Mitä mieltä Näiden pässien kokous ja palkkakorotuksista?
Mielestäni jos kaupunki tekee tappiota niin ei palkankorotusta voi antaa.
Normaalien duunarien käsketään olemaan maltikkaita palkka taistelussa (Katainen) kuitenkin porvarit nostaa omia palkkojaan 500€ olisko josakin 2€ tunti nurkilla? Kelpais mulle ja
Porin kaupuginjohtajien palkankorotus
3
391
Vastaukset
- Voi ei
Aivan perseestä.
- tuli
ja pahemmaks muuttuu kun joulua kohden mennään. Korotukset isompia kuin työttömyysturva ja sairauspäivä rahat monella ihmisillä tässä maassa.Pienemmät elääkkeet myös ja niitä korotetaan noin 5 euroo. Täs maas ei o kaikki ihan suhtees, mut kun äänestetään kokoomust ni tähän päädytään. Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy.Tulee oikein joulune olo kun miettii mihin oikee rahas laittas vai maksasko laskui ja olis joulun pa. Nämä korotuksen saaneet pistää ne varmaa korkeekorkosel....!!!!
tuli kirjoitti:
ja pahemmaks muuttuu kun joulua kohden mennään. Korotukset isompia kuin työttömyysturva ja sairauspäivä rahat monella ihmisillä tässä maassa.Pienemmät elääkkeet myös ja niitä korotetaan noin 5 euroo. Täs maas ei o kaikki ihan suhtees, mut kun äänestetään kokoomust ni tähän päädytään. Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy.Tulee oikein joulune olo kun miettii mihin oikee rahas laittas vai maksasko laskui ja olis joulun pa. Nämä korotuksen saaneet pistää ne varmaa korkeekorkosel....!!!!
Eipä perkeleessä kukaan tee mitään asioiden muuttamiseksi,, Joukkovoimalla asioihin saataisiin muutoksia. Suurlakko, kaikki paikat jumiin, niin kyllä perkelevie elinkustannuksien hinnat saataisiin putoamaan. Eihän mikään muutu, ellei pakoteta muuttumaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206036Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233381Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1622781- 292680
- 821704
- 1471582
- 1481541
- 91373
- 121138
- 961118