hävettää ja kaduttaa

löin pomoa pikkujouluissa

eilen oli sitten firman pikkujoulut. siinä illan jossaki vaiheessa sitte kun olin niin saatanan kännissä menin ja ensin soitin poskee pomolle ja parille muullekin johtoryhmän tyypille. homma meni painiksi pomon kanssa. kummatkin tais saada aika lailla siipeen, kun mullaki on silmä mustana.

en ollu tänään töissä eikä kuulemma ollu pomokaan.

mites se on, onks tollanen painiminen joku irtisanomisen peruste? meinaan kun molemmat taidettiin olla aika kännissä? vituttaa jos menee työpaikka ja lainaakin niin perkeleesti ja perheenlisäystä tulee alkuvuodesta.

kaduttaa perkele.

224

90944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhlaäääliö

      Menet mahdollisimman nopeesti suoraan pomon juttusille kasvokkain. Kysyt haluaako paiskata kättä. Otat vastaan sen, mikä sieltä tulee - potkut tai ei. Et jää nyyhkimään asian kanssa. Menetät vaan aikaa.

      • Minä Itte

        Tosimies ottaa vastuun teoistaan.

        Kun kerta oli miestä vetää pomoa turpaan kännissä, niin löytyy varmasti miestä sanomaan, että et muista kaikkea, mitä tuli sanottua, mutta turpaanvetoa et voi selittää millään. Sitten kehaiset pomoa, että veti sinua ainakin kunnolla turpaan takaisin.

        Paiskaatte kättä ja sovitte joko jatkosta tai sitten teiden eroamisesta, näinhän se on.


      • valtteri77
        Minä Itte kirjoitti:

        Tosimies ottaa vastuun teoistaan.

        Kun kerta oli miestä vetää pomoa turpaan kännissä, niin löytyy varmasti miestä sanomaan, että et muista kaikkea, mitä tuli sanottua, mutta turpaanvetoa et voi selittää millään. Sitten kehaiset pomoa, että veti sinua ainakin kunnolla turpaan takaisin.

        Paiskaatte kättä ja sovitte joko jatkosta tai sitten teiden eroamisesta, näinhän se on.

        Hyvä vinkki. Rohkeesti vaan anteeksipyyntöä ja tuo "veti sinua ainakin kunnolla turpaan takaisin" juttu. Jos se on kovempi sälli ja ei ole ollu muuta kränää niin hommat jatkunee, mutta nyt pitää olla pokkaa mennä selvittämään.


      • päg..päg

        pyyvvä pomoltas anteeks ja jos ei anna pyyhkäse päin näkköö ja sano en anna miekkää.kyllä se siitä rauhottuu ja jos hyvin mänöö niin saat viellä palakankorotuksen lopputilliin.


      • glöfgö
        Minä Itte kirjoitti:

        Tosimies ottaa vastuun teoistaan.

        Kun kerta oli miestä vetää pomoa turpaan kännissä, niin löytyy varmasti miestä sanomaan, että et muista kaikkea, mitä tuli sanottua, mutta turpaanvetoa et voi selittää millään. Sitten kehaiset pomoa, että veti sinua ainakin kunnolla turpaan takaisin.

        Paiskaatte kättä ja sovitte joko jatkosta tai sitten teiden eroamisesta, näinhän se on.

        menet vain ihan reilusti polvillesi ja nuolet persettä. Pistetään nyt näin että jos aloitit tappelun menet esittämään anteeksipyynnön ja paiskaamaan kättä ja.......mahdollisesti jos jotain epäselvää vielä jäi niin keskustelette asian loppuun.........vaikka ravintolassa!! Hehe.


      • silakat joulu ...
        Minä Itte kirjoitti:

        Tosimies ottaa vastuun teoistaan.

        Kun kerta oli miestä vetää pomoa turpaan kännissä, niin löytyy varmasti miestä sanomaan, että et muista kaikkea, mitä tuli sanottua, mutta turpaanvetoa et voi selittää millään. Sitten kehaiset pomoa, että veti sinua ainakin kunnolla turpaan takaisin.

        Paiskaatte kättä ja sovitte joko jatkosta tai sitten teiden eroamisesta, näinhän se on.

        kaloiksi, minä köyräsin pomon eukkoo ja kun pomo yllätti siivouskomerasta nii tempasin lättyyn aimo tavalla, tekarit palasina, silmälasit ohtaluussa, armoo aneli ja laittoi tonnin minulle taskuun, pomon akka halus vielä kerran köyryä, maksoi siitä satosen, lopuks pyyhin kullin pomon paidanhelmaan, tämä kaikki pikkujoulujuhlissa viime vuonna, sain ylennyksen pomon paikalle ja reilun palkankorotuksen.
        Näin toimii osuuskauppaväki!


      • roisto

        Linjaa ei voi muuttaa pomo tulle sinun luo.


      • tyhmä voi olla vaan ei ääliö

        ...en kyllä tajua tollasia ihmisiä jotka alkaa tappeleen.
        Toisekseen en tajua sitäkään, että ollaan sellasessa työpaikassa jossa ei tykätä olla (vittuilut pomolle jne).
        Parempi vaan jos tulee potkut, opit ymmärtämään, että tollanen käyttäytyminen on ääliömäistä.
        Turhaa syyttää känniä mistään, ei sitä viinaa varmaan kukaan pakolla sulle juottanut.


      • hametyttö_93
        silakat joulu ... kirjoitti:

        kaloiksi, minä köyräsin pomon eukkoo ja kun pomo yllätti siivouskomerasta nii tempasin lättyyn aimo tavalla, tekarit palasina, silmälasit ohtaluussa, armoo aneli ja laittoi tonnin minulle taskuun, pomon akka halus vielä kerran köyryä, maksoi siitä satosen, lopuks pyyhin kullin pomon paidanhelmaan, tämä kaikki pikkujoulujuhlissa viime vuonna, sain ylennyksen pomon paikalle ja reilun palkankorotuksen.
        Näin toimii osuuskauppaväki!

        joku teini täällä taas uhoamassa :D


      • aina sattuu kun hakataan
        Minä Itte kirjoitti:

        Tosimies ottaa vastuun teoistaan.

        Kun kerta oli miestä vetää pomoa turpaan kännissä, niin löytyy varmasti miestä sanomaan, että et muista kaikkea, mitä tuli sanottua, mutta turpaanvetoa et voi selittää millään. Sitten kehaiset pomoa, että veti sinua ainakin kunnolla turpaan takaisin.

        Paiskaatte kättä ja sovitte joko jatkosta tai sitten teiden eroamisesta, näinhän se on.

        Meidän pikku-jouluissa ja poikeuksetta kaikissa sauna-illoissa joku ottaa pataan. Viimeksi pomo ei enää uskaltanut tulla, kun oli jo valmiiksi tulehtuneet välit töistä. Ei auttanut sekään, sillä luottamusmies tööttäsi silti erästä pomon kätyriä nenään ja osaston insinööri meinasi kuristua kravattiinsa, kun eräs nimeltämainitsematon vähän innostui kotiintulomatkalla bussissa. Saatiin poikien kanssa rauhoitettua tilanne ja loppuilta menikin sitten kaupungin humussa miten meni.. . Yhtä kaikki, ei ne ole pikku-joulut eikä mitkään joissa ei vähän painita!


      • Urho Uolevi
        tyhmä voi olla vaan ei ääliö kirjoitti:

        ...en kyllä tajua tollasia ihmisiä jotka alkaa tappeleen.
        Toisekseen en tajua sitäkään, että ollaan sellasessa työpaikassa jossa ei tykätä olla (vittuilut pomolle jne).
        Parempi vaan jos tulee potkut, opit ymmärtämään, että tollanen käyttäytyminen on ääliömäistä.
        Turhaa syyttää känniä mistään, ei sitä viinaa varmaan kukaan pakolla sulle juottanut.

        Toivottavasti saat potkut. Miks ihmeessä ihmisten tarvii olla niin idiootteja urpoja ja kitata sitä viinaa ko viimistä päivää. Toivon tosiaan että saat potkut pelle.


      • jumppatukka

        Ja jos antaa monoa, niin anna uudelleen turpaan!!!!!


      • asdda

        oliko bigpossu tai pienpossu?


