mistä merkistä

kaksosnaiselle

... kumppani?

Vaikka olen vilkas ja eloisa, nautin myös paljon yksinään olosta.
Yksioikoisuudesta en ollenkaan.

Pitkän pitkä liitto neitsytmiehen kanssa kaatui pilkun viilaamiseen.

Haluasin kuulla kaksosnaisten, neitsytmiesten (ja muidenkin!) kokemuksia.

Kiitos!

6

1074

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X2KAKSOSMIES KUMPPANINA

heippa vaan lukijat!Olen vuosimallia-62 ja muutama kaksosmies osunut kohdalle,itse sattumoisin olem kaksosnainen.Ensimmäinen liitto kesti avo sellainen reilut7vuotta ja siinä tohinassa ehti muutama ipana syntyä ja liitto kaatui yksinkertaisesti toisen kaksoiselämään siihen pimeään puoleen oli voimakkaasti 2eri persoonaa hänessä.Ei kyllä tämä toinenkaan ollut sen kummempi sitä kesti noin 12vuotta oikein mukava ja avulias,seurallinen ja seksikäs,mutta ,mutta eikös hänelläkin ollut se menojalka joka karkasi usein käsistä ja se vietti ja teetti vaikka mitä.No en jaksanut niitä hänen irtosuhteita joten erohan siitä tuli vaikka kauan se kesti sitä kun sietää ihminen kaikenlaista paskaa ennenkuin osaa katsoa totuutta oikein silmiin.Mieshän ei haluaisi erota sitten millään koska hänelle passaa kun rakastava vaimoke kotona ja hänellä vapaus liikkua miten haluaa.Sitä vaan et huonoja kokemuksia kaksosmiehistä,toivottavasti ei tule kolmatta otettua kyllä on kysyttävä horoskooppimerkki ennenkuin alkaa edes juttelemaan kunnolla.Joten lopputulos ei kaksi kaksosta sovi mitenkään yhteen.

• .....pah...

todellakin sopii! 19 vuotta yhteistä taivalta takana ja edelleen onnellisena..

• leijona miestä

me olemme kaksosnainen ja leijona mies pari ja 30 yhteistä vuotta takana vaikka emme ole edes vielä viittäkymmentäkään.. kaksonen kun olen olen eloisa ja ulospäin suuntautunut ja puhlias,leijona taas rauhallinen ja harkitsevainen mutta kun lejona murahtaa on kaksonenkin hetken hiljaa.täydennämme siis toisiamme..

• kaksosvaimo/äiti

Naimisissa 20v kaurismiehen kanssa...Jos olet itse eloisa vilkas puhelias jne.. merkistä riippumatta suosittelen rauhallista ja tasapainoista miestä!

• hyvinkin

näillä kahdella merkillä ihmeellinen vaikutus toisiinsa. Ymmärrystä ilman sanoja. Vaakamies sytyttää kaksosnaisen kuin varkain

• Kaksosnaikkonen

Ite eli 5 ja puoli vuotta neitsyt miehen kanssa. Ja oli kyllä kamalaa aikaa. Ainasta pilkun viilausta ym.
      sitten tapasin härkä miehen.. vei kyllä jalat alta, mutta se hitaus alko tympästä, kun itse on eloisa ja sosiaalinen ihminen.
      No, nyt olen tutustunu vaakamieheen ja meinaa huolestuttaa, kun meinaan olla liian palavasti jo tässä vaiheessa retkussa:D
      Mutta luonteeni tietäen mieleni muuttuu äkkiä.. tuuliviiri:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8566
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      826
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe