Niin, talvi alkaa pikkuhiljaa tulemaan ja pohjoisessa jo kuumeisesti rinteitä avataan ja laskettelukausi pääsee täyteen vauhtiin.
Käytetäänkö teidän perheessä kypärää lasketellessa?
Olen yrittänyt saada lapseni erilaisilla keinoilla käyttämään kypärää lasketellessa, mutta vielä ei ole natsahtanut kohdalleen heille tämä ajatus.
Onko teillä jotain vinkkejä asian suhteen?
Laskettelu ja kypärä
3
349
Vastaukset
- tarja22
6v pitää vielä ihan mielellään,mutta 11v ja 16v ei millään;(
Rinteissä saisi olla kypäräpakko alaikäisille,jos se vieraan komento muuttaisi asian:) - me vanhemmat
Kun menemme rinteeseen niin laitamme itsekkin kypärät päähämme.
Samoin on myös pyöräillessämme.
Tietenkin jos vanhemmat ei harrasta lapsiensa kanssa laskettelua tai pyöräilyä, niin se esimerkin anto voi olla hieman vaikeaa.
Esim. lumilautailu- ja pujottelu-urheilijamme käyttää kypärää, olisko siinä esimerkki. - mamaliini
Meillä vanhemmat ja kaikki kahdeksan lasta laskettelevat. Rinteeseen ei päästetä ilman kypärää.
Lapset ovat siihen asiaan niin tottuneet, ettei siitä edes enään keskustella. Kolme on jo täysikäisiä ja kypärät on edelleen heilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574