      • näitä
        silakat joulu ... kirjoitti:

        kaloiksi, minä köyräsin pomon eukkoo ja kun pomo yllätti siivouskomerasta nii tempasin lättyyn aimo tavalla, tekarit palasina, silmälasit ohtaluussa, armoo aneli ja laittoi tonnin minulle taskuun, pomon akka halus vielä kerran köyryä, maksoi siitä satosen, lopuks pyyhin kullin pomon paidanhelmaan, tämä kaikki pikkujoulujuhlissa viime vuonna, sain ylennyksen pomon paikalle ja reilun palkankorotuksen.
        Näin toimii osuuskauppaväki!

        Surkeita suunsoittajia olette jokainen! Munattomia nilkkejä, vaij kossun voimalla on ballia sanoa asiansa.


      • Toimii takuuvarmasti
        valtteri77 kirjoitti:

        Hyvä vinkki. Rohkeesti vaan anteeksipyyntöä ja tuo "veti sinua ainakin kunnolla turpaan takaisin" juttu. Jos se on kovempi sälli ja ei ole ollu muuta kränää niin hommat jatkunee, mutta nyt pitää olla pokkaa mennä selvittämään.

        http://www.julkkikset.fi/forum/index.php/topic,6366.0.html

        Ton jälkeen pomo leppyy


      • No nyt toimii

      • rentouttaa
        Urho Uolevi kirjoitti:

        Toivottavasti saat potkut. Miks ihmeessä ihmisten tarvii olla niin idiootteja urpoja ja kitata sitä viinaa ko viimistä päivää. Toivon tosiaan että saat potkut pelle.

        Pikkujouluissa ne tunteet kuohahtaa ja saattaa turpiinkin tulla ja tilit tehdään selviksi jos on jotain hampaankolossa. Ei ole yhden firman asioita niissä puitu. Pikkusieluiset paljastuvat taatusti seuraavana työpäivänä.


      • Ismo-Laitela-Viisaat-Neuvot

        Oijoijoi, sun pitäis kyl mennä TAKAHUONEESEEN selvittämään perunamuussia


    • Mene kysyyn!

      No mene kysyyn palkankorotusta!

    • päällikkö78

      Täysin kelpaava peruste irtisanomiseen.

      Tai jopa työsuhteen purkamiseen.

      Sopimaton käytös joka tuhoaa yrityksen resursseja eli tässä tapauksesssa esimiestä.

      Ja vaikka et potkuja saisikaan niin tuskin enää haluat olla töissä samassa paikassa.

      Saat nimittäin tehdä kaikki paskahommat ja muut vittumaiset työt.

      Niin ainakin itse tekisin. Jos joku kimppuun käy tai vittuilee niin töihin ei tartte enää tulla. Kukaan ei ole korvaamaton, aina löytyy uusi tilalle.

      Tosin onneksi olen taistelulajeissa sm-tasolla, että siitä pelkoa jos joku uhittelemaan tulee.

      Tosin erittäin hyvissä väleissä olen kaikkien alaisten kanssa. Pidetään yhdessä hauskaa, jne...

      • Jesse81

        voi sukeltaa päänsä pyllyyn.


      • yrittelijä

        >tai sitten oot saanu "sm-tasolla" iskun päähän
        >jos tuo on ollut vapaa ehtoinen tilaisuus eli ei siis palkallista työ aikaa niin ei todellakaan pysty erottamaan ketään .jos taas tapahtuu työ aikana työpaikalla asia onkin aivan eri.
        >tuli joskus entisesä elämässä vedettyä pomoa kravatista perässä mut ei se pystyny lopputilii antamaan vaikka yrittikin


      • Jesse81 kirjoitti:

        voi sukeltaa päänsä pyllyyn.

        kastetta tarvittais :)


      • Melkein joutunut käyttään t...

        Ei tarvi ottaa yks napakka potku kasseille niin tippus Chuck Norriskin. Naisena voin tämän sanoa.


      • kuinka toimia...

        Niin. Sm-tason itsepuolustuslajin taitajana tiedät varmaan senkin, ettet saa käyttää taitojasi muuta kuin lajin parissa... Että siinähän menet ja hankit ittes ulos seurasta, jos tappelemaan alat...


      • tunnemme sut

        Oletko Maik ja sun puhelinnumero on(et miukumauku)sähköposti.fi ? olen nähny sen susta tehdyn mainoksen TVssä. Harrastuksena budolajit jne. kiaiiiiiiiiiii.


      • joopa!

        Niin ja joo ja sellainen pomo sinä siis. Mitähän
        sulle siellä treeneissä on opetettu joskus. Et
        siis käytä oppejasi salin ulkopuolella...näinkö
        olet kuullun ymmärtänyt,jos et...olet siis saannut
        liian monta potkua.......päähän. Hullu ihminen
        saa olla,vaan ei tyhmä....heh.


      • päällikkö78
        kuinka toimia... kirjoitti:

        Niin. Sm-tason itsepuolustuslajin taitajana tiedät varmaan senkin, ettet saa käyttää taitojasi muuta kuin lajin parissa... Että siinähän menet ja hankit ittes ulos seurasta, jos tappelemaan alat...

        Kuules olen ensinnäkin valmentajana ja se onkin paha potkia seurasta ulos.

        Jos joutuisin lopettamaan esim. liiton painostuksena niin sen jälkeen perustaisin uuden seuran eri nimellä. Et sillai...

        Ja itsekin hyväksyn sen että turpiin ei kenenkään lajin taitajan tarvitse ottaa. Silloin taitoja saa käyttää miten parhaakseen näkee. Huvikseen ei kuitenkaan hakata saa!

        Paluu aiheeseen... Esimies keksii aina keinot painostaa epätyydyttävä työntekijä pois. Se on kuule helppoa, niin paskoja hommia löytyy että eroaa itsekin, tai sitten kiristys keinoja on myös olemassa monia...

        Mutta kuten aiemmin sanoin, että minulla ei ole tarvetta tapella alaisten kanssa. Hyvät välit kaikkein kanssa ( yli 140 henk. ). Jos jotain vailla / pyytävät niin sen saavat. Varustukseen liittyvää ( vaatteet, kengät, hanskat, uudet koneet ja työkalut ), kaikki mikä helpottaa tai parantaa työ-oloja. Koitan muutenkin joka asiassa olla reilu... Ikinä kenenkään ei ole mistään asiasta riidellä tarvinnut.

        Niin ja yhdessä useimpien alaisten kanssa keskustellaan kaikkea yleistä höpinää aina välillä. Vapaa aikana voidaan viettää iltaa kuppilassa. Aina kun nähdään niin moikataan ja jutellaan, jne...

        Vapaa aikana olen itse samanlainen kadun tallaaja kuin alaisetkin. Samoja harrastuksiakin on ja tosiaankaan ole mikään ns. super hienostolainen...

        Töissäkään en ole mikään ns. turhan tärkeä mulkku. Asiat hoidetaan niinkuin kuluu, niin silloin on kaikilla asiat hyvin ja mukavaa. Jos fuskataan tai harrastetaan vilppiä niin löytyy minusta kyllä se pahakin puoli tarpeen mukaan.

        Tosin aina lähes 100% asiat hoidetaan niinkuin kuluukin ja monet asiat ihan omatoimisesti. Hyvästä työstä laitankin sitten tuotantopalkkiota seuraavaan tiliin, jne...


      • Joku jostain.

        Entä jos pikkujouluissa alkaa pomo kännissä vittuilemaan ja yrittää syyttä vetää turpaan?
        Näin kävi kerran yhdessä työpaikan pikkujouluissa jossa olin, siellä pomo oli änkyrässä ja tuli rinnuksiin kiinni ja yritti vetää turpiin mutta väistin ja löin ite siltä leuan palasiksi. No, työpaikka meni mutta korvauksia en joutunut maksamaan, pomoa kun pelotti se että olisin voinut myös vetää hänet oikeuteen pikkujoulutapahtumista, kun hän oli se joka aloitti ja antoi sen jälkeen laittomat potkut seuraavalla viikolla tapahtumista.


      • kakkaliini
        päällikkö78 kirjoitti:

        Kuules olen ensinnäkin valmentajana ja se onkin paha potkia seurasta ulos.

        Jos joutuisin lopettamaan esim. liiton painostuksena niin sen jälkeen perustaisin uuden seuran eri nimellä. Et sillai...

        Ja itsekin hyväksyn sen että turpiin ei kenenkään lajin taitajan tarvitse ottaa. Silloin taitoja saa käyttää miten parhaakseen näkee. Huvikseen ei kuitenkaan hakata saa!

