle aikoinaan "varamiehen"...kun ei sitä aina mies jaksa!Toinen katajainen,toinen omenapuinen.Taisivat olla ihan mieluisia lahjoja!
- oikeaa
nikkaroinu kirjoitti:
parille tyttöystävälle aikoinaan "varamiehen"...kun ei sitä aina mies jaksa!Toinen katajainen,toinen omenapuinen.Taisivat olla ihan mieluisia lahjoja!
lahjanantajan mieltä mukana. Tytöt ovat olleet varmasti rakkaita kun olet moiseen puuhaan ryhtynyt. Oikea joulupukki. Veijari.
- Naisesi nauttii varmasti
uuden jamesbondin vauhdikkaasta seikkailusta.
Kilo lakritsaa tai muhkea sipsipussi jalkovälissä
lisää romantiikkaa. - runoratsuillen
Ostapa paksu tyhjäsivuinen kirja nimilaatalla (saa kirjakaupasta) a lupaa tallentaa siihen seuraavan vuoden tai tulevien vuosien päiväkirjatekstiä. Se on arvokas, luottamusta ja arvostusta osoittava pieni teko, joka ei ole pelkästään heteken humaus. Siis ilot ja surut kansien väliin muistoksi yhteisestä taipaleesta.
- perttu
Osta henkilövaaka kiihtyy 0-100 alle 5 sekunnin?
aikaa: yhteinen romanttinen ilta tai jos ne ovat teille arkipäivää niin vaihteeksi hänelle henkilökohtainen hemmotteluilta, vaikka yhdessä tyttökavereiden kanssa. Tiedät varmaan 15 v. kokemuksella, mistä hän pitää oikeasti. Tai jos et tiedä, niin on aika ottaa selvää :)
Hyvää joulun odotusta!- Iso Iivari
Ostin omalleni viime jouluna lahjakortit kasvohoitoon ja jalkahoitoon, oli ihan tyytyväinen. Toivoi samantapaista lahjaa tänäkin jouluna, kas kun vähän kaikenlaista rojua tahtoo jo olla.
- mitenpä olisi
Miten olisi jokakodin panomies? Tästä hyötyy molemmat!
http://www.youtube.com/watch?v=4hYa5MKbvrs- jiådjaejråijter
Joko yhteistä aikaa kaikenlaisilla herkuilla... Tai sit joku tuommonen lahja mikä kiva on mutta ku itelle se on aina mutta, mutta... sit joskus... Just joku tommonen hemmottelulahjakortti, noitaha erilaisia hoitojahan on tosi paljon tarjolla! Tai manikyyri pedikyyri...? Kannattaa korvat pitää auki jos on joku semmone asia mihi ei koskaan ole aikaa/syystä tai toisesta ei ole viitsinyt jotain tehdä/ostaa.
grrr... Tai hotelliyö kaikilla mausteilla tai joku mielenkiintone pikkureissu...
Safariajelua moottorikelkoilla tai koirilla tjsp, naisesta riippuen. - Jääjaukka
jiådjaejråijter kirjoitti:
Joko yhteistä aikaa kaikenlaisilla herkuilla... Tai sit joku tuommonen lahja mikä kiva on mutta ku itelle se on aina mutta, mutta... sit joskus... Just joku tommonen hemmottelulahjakortti, noitaha erilaisia hoitojahan on tosi paljon tarjolla! Tai manikyyri pedikyyri...? Kannattaa korvat pitää auki jos on joku semmone asia mihi ei koskaan ole aikaa/syystä tai toisesta ei ole viitsinyt jotain tehdä/ostaa.
grrr... Tai hotelliyö kaikilla mausteilla tai joku mielenkiintone pikkureissu...
Safariajelua moottorikelkoilla tai koirilla tjsp, naisesta riippuen.Miten ois kahellitra kuustoestaventtiline turpo :
http://www.youtube.com/watch?v=VrjK-92Qa5E
Aivan vakio
(Wü) (Lidl) (Ank) (Tori) (Sali) (Würth)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230