Naisten vagina

Pertti

Hei!
Olisin kiinnostununt kuinka herkästi naisen vagina kostuu. Meneekö siihen enemmän kuin viisi minuuttia jos hieroo koko ajan sormilla?
Entä miten apuvälineet? Kuten voiveittet yms.?
Kertokaa kokemuksianne

11

3294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomm

monet naiset tuntuu olevan sikäli jänniä, että eroottiset ajatukset kostuttavat heidät jopa hetkessä. on ihania likkoja, jotka eivät pidä siitä, että kundi alkaa kopeloida heti pimppiä, kuulemma kannattaa nuuhkia ja nuoleskella niskaa, huulia, kevyesti hyväillä rintoja, edetä hitaasti reisille ja kun tulet niiden väliin niin siellähän se upea kosteus tervehtii sinua!

• pervotyttö

mä kostun jo pienestä kosketuksesta.
        Kokoajan on tussu märkänä...

• kitaristi
        pervotyttö kirjoitti:

mä kostun jo pienestä kosketuksesta.
        Kokoajan on tussu märkänä...

Mite olis? irtoisko? Voisin nuolla ja hieroo sua vaikka tunnin... Keksi jatko ite...

• Minä vaan

No yleensä se on kyllä niin, ettei tarvi koskeakaan, koska pervot ajatukset jo yleensä tekevät kosteaksi.

• prkl..

Pitikö laittaa tarkennukseksi tuo "Naisten", ettei kukaan vahingossa kerro miten herkästi miesten vagina kostuu?

• Pepe

Mä mietein iha samaa juttua. Täytyiskö kirjottaa aina juttuihin et "miesten penis".... =)

• heikki

hyvä että kysy niin olisihan outoo jos hän olisi kysynyt tyttöjen vaginoista? miehen penis ja pojan penis erona koko

• Anonyymi

Naisen vagina on semmonen että sinne kun laittaa peniksen ja nainen liikkuu niin että se menee sisään ja välillä ulos...päästään lähestulkoon samaan tunnelmaan kuin oman käden kanssa mutta joskus oma käsi voittaa kustannus tehokkuudesssa kun joutuu maksaan helposti niin paljon että eläkkeestä ei mitään käteen ..eikä voi ajella bussilla

• Anonyymi

Oma tyttis kostuu ainakin melkeinpä silmänräpäyksessä, kun hyväilen peukalonpäällä hänen klitoristaan.
      Muilla tavoin kostumiseen menee jonkin verran enempi aikaa.

• Anonyymi

Kyllä nainen kostuu,kun työntää kielen syvälle pimppaan,aina toiminut.

• Anonyymi

No omasta kokemuksesta sanoen, pelkät ajatukset riittä. Useimiten ei tarvitse edes koskea vaan riittää että poikaystäväni pussaa tai halailee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2024
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      102
      1835
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1629
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1484
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1172
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    7. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      76
      1077
    8. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1073
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1056
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1003
    Aihe