        Paluu aiheeseen... Esimies keksii aina keinot painostaa epätyydyttävä työntekijä pois. Se on kuule helppoa, niin paskoja hommia löytyy että eroaa itsekin, tai sitten kiristys keinoja on myös olemassa monia...

        Mutta kuten aiemmin sanoin, että minulla ei ole tarvetta tapella alaisten kanssa. Hyvät välit kaikkein kanssa ( yli 140 henk. ). Jos jotain vailla / pyytävät niin sen saavat. Varustukseen liittyvää ( vaatteet, kengät, hanskat, uudet koneet ja työkalut ), kaikki mikä helpottaa tai parantaa työ-oloja. Koitan muutenkin joka asiassa olla reilu... Ikinä kenenkään ei ole mistään asiasta riidellä tarvinnut.

        Niin ja yhdessä useimpien alaisten kanssa keskustellaan kaikkea yleistä höpinää aina välillä. Vapaa aikana voidaan viettää iltaa kuppilassa. Aina kun nähdään niin moikataan ja jutellaan, jne...

        Vapaa aikana olen itse samanlainen kadun tallaaja kuin alaisetkin. Samoja harrastuksiakin on ja tosiaankaan ole mikään ns. super hienostolainen...

        Töissäkään en ole mikään ns. turhan tärkeä mulkku. Asiat hoidetaan niinkuin kuluu, niin silloin on kaikilla asiat hyvin ja mukavaa. Jos fuskataan tai harrastetaan vilppiä niin löytyy minusta kyllä se pahakin puoli tarpeen mukaan.

        Tosin aina lähes 100% asiat hoidetaan niinkuin kuluukin ja monet asiat ihan omatoimisesti. Hyvästä työstä laitankin sitten tuotantopalkkiota seuraavaan tiliin, jne...

        Päällikkö oot ihan vitsi. Kukkakeppijannu joka ei tiedä itsepuolustuksesta mitään. Sulla mitään alaisia ole, siivoat vessoja. Säälittävä luuseri!


      • jiitee
        jii71 kirjoitti:

        kastetta tarvittais :)

        Noi pikku päälikköpellet on säälittäviä..eiku pyttyyn


      • Budoca,

        "Tosin onneksi olen taistelulajeissa sm-tasolla"

        Eli kuin monessa lajissa? Kaikissa ei ole edes ilpailuja miten voit olla taistelulajeissa sm tasolla?

        Taistelulaji, hmmm urheilu eli kilpalaji on eriasia kun ns sota / taistelulaji. Olithan sm tasolla kenties! Taistelu eli sotalajeissa ei kilpailuja ole ollenkaan. Oletkohan ymmärtänyt lajisi ja harrasteesi täysin oikein?

        Jos perimä on jokin tyylisuunnan mukaan ns sotalaji tms niin silloin kun siitä on työstetty kilpailu eli urheilulaji se ei ole enää sen mukaan taistelulaji. Taistelulajeissa ei kilpailla eikä opeteta pisteitä hakemaan, vaan siellä puhutaan selviytymisestä. Nämä siis ovat eriasioita, mietippäs uudestaan mitä sä puhelet.


      • ....

        Paskanjauhannassa, tuskin haluaisit minuun törmätä pikkujouluissa jos olisin alaisesi. Kokemusta on pomosta joka tuli pikkujouluissa syyttä vittuilemaan ja yritti lyödä turpiin, mursin siltä leuan ja potkut tuli, mutta syytteet jäi kun pomo pelkäsi itekkin joutuvansa oikeuteen, antoi nimittäin laittomat potkut. Se on sama vaikka Jhorma Ollila menis virman pikkujouluissa vittuilemaan lálaiselle ja yrittäisi vetää häntä turpiin, niin itteään saa puolustaa, ja hän ei sayytteitä senkään johdosta voi nostaa eikä potkuja antaa.


      • ......
        Joku jostain. kirjoitti:

        Entä jos pikkujouluissa alkaa pomo kännissä vittuilemaan ja yrittää syyttä vetää turpaan?
        Näin kävi kerran yhdessä työpaikan pikkujouluissa jossa olin, siellä pomo oli änkyrässä ja tuli rinnuksiin kiinni ja yritti vetää turpiin mutta väistin ja löin ite siltä leuan palasiksi. No, työpaikka meni mutta korvauksia en joutunut maksamaan, pomoa kun pelotti se että olisin voinut myös vetää hänet oikeuteen pikkujoulutapahtumista, kun hän oli se joka aloitti ja antoi sen jälkeen laittomat potkut seuraavalla viikolla tapahtumista.

        tuli sit 2 kertaa pomon leuan murtuminen.. helkkarin suoli24 kun tökki eikä näkynyt aikaisempaa viestiä missään niin siitä johtui että tuli tuplana.


      • perär.

        ei pitäisi olla vaikutusta työsuhteeseen.


      • tyhjätuuli

        oletko tyhmä vai hölmö,kenties jopaa idiootti.toiha on suomalaisuutta parhaimmillaan,palkan korotus tolle jätkälle.


      • pena.kk
        yrittelijä kirjoitti:

        >tai sitten oot saanu "sm-tasolla" iskun päähän
        >jos tuo on ollut vapaa ehtoinen tilaisuus eli ei siis palkallista työ aikaa niin ei todellakaan pysty erottamaan ketään .jos taas tapahtuu työ aikana työpaikalla asia onkin aivan eri.
        >tuli joskus entisesä elämässä vedettyä pomoa kravatista perässä mut ei se pystyny lopputilii antamaan vaikka yrittikin

        Taidan olla ainoo pomo joka pystyy antaan moisesta lopputilin.


      • Rauhanmies
        Joku jostain. kirjoitti:

        Entä jos pikkujouluissa alkaa pomo kännissä vittuilemaan ja yrittää syyttä vetää turpaan?
        Näin kävi kerran yhdessä työpaikan pikkujouluissa jossa olin, siellä pomo oli änkyrässä ja tuli rinnuksiin kiinni ja yritti vetää turpiin mutta väistin ja löin ite siltä leuan palasiksi. No, työpaikka meni mutta korvauksia en joutunut maksamaan, pomoa kun pelotti se että olisin voinut myös vetää hänet oikeuteen pikkujoulutapahtumista, kun hän oli se joka aloitti ja antoi sen jälkeen laittomat potkut seuraavalla viikolla tapahtumista.

        pitää esimiehen olla senverran fiksu, ettei vedä kuuppaa täyteen pikkujouluissa.
        Siellähän kun tuppaa menneen vuoden joutavanpäiväiset asiat juovuspäissä saamaan kohtuuttomia mittasuhteita.
        Pomon pitää hoitaa homma kotiin myös karkeloissa.
        Nim: Esimies


      • MInäpä vaan-

        Haist sinä wittu vaan !


      • hölömöukko

        suustas päästelet.VOIT ANTAA LOPARIT VAIN JOS OLI MAKSETTUA TYÖAIKAA NE PIPPALOT!! Miten sut on pomos päästetty noin vajailla tiedoilla.Noista jutuista on riittävästi käräjäjuttuja tehty. tutki,tutki,tutki,ennenkuin tyhjää huutelet.Minä en ainakaan sinua palkkais työilmapiiriä saastuttamaan.Jos uhittelet noilla sm-jutuillas niin et todellakaan ole sitä tasoa VALEHTELET.Tietäisit silloin aivan hyvin että luvat lähtee kuin kuppa töölöstä kun törttöilee lajitaidoillaan.


      • koomaspiraali
        pena.kk kirjoitti:

        Taidan olla ainoo pomo joka pystyy antaan moisesta lopputilin.

        Kyllä potkut voi antaa jos huvittaa. Oikeudessa sitten katsotaan jos jaksetaan oliko se laillinen irtisanominen vai ei.
        Ikäväkyllä pikkujouluissakin on joku laki voimassa. Tietysti suomalaiskansallisena perinteenä pomoa tuleekin lyödä juhlallisuuksissa.

        Oikeusjärjestelmä on niin pikkumainen, ettei se myönnä erikoislupaa ihan virallisesti. Herrasmiessäännöllä siis mennään.

        Työsuhteenpurku taitaa olla jopa ok, koska on kajottu esimiehen fyysiseen koskemattomuuteen. Taitaa olla työoikeuden pykälä 8, jos oikein muistan.


      • pena.kk
        koomaspiraali kirjoitti:

        Kyllä potkut voi antaa jos huvittaa. Oikeudessa sitten katsotaan jos jaksetaan oliko se laillinen irtisanominen vai ei.
        Ikäväkyllä pikkujouluissakin on joku laki voimassa. Tietysti suomalaiskansallisena perinteenä pomoa tuleekin lyödä juhlallisuuksissa.

        Oikeusjärjestelmä on niin pikkumainen, ettei se myönnä erikoislupaa ihan virallisesti. Herrasmiessäännöllä siis mennään.

        Työsuhteenpurku taitaa olla jopa ok, koska on kajottu esimiehen fyysiseen koskemattomuuteen. Taitaa olla työoikeuden pykälä 8, jos oikein muistan.

        Tuskin lopputiliä antaisin,näistä aina sovitaan.


      • : D..
        päällikkö78 kirjoitti:

        Kuules olen ensinnäkin valmentajana ja se onkin paha potkia seurasta ulos.

        Jos joutuisin lopettamaan esim. liiton painostuksena niin sen jälkeen perustaisin uuden seuran eri nimellä. Et sillai...

        Ja itsekin hyväksyn sen että turpiin ei kenenkään lajin taitajan tarvitse ottaa. Silloin taitoja saa käyttää miten parhaakseen näkee. Huvikseen ei kuitenkaan hakata saa!

        Paluu aiheeseen... Esimies keksii aina keinot painostaa epätyydyttävä työntekijä pois. Se on kuule helppoa, niin paskoja hommia löytyy että eroaa itsekin, tai sitten kiristys keinoja on myös olemassa monia...

        Mutta kuten aiemmin sanoin, että minulla ei ole tarvetta tapella alaisten kanssa. Hyvät välit kaikkein kanssa ( yli 140 henk. ). Jos jotain vailla / pyytävät niin sen saavat. Varustukseen liittyvää ( vaatteet, kengät, hanskat, uudet koneet ja työkalut ), kaikki mikä helpottaa tai parantaa työ-oloja. Koitan muutenkin joka asiassa olla reilu... Ikinä kenenkään ei ole mistään asiasta riidellä tarvinnut.

        Niin ja yhdessä useimpien alaisten kanssa keskustellaan kaikkea yleistä höpinää aina välillä. Vapaa aikana voidaan viettää iltaa kuppilassa. Aina kun nähdään niin moikataan ja jutellaan, jne...

        Vapaa aikana olen itse samanlainen kadun tallaaja kuin alaisetkin. Samoja harrastuksiakin on ja tosiaankaan ole mikään ns. super hienostolainen...

        Töissäkään en ole mikään ns. turhan tärkeä mulkku. Asiat hoidetaan niinkuin kuluu, niin silloin on kaikilla asiat hyvin ja mukavaa. Jos fuskataan tai harrastetaan vilppiä niin löytyy minusta kyllä se pahakin puoli tarpeen mukaan.

        Tosin aina lähes 100% asiat hoidetaan niinkuin kuluukin ja monet asiat ihan omatoimisesti. Hyvästä työstä laitankin sitten tuotantopalkkiota seuraavaan tiliin, jne...

        "Esimies keksii aina keinot painostaa epätyydyttävä työntekijä pois. Se on kuule helppoa, niin paskoja hommia löytyy että eroaa itsekin, tai sitten kiristys keinoja on myös olemassa monia..."

        --joo TOSI TAITAVA tää "pomo" --näitä vallastaan sokaistuneita nilkkejä riittää joka oksalle.. ja sit pitää rivitolkulla kehua miten käydään ALAISTEN kanssa kaljalla : D.. todelliset Johtajat on kuule aivan muualla..


      • polttoitsemurha

        "Tosin onneksi olen taistelulajeissa sm-tasolla, että siitä pelkoa jos joku uhittelemaan tulee."

        HHAHAHAHAHAAAHAAA! joopajoo! jos olisit SM-tasolla, niin tuskin täällä sillä pullistelisit=) Veikkaan ,että siivoojakin vetelee sua vessaharjalla päin näköä! HÄÄÄÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄ!


      • ha,ha

        miten se olikin pakko päästä tuonne väliin saada mahtumaan..."olen taistelulajeissa sm-tasolla, että siitä pelkoa jos joku uhittelemaan tulee"
        Tainut tulla liian monta osumaa yläkertaan?


      • Ei irtisanottu ketään
        jiitee kirjoitti:

        Noi pikku päälikköpellet on säälittäviä..eiku pyttyyn

        Meidän tehdaspalokunnan viimeisissä pikkujouluissa tapahtui seuraavaa.Ensin juhlat sujuivat hyvin.Kunnes eräs palomies hermostui vastapuolella istuvan mussutukseen ja tempaisi kaveria kylmän rauhallisesti päin näköä varoittamatta.Kaveri tipahti lattialle ja eikun sutena toivuttuaan lyöjän kurkkuun kiinni.Saimme revittyä tappelijat toisistaan irti ja rauhoitettua.Menimme sitten jatkoille ja kotimatkalla alkoi taas sama mussutus sillä seurauksella,että kaveri päätyi kioskin ikkunaan ja lasi hajalle.Siinä sitten olikin selvittämistä poliisille ja kioskin omistajalle,että kuka korvaa kyseisen "vahingon".Maanantaina tuli pikkujouluihiin osallistuneille käsky,että joka ukko välittömästi johtoryhmän eteen selittämään perjantain tapahtumia.Kukaan ei saanut onneksi kenkää ja tämän jälkeen ei sitten olla vietetty mitään saunailtoja saati pikkujouluja.


      • make

        Tollasella asenteella kirjotettu teksti ei ollu kovinkaan vakuuttavaa tekstiä ja jos olisit edes lähelläkeen sm-tasoa niin et kehuskelis sillä ainakaan täällä eli taidat ollu varmaan 2½ KARATETUNTIA ja sitten tulee se 5henkilön tausta joukot.

        PS. vaikka voimakeinot ei ratkase mitään niin ainakin loppuu se turvan louskuttaminen.


      • Tipitii2
        Melkein joutunut käyttään t... kirjoitti:

        Ei tarvi ottaa yks napakka potku kasseille niin tippus Chuck Norriskin. Naisena voin tämän sanoa.

        Ongelma on vaan siinä että jos et ole tarpeeksi nopea niin potku torjutaan ja sen jälkeen on sinun kannaltasi helvetti irti.


      • CharlieBoy
        koomaspiraali kirjoitti:

        Kyllä potkut voi antaa jos huvittaa. Oikeudessa sitten katsotaan jos jaksetaan oliko se laillinen irtisanominen vai ei.
        Ikäväkyllä pikkujouluissakin on joku laki voimassa. Tietysti suomalaiskansallisena perinteenä pomoa tuleekin lyödä juhlallisuuksissa.

        Oikeusjärjestelmä on niin pikkumainen, ettei se myönnä erikoislupaa ihan virallisesti. Herrasmiessäännöllä siis mennään.

        Työsuhteenpurku taitaa olla jopa ok, koska on kajottu esimiehen fyysiseen koskemattomuuteen. Taitaa olla työoikeuden pykälä 8, jos oikein muistan.

        pyyhin perseeni näillä tiedoilla.


      • penttilä
        tunnemme sut kirjoitti:

        Oletko Maik ja sun puhelinnumero on(et miukumauku)sähköposti.fi ? olen nähny sen susta tehdyn mainoksen TVssä. Harrastuksena budolajit jne. kiaiiiiiiiiiii.

        SM-tason pelle se on. Pyyhippäs perseeni ajankuluksesi.


      • Haist ite
        MInäpä vaan- kirjoitti:

        Haist sinä wittu vaan !

        sinä wiljamin witut! Pieren pataasi, pelle.


      • -diipadaapa-

        Pellehän sä olet!


      • vielä päälle
        Melkein joutunut käyttään t... kirjoitti:

        Ei tarvi ottaa yks napakka potku kasseille niin tippus Chuck Norriskin. Naisena voin tämän sanoa.

        revi hiuksista, pure ja sylje pelle...


      • sõdalane
        joopa! kirjoitti:

        Niin ja joo ja sellainen pomo sinä siis. Mitähän
        sulle siellä treeneissä on opetettu joskus. Et
        siis käytä oppejasi salin ulkopuolella...näinkö
        olet kuullun ymmärtänyt,jos et...olet siis saannut
        liian monta potkua.......päähän. Hullu ihminen
        saa olla,vaan ei tyhmä....heh.

        Mun edellinen pomo vittuili mulle jatkuvasti 2 vuoden ajan. Minä pysyin rauhallisena ja ei välittänyt yhtään, samalla köyräsin pomon vaimoa. Sitten jossai vaihees minulle riitti ja otin itse lopputilin, vaikka mut pyydetti jäämään. Lopputilin jälkeen vetäsin pomoa turpaan.


      • just vedetäänkin
        päällikkö78 kirjoitti:

        Kuules olen ensinnäkin valmentajana ja se onkin paha potkia seurasta ulos.

        Jos joutuisin lopettamaan esim. liiton painostuksena niin sen jälkeen perustaisin uuden seuran eri nimellä. Et sillai...

        Ja itsekin hyväksyn sen että turpiin ei kenenkään lajin taitajan tarvitse ottaa. Silloin taitoja saa käyttää miten parhaakseen näkee. Huvikseen ei kuitenkaan hakata saa!

        Paluu aiheeseen... Esimies keksii aina keinot painostaa epätyydyttävä työntekijä pois. Se on kuule helppoa, niin paskoja hommia löytyy että eroaa itsekin, tai sitten kiristys keinoja on myös olemassa monia...

        Mutta kuten aiemmin sanoin, että minulla ei ole tarvetta tapella alaisten kanssa. Hyvät välit kaikkein kanssa ( yli 140 henk. ). Jos jotain vailla / pyytävät niin sen saavat. Varustukseen liittyvää ( vaatteet, kengät, hanskat, uudet koneet ja työkalut ), kaikki mikä helpottaa tai parantaa työ-oloja. Koitan muutenkin joka asiassa olla reilu... Ikinä kenenkään ei ole mistään asiasta riidellä tarvinnut.

        Niin ja yhdessä useimpien alaisten kanssa keskustellaan kaikkea yleistä höpinää aina välillä. Vapaa aikana voidaan viettää iltaa kuppilassa. Aina kun nähdään niin moikataan ja jutellaan, jne...

        Vapaa aikana olen itse samanlainen kadun tallaaja kuin alaisetkin. Samoja harrastuksiakin on ja tosiaankaan ole mikään ns. super hienostolainen...

        Töissäkään en ole mikään ns. turhan tärkeä mulkku. Asiat hoidetaan niinkuin kuluu, niin silloin on kaikilla asiat hyvin ja mukavaa. Jos fuskataan tai harrastetaan vilppiä niin löytyy minusta kyllä se pahakin puoli tarpeen mukaan.

        Tosin aina lähes 100% asiat hoidetaan niinkuin kuluukin ja monet asiat ihan omatoimisesti. Hyvästä työstä laitankin sitten tuotantopalkkiota seuraavaan tiliin, jne...

        pikkujouluissa päähän.


      • izmo

        Ai että taistelulajeja meinaisit käyttää ? Jepjep, aika kusessa taitaisit olla itsekin. Noita tapauksia kun näkyy löytyvän, että itseäänkään ei saa puolustaa taistelulajia hyväksi käyttäen. Vaikka pikkujouluissa joku kävisi ryysyihin kiinni, niin taitaisit itsekin syytteessä olla ? Alaisen pahoinpitelystä...ja vielä irtisanominen siihen päälle..
        Vaan kun otetaan sitä viinapuolta sivistyneesti niin ei tarvitse kenenkään rähistä !?
        Kivoja pirskeitä vaan niille joilla vielä edessä !!


      • zigi
        kakkaliini kirjoitti:

        Päällikkö oot ihan vitsi. Kukkakeppijannu joka ei tiedä itsepuolustuksesta mitään. Sulla mitään alaisia ole, siivoat vessoja. Säälittävä luuseri!

        Mikähän suakin vaivaa, kun toinen selittää miten hän pomona hienosti toimii alaistensa kanssa.
        Tuntuu että kuulut siihen sakkiin jotka joka työmaalla aiheuttaa hankaluuksia ja mikään mitä pomo tekee ei ole mieleen.
        Onko sulla ollut ikävä isä joka oli kova sua kohtaan ja sitä sitten roiskit ympäriinsä.
        Kannattais hakeutua terapiaan ja käsitellä ongelma.


      • -Berkku-

        ...ja mitkäköhän mahtaa ne TAISTELULAJIT, joissa herra mahtaa TAISTELLA sm-tasolla?


      • -Berkku-
        päällikkö78 kirjoitti:

        Kuules olen ensinnäkin valmentajana ja se onkin paha potkia seurasta ulos.

        Jos joutuisin lopettamaan esim. liiton painostuksena niin sen jälkeen perustaisin uuden seuran eri nimellä. Et sillai...

        Ja itsekin hyväksyn sen että turpiin ei kenenkään lajin taitajan tarvitse ottaa. Silloin taitoja saa käyttää miten parhaakseen näkee. Huvikseen ei kuitenkaan hakata saa!

        Paluu aiheeseen... Esimies keksii aina keinot painostaa epätyydyttävä työntekijä pois. Se on kuule helppoa, niin paskoja hommia löytyy että eroaa itsekin, tai sitten kiristys keinoja on myös olemassa monia...

        Mutta kuten aiemmin sanoin, että minulla ei ole tarvetta tapella alaisten kanssa. Hyvät välit kaikkein kanssa ( yli 140 henk. ). Jos jotain vailla / pyytävät niin sen saavat. Varustukseen liittyvää ( vaatteet, kengät, hanskat, uudet koneet ja työkalut ), kaikki mikä helpottaa tai parantaa työ-oloja. Koitan muutenkin joka asiassa olla reilu... Ikinä kenenkään ei ole mistään asiasta riidellä tarvinnut.

        Niin ja yhdessä useimpien alaisten kanssa keskustellaan kaikkea yleistä höpinää aina välillä. Vapaa aikana voidaan viettää iltaa kuppilassa. Aina kun nähdään niin moikataan ja jutellaan, jne...

        Vapaa aikana olen itse samanlainen kadun tallaaja kuin alaisetkin. Samoja harrastuksiakin on ja tosiaankaan ole mikään ns. super hienostolainen...

        Töissäkään en ole mikään ns. turhan tärkeä mulkku. Asiat hoidetaan niinkuin kuluu, niin silloin on kaikilla asiat hyvin ja mukavaa. Jos fuskataan tai harrastetaan vilppiä niin löytyy minusta kyllä se pahakin puoli tarpeen mukaan.

        Tosin aina lähes 100% asiat hoidetaan niinkuin kuluukin ja monet asiat ihan omatoimisesti. Hyvästä työstä laitankin sitten tuotantopalkkiota seuraavaan tiliin, jne...

        pakko olla taekwondo :)
        tykkäätkö treenatuttaa myös perheen pienimpiä???


      • kakkaliini
        zigi kirjoitti:

        Mikähän suakin vaivaa, kun toinen selittää miten hän pomona hienosti toimii alaistensa kanssa.
        Tuntuu että kuulut siihen sakkiin jotka joka työmaalla aiheuttaa hankaluuksia ja mikään mitä pomo tekee ei ole mieleen.
        Onko sulla ollut ikävä isä joka oli kova sua kohtaan ja sitä sitten roiskit ympäriinsä.
        Kannattais hakeutua terapiaan ja käsitellä ongelma.

        Kaveri vaan kerskuu: "Olen esimies ja mulla on 140 alaista, käyn salilla ja harrastan karatea". Päällikkö on nörtti tissiposki!


      • näin on usko tai..
        Ei irtisanottu ketään kirjoitti:

        Meidän tehdaspalokunnan viimeisissä pikkujouluissa tapahtui seuraavaa.Ensin juhlat sujuivat hyvin.Kunnes eräs palomies hermostui vastapuolella istuvan mussutukseen ja tempaisi kaveria kylmän rauhallisesti päin näköä varoittamatta.Kaveri tipahti lattialle ja eikun sutena toivuttuaan lyöjän kurkkuun kiinni.Saimme revittyä tappelijat toisistaan irti ja rauhoitettua.Menimme sitten jatkoille ja kotimatkalla alkoi taas sama mussutus sillä seurauksella,että kaveri päätyi kioskin ikkunaan ja lasi hajalle.Siinä sitten olikin selvittämistä poliisille ja kioskin omistajalle,että kuka korvaa kyseisen "vahingon".Maanantaina tuli pikkujouluihiin osallistuneille käsky,että joka ukko välittömästi johtoryhmän eteen selittämään perjantain tapahtumia.Kukaan ei saanut onneksi kenkää ja tämän jälkeen ei sitten olla vietetty mitään saunailtoja saati pikkujouluja.

        kuin että jokin asia on työsuhteen purun tai irtisanomisen peruste. Hyvässä piirissä ja muuten mukavassa porukassa asiat painetaan villasella, mutta tuollaisissa asioissa on työnantajalla kaksiviikkoa aikaa toimia sitten joutuu tyytyyn mustaan listaan joka otetaan käyttöön, kun vähennetään muutekin porukkaa. Tiedä sitten kuinka käy kun esimieskin lyö ???


      • MUTTA ei

        saa antaa potkuja ellei laimilyö töitään tai on Helvetttttanisti sairaslomalla... Pikkujoulu ei ole töitä? Vai juokseeko siitä palkka? Sen sanoo jo lakikin, sitten ei oteta pitkäänaikaan työntekiää jos potkitaan ilman pätevää syytä... Edellyttää että joka potkut saa ottaa yhteyden liittoonsa.


      • löytyy

        Kukaan ei tosiaankaan oo työpaikalla korvaamaton työntekijä - ei edes päälliköt, pomot, johtajat. Mitä nimeä heistä nyt ikinä haluaa käyttääkin. Ainoastaan jos pomoilun lisäksi sattuu omistamaan firman, ei ole korvattavissa. Mutta se onkin usein paska säkä muille työntekijöille;)


      • Juupajuudasdad
        Joku jostain. kirjoitti:

        Entä jos pikkujouluissa alkaa pomo kännissä vittuilemaan ja yrittää syyttä vetää turpaan?
        Näin kävi kerran yhdessä työpaikan pikkujouluissa jossa olin, siellä pomo oli änkyrässä ja tuli rinnuksiin kiinni ja yritti vetää turpiin mutta väistin ja löin ite siltä leuan palasiksi. No, työpaikka meni mutta korvauksia en joutunut maksamaan, pomoa kun pelotti se että olisin voinut myös vetää hänet oikeuteen pikkujoulutapahtumista, kun hän oli se joka aloitti ja antoi sen jälkeen laittomat potkut seuraavalla viikolla tapahtumista.

        "Näin kävi kerran yhdessä työpaikan pikkujouluissa jossa olin, siellä pomo oli änkyrässä ja tuli rinnuksiin kiinni ja yritti vetää turpiin mutta väistin ja löin ite siltä leuan palasiksi. No, työpaikka meni mutta korvauksia en joutunut maksamaan, pomoa kun pelotti se että olisin voinut myös vetää hänet oikeuteen pikkujoulutapahtumista, kun hän oli se joka aloitti ja antoi sen jälkeen laittomat potkut seuraavalla viikolla tapahtumista. "

        Niin varmaan. Laittoman irtisanomisen korvauksena on 6-24kk palkka, et tietenkään reiluna miehenä kehdannut edes riitauttaa asiaa.


      • Potkut voi tulla
        hölömöukko kirjoitti:

        suustas päästelet.VOIT ANTAA LOPARIT VAIN JOS OLI MAKSETTUA TYÖAIKAA NE PIPPALOT!! Miten sut on pomos päästetty noin vajailla tiedoilla.Noista jutuista on riittävästi käräjäjuttuja tehty. tutki,tutki,tutki,ennenkuin tyhjää huutelet.Minä en ainakaan sinua palkkais työilmapiiriä saastuttamaan.Jos uhittelet noilla sm-jutuillas niin et todellakaan ole sitä tasoa VALEHTELET.Tietäisit silloin aivan hyvin että luvat lähtee kuin kuppa töölöstä kun törttöilee lajitaidoillaan.

        Entisessä työpaikassani yksi duunari kävi toimitusjohtajan kimppuun kesäjuhlissa. Potkut tuli vaikka liitto yritti harata vastaan.

        Työsopimuslain mukaan työsuhde voidaan purkaa "erittäin painavista syistä". Jos pomon pahoinpitely ei ole erittäin painava syy, niin mikä sitten on? Eli tämä ei ole kiinni laista vaan perusteluista.

        "Tietäisit silloin aivan hyvin että luvat lähtee kuin kuppa töölöstä kun törttöilee lajitaidoillaan."

        Tämä nyt ainakin on ihan täyttä paskapuhetta. Ensinnäkin useimmissa lajissa ei edes ole mitään lupia, toiseksi kaikki on kiinni lajiliittojen päättäjistä. Kolmanneksi, miten ne siellä lajiliitossa tuosta edes tietää, jos joku ei sinne kantele?


      • nami nami
        Melkein joutunut käyttään t... kirjoitti:

        Ei tarvi ottaa yks napakka potku kasseille niin tippus Chuck Norriskin. Naisena voin tämän sanoa.

        Sinä ja sinun potkusi. Ei taida laardinen potkasi nousta edes polven tasalle..


    • miki

      muah hah hah haa!!!

      • TULLUT

        Työajan ulkopuolella tapahtunut kärhämä. Jos helpottaa tee rikosilmoitus, mutta saattaapi olla, että POMO määrää, kenen työllistää ja kenet ei. Riippuu tietty työsopimuksesta. Luottamusmies voisi olla paikallaan. Tsemppiä, kyl se siittä!


    • Hanska

      Tuo on sitä kunnon kehityskeskustelua ei mitään formaalin paperin läpikäyntiä, jossa yritetään tunniksi keksiä keskustelua. Just noin, molemmat kertoo todellisen mielipiteensä ja konkretisoi asiaa vähän nyrkillä, että menee varmasti perille! Suosittelen!

      • Piiip

        Jos ei kukaan nähnyt tapausta,niin voit kiistää kaiken. Jos joku näki,niin sitten olet pomon armoilla. Kaikki silminnäkijät varmaan kuitenkin yhtä kännissä kuin te,niin todistajien lausunnot voidaan kiistää. Mutta tsemppiä asian hoitoon...


      • åååge

        Ei ole kyllä naurettavampaa asiaa keksitty,kun kehityskeskustelu,tunnin pari jauhetaan joutavaa höpöhöpö paskaa,minun mielestäni,sinä teet niin ja näin ja blaa blaa blaa..
        itse kehityn enemmän henkisesti,kun istun tunnin paskalla..


      • nuolemaan

        pomon persettä oikein syvältä. Voi olla että et saa lopputiliä ja sitten päälle siedät kaikki paskanakit, muita et edes saa. Tarjoa vaimoasi pomon käyttöön jos on hyvän näköinen, se voi olla ainoa keino pelastaa sinun ja hänen tulevaisuutensa.

        Ja samalla haet toista työpaikkaa, vaan voi se olla aika vaikea saada jos joku alkaa kyseleen siltä pomolta että minkäslainen kaveri tää oikein on.


    • YT.

      Neuvottelut saadaan karsittua vähemmiksi.Kaikki vaan vetämään pomojansa lättyyn,niin tilastot kaunistuu.

      • roikkumaa sm tasokas

        mietipä sitä siinä sit potkit.


      • päällikkö78
        roikkumaa sm tasokas kirjoitti:

        mietipä sitä siinä sit potkit.

        Hah, nostavaan.

        Kukaan ei tajuakaan kuinka helppoa on otella / tapella lajien ei harrastajaa vastaan. Aivan leikillä saa asian ottaa.

        Rupeen nauramaan... Ja jos ei irti päästäisi niin käsilukko kajahtais ja käsi menis poikki niinkuin kanapojan siipiluu.

        Samaten kuristus ote tuollaisessa tilanteessa toimii varsin huvion. Alle 5 sekuntia riittää, ja sen jälkeen laulukuoro kutsuukin...


      • huh huh
        päällikkö78 kirjoitti:

        Hah, nostavaan.

        Kukaan ei tajuakaan kuinka helppoa on otella / tapella lajien ei harrastajaa vastaan. Aivan leikillä saa asian ottaa.

        Rupeen nauramaan... Ja jos ei irti päästäisi niin käsilukko kajahtais ja käsi menis poikki niinkuin kanapojan siipiluu.

        Samaten kuristus ote tuollaisessa tilanteessa toimii varsin huvion. Alle 5 sekuntia riittää, ja sen jälkeen laulukuoro kutsuukin...

        Niinhän sitä helposti luulis


      • buahaha!!
        päällikkö78 kirjoitti:

        Hah, nostavaan.

        Kukaan ei tajuakaan kuinka helppoa on otella / tapella lajien ei harrastajaa vastaan. Aivan leikillä saa asian ottaa.

        Rupeen nauramaan... Ja jos ei irti päästäisi niin käsilukko kajahtais ja käsi menis poikki niinkuin kanapojan siipiluu.

        Samaten kuristus ote tuollaisessa tilanteessa toimii varsin huvion. Alle 5 sekuntia riittää, ja sen jälkeen laulukuoro kutsuukin...

        Sinä nyt et saisi omaa penistäsikään nousemaan yhdellä kädellä, saati mitään luita murtumaan noilla //otteillasi//. Olen itse SM-tason harrastaja ja mummonikin putsaisi sulla vessan lattian! HÄHÄÄ!! Pelle.


      • Silence08
        päällikkö78 kirjoitti:

        Hah, nostavaan.

        Kukaan ei tajuakaan kuinka helppoa on otella / tapella lajien ei harrastajaa vastaan. Aivan leikillä saa asian ottaa.

        Rupeen nauramaan... Ja jos ei irti päästäisi niin käsilukko kajahtais ja käsi menis poikki niinkuin kanapojan siipiluu.

        Samaten kuristus ote tuollaisessa tilanteessa toimii varsin huvion. Alle 5 sekuntia riittää, ja sen jälkeen laulukuoro kutsuukin...

        Hei Spede, mulla on musta pipo joogassa, joten tule ottaan erää, vitun maik ät miukumauku!!


      • näin uhoaa
        roikkumaa sm tasokas kirjoitti:

        mietipä sitä siinä sit potkit.

        peruskoululainen.


    • Näänjosen

      Olet tyypillinen takapulpetin tahvo, työpaikkasi nurkkapöllö, pitkin seiniä kävelevä tuppisuu, jonka tekisi mieli tehdä jotain r o h k e a a. Et kuitenkaan uskalla edes hönössä. Siksi kirjoittelet tänne palturia, ja haet huomiota. Terapiaankaan ei rohkeutesi riitä. Kirjoitatkin pienellä kaikki sanat. Olet NÖHFÖ.

    • POMO ON IHMINEN ;))

      Ja paskojen keskustelujen harrastaminen on kanssa kielletty! Opetellaan sitä nettikäyttäytymistä ja kirjoitellaan vaikka välillä jostain muusta kuin omasta mielikuvituksesta tulevilta sutkauksista :))

      • ---

        ai onvai? ei aina tunnu siltä.


      • sivustaseuraaja

        Jos päättää vetää pomoa turpaan, niin kannattaa se sitten tehdä kunnolla ja niin ettei jää mitään epäselvyyttä motiiveista koska potkut tulee kuitenkin.

        Moni mies on kylvettänyt pomoaan nyrkillä ja kun toteaa, että potkuthan tässä tulee, niin vetää homman vaan kunnolla loppuun saakka koko rahalla!

        Itellä on rakas muisto firman risteilyltä kun pomo rupesi kännipäiten latelemaan irtisanomisia työntekijöille. Eräs duunari otti pomon kännipuheista niin itteensä, että pamautti pomon kerta laakilla tajuttomaksi ja pitkälle sairaslomalle. Tyyppi sai pitää työnsä kun kukaan ei laulanut asiasta, eikä pomolla ollut mitään muistikuvia tapahtumasta tai siittä kuka häntä löi ja milloin.


    • normaali pikkujoulu

      Terve.Minun mielestä teit oiken miehen työn.Olen huomannut että monet pomot on täysiä mulkkuja ja ne luulee että ne on maailman napoja.Sama meid.firmassa.Mutta jos työpaikan aiot pitää niin varmasti joudut sen kanssa sopimaan.Ja jos potkut saat niin ota uusinta erä jos ekan hävisit pistein2-1.

      • päällikkö78

        Älä vain uusinta ottelua ota.

        Kaikki työ-asiat kuullaan entisiltä työnantajilta. Sen takia olen itsekin joutunut pistämään silppuriin muutamat työöhakemukset. Hyvä mies paperien mukaan ja kuvan oloinen, mutta palaute aiemmalta työpakalta ollut aivan jotain muuta. ( käytös häiriö, jne...)

        Eli uusinta ottelu johtaa pitkä-aikais työttömyyteen. Pääset siis mustalle listalle. Eli et saa töitä enää mistään!


      • tarvii
        päällikkö78 kirjoitti:

        Älä vain uusinta ottelua ota.

        Kaikki työ-asiat kuullaan entisiltä työnantajilta. Sen takia olen itsekin joutunut pistämään silppuriin muutamat työöhakemukset. Hyvä mies paperien mukaan ja kuvan oloinen, mutta palaute aiemmalta työpakalta ollut aivan jotain muuta. ( käytös häiriö, jne...)

        Eli uusinta ottelu johtaa pitkä-aikais työttömyyteen. Pääset siis mustalle listalle. Eli et saa töitä enää mistään!

        Ei sitten tarvii mielistellä karate-päällikkö78:n laisia (kiaiiii!) mestareita jos vedät uudestaan nekkuun. Sitten vaan nautit ansiosidonnaisesta niin kauan kuin tulee, tiputtuasi peruspäivärahalle voit siirtyä halvempaan viinaan, tai siirtyä rikollisuuteen mikäli haluat elämältäsi yhä luksusta ja kauniita naisia. Niin, ja vankilassakin pääsee useammin kylpylään kuin työttömänä. *peukku yläs* Joten turpiin vaan jos ei pomo järkeä kuuntele. :D


      • Johtaja kanssa
        päällikkö78 kirjoitti:

        Älä vain uusinta ottelua ota.

        Kaikki työ-asiat kuullaan entisiltä työnantajilta. Sen takia olen itsekin joutunut pistämään silppuriin muutamat työöhakemukset. Hyvä mies paperien mukaan ja kuvan oloinen, mutta palaute aiemmalta työpakalta ollut aivan jotain muuta. ( käytös häiriö, jne...)

        Eli uusinta ottelu johtaa pitkä-aikais työttömyyteen. Pääset siis mustalle listalle. Eli et saa töitä enää mistään!

        Minkä firman johdossa ei tarvitse osata kirjoittaa?


      • hohhoijaa..
        päällikkö78 kirjoitti:

        Älä vain uusinta ottelua ota.

        Kaikki työ-asiat kuullaan entisiltä työnantajilta. Sen takia olen itsekin joutunut pistämään silppuriin muutamat työöhakemukset. Hyvä mies paperien mukaan ja kuvan oloinen, mutta palaute aiemmalta työpakalta ollut aivan jotain muuta. ( käytös häiriö, jne...)

        Eli uusinta ottelu johtaa pitkä-aikais työttömyyteen. Pääset siis mustalle listalle. Eli et saa töitä enää mistään!

        taitaa tää pikkupomo78 pelätä omaa nenuaan.. mikä siinä on, että jotkut luulee olevansa JOTAKIN, kun luulevat omaavansa VALTAA.. hohhoijaa.. so last season..


      • zigi
        päällikkö78 kirjoitti:

        Älä vain uusinta ottelua ota.

        Kaikki työ-asiat kuullaan entisiltä työnantajilta. Sen takia olen itsekin joutunut pistämään silppuriin muutamat työöhakemukset. Hyvä mies paperien mukaan ja kuvan oloinen, mutta palaute aiemmalta työpakalta ollut aivan jotain muuta. ( käytös häiriö, jne...)

        Eli uusinta ottelu johtaa pitkä-aikais työttömyyteen. Pääset siis mustalle listalle. Eli et saa töitä enää mistään!

        Just näin olen minäkin kuullut.
        Yksi kouluttaja sanoi joka on hyvin lähellä yrittäjiä, että kysyvät aina uutta työtekijää hakiessaan, edellisiltä työnantajilta, että millainen on ollut.
        Ja jos on ollut hankala niin kertoo sen sitten kyllä muillekin. Sanoi että piirit ovat uskomattoman pieniä yrittäjien kesken, että joutuu mustalle listalle, eikä itse tiedä mitään.
        Kouluttaja sanoi meillekin että älkää koskaan lähtekö ovet paukkuen eikä riidassa, jotta tie pysyisi auki työpaikkoihin.


      • Kiusattuna
        päällikkö78 kirjoitti:

        Älä vain uusinta ottelua ota.

        Kaikki työ-asiat kuullaan entisiltä työnantajilta. Sen takia olen itsekin joutunut pistämään silppuriin muutamat työöhakemukset. Hyvä mies paperien mukaan ja kuvan oloinen, mutta palaute aiemmalta työpakalta ollut aivan jotain muuta. ( käytös häiriö, jne...)

        Eli uusinta ottelu johtaa pitkä-aikais työttömyyteen. Pääset siis mustalle listalle. Eli et saa töitä enää mistään!

        ...ketä uskoa...ei työntekijä ole aina väärässä. Eikä niinkään totuus aina ole. Työnantajissa on myös paljon kiusaajia ja alaiset kärsii. Suuttuvat, jos lähtee esim. vakityöpaikasta pois. Niin itsellenikin kävi. Onneksi sain heti vakipaikan toisesta ja hyvin on mennyt. Olen nyt yrityksen johtoportaassa. Minulla Mainio pomo ja työkaverit. En vaihtaisi pois. Entinen työnantaja yritti saada selville kierolla tavalla, mistä olen saanut töitä ja varmasti olisi tehnyt kaikkensa mustamaalatakseen. Luotan itse aina omaan näkemykseen ja ihmistuntemukseen. Enkä ole monesti paljon vikaan mennyt. Elämän asioissa on vähintäänkin aina 2 puolta. Hyvä pomo ymmärtää nämäkin, eikä usko heti kuulemaansa esim. ed työnantajalta.


    • .........

      vai onko sussa miestä?

      T. (M)ä

    • Jan

      miten kävi?

    • jiitee

      Mä sain pomon vaimolta seksiä pikkujouluissa(vessassa) ja sit yks ääliö kertoi pomolle ja sain kenkää....ja sen jälkeen viellä monta kertaa sen vaimoa jopa sen omassa sängyssä joten en ruvennut käräjöimään..

    • kännisekoiluissa

      on tärkeintä että menee mahdollisimman nopeesti puhumaan henkilölle jonka kanssa kähnyä on ollu. Ei tarvii mietiskellä vaan saa asiat julki samantein. ;) Ja pomolle meet vain tosi nöyränä puhumaan. Nähtävästi aika kosteet pikkujoulut kyseessä niin aikas kusipäistä jos pomosi tosiaan luulee ettei ylilyötejä tule. :D Kehaset vähän pomonki painitaitoja ja heitätte siinä parit pakolliset huulet. Elämä jatkuu. Henk.koht. oon jättäny pikkujouluja väliin kun itselläki humalassa tulee herkästi näitä ylilyöntejä. Paremmassa seurassa sitte ne kännit vedetään tai jatkoilla vasta baarissa. ;)

      • tällaista..

        oikeasti tapahtua?! Täytyy olla kiitollinen ettei meidän työyhteisössä harrasteta viinan kanssa läträilyä edes pikkujouluissa ja taatusti on yhtä hauskaa ja hyvä mieli jää.


    • ***

      On olemassa sellainen pykälä, jonka mukaan pomoon ei saa koskea, näkyy muuten, jos pomo v**mainen, niin työtodistuksessakin.

    • Unet on poikaa, sano..

      ..ja makeasti haukotellen päästit kissan pihalle..?

    • Nimetön

      Joo, itsetutkiskelu on paikallaan. Alkoholi teettää alkoholistille kaikenlaista. Sinä olet todennäköisesti alkoholisti ja pomosikin on alkoholisti, koska ette osaa käyttä alkoholia sivistyneesti. Varmaan olette sodasta palanneiden isien poikia, ja on ollut vähän lyhyt sänky, ehkä on ollut vääränväriset kalsarit koulussa ja on kiusattu.Pääkin on voinut vaurioitua, se on ehkä jäätyä seinään kiinni kun on ollut niin ankeat olosuhteet siellä Savossa.. eikä kukaan ole tietenkään pitänyt kädestä kiinni. Niin ankeaa ja anke lapsuus ja tiukka pipo,kannattaa vetää pää täyteen.
      Voitte mennä molemmat hoitoon ja samalla voit neuvotella itsellesi palkankorotuksen. Onnea ja menestystä teille molemmille.....

      • harkitsisin.

        että ottaisit oman vastuun tekemisestäsi, ja soittaisit vaan ja pahoittelisit sattuneesta ,koska alkohoolilla oli osuutta asiaan, jos pomosi on yhtään ymmärtäväinen ja olet tehnyt työsi kunnolla ,ei hän irtisanomista harkitse, olihan hänkin kuitenkin humalassa .
        on kuitenkin hyvä jatkossa muistaa ottaa alakomahoolia sopivasti!


      • Nimetön

        Sinä olle AA Koukkussa mikä on myös hanurista


    • Lasse lutikka

      Vedät ens vuonna uudestaa ja kovempaa

    • Nimetön

      Kerran vuoteen voi pomolle vitulla, sinulla ollut molempien puoleista, kerran sinulakin on silmä musta.Olisi palanut pomon muija ja pannut sitä voisi sanoa jo ruotsiksi. Minä tein tämän temppujen pieksän pomon ja panin muija eikä tullut lopareita.Pää pystyyn ja töihin

    • höyrähtänyt

      et muistaisi mitään kun olit änkyrakännissä,sattuuhan niitä muistin menetyksiä.Minullakin tuli sanaharkka pomon kanssa,sanoi asuvansa PUKINTIELLÄ johon minä tokaisin hänen asuvan oikeassa osoitteessa.Ei mitään pomo tuli kysymään olenko hänelle jostakin vihassa,sanoin vain että suksi vittuun.Minulla oli kyllä hyvä pomo,ei tullut edes puheeksi sen jälkeen.KOKEILE JÄRKEVÄÄ PUHETTA JOS EI AUTA ON POMOSSA VIKA.TSEMPPIÄ

    • Ristoreipas

      menin lähettämään kollegalle, jota nipinnapin esimiesasemaisena voidaan pitää, virkavapaallani juovuspäiten nipun ilkeitä tekstiveistejä. Virkasuhteeni purettiin ilman irtisanomisaikaa. Lakiheput käsittelee asiaa -että silleen..

    • Nica

      Lain mukaan tuo ei ole irtisanoutumisperuste, mutta 99% tapauksissa jos pomo haluaa irtisanoa työntekijän, niin aivan varmasti löytää syyn. Esimerkiksi sanoit, ettet saapunut seuraavana päivänä töihin. Jos et pätevää syytäkään ilmoittanut etukäteen, niin tuo luokitellaan jo työn laiminlyömiseksi, mikä voi olla jo peruste irtisanomiselle.

      Jos itse olisin tuollaisen työntekijän pomo, niin aivan varmasti irtisanoisin. Tuollainen käytös kertoo vaan alhaisesta moraalista. Sellaisia työntekijöitä pidän pohjasakkana, joille ei ainakan minun firmastani töitä löydy.

      Olisi aivan oikein sinulle - vastuuntunnoton örveltäjä - jos jäisit laman aikaan työttömäksi lainojesi kanssa. Ehkäpä ensi kerralla mietit ainakin pari kertaa ennen kuin juot itsesi känniin.

      • kokemusta on

        kävin itse asian läpi vastaavassa tilanteessa ja on se irtisanomisperuste. tarkistin asian usealta lakimieheltä,
        eikä siinä ollut epäilystä.


    • Kermaperse

      Kaikille ei viina sovi - näin se vaan on. Sitä saa mitä tilaa ja elämä on kovaa. Turha juosta, kun paska on jo housussa. Siinähän niitä klisheitä jo tulikin! Hyvä tosin ettei sattunut vakavampia haavereita. Sovi pomosi kanssa tai lähde menemään - siinä vaihtoehdot. Vapaa-aikana tapahtuneet kärhämät eivät pitäisi olla syy työsuhteen purkuun - mikäli niistä ei tule tuomioita.

    • KUIN SIAN!

      Johtaja oli kaksi viikkoa sairaalahoidossa. Potkut tuli kuitenkin joka tapauksessa ja vielä syyte.

    • sitä..

      pienistä ,onhan sitä "ihmeellisemistäkin" asioista sopuun päästy,otat oman vastuun tekemisestä ja pyydät omat mokasi anteeksi, loput päättää pomosi!

    • No tuli nekin asiat..

      ..selvitettyä! Turhaa siinä häpeilet, menet vaan nokka pystyssä töihin ja olet kuin mitään ei olisikaan tapahtunut.

      Ota ens vuonna pesäpallomaila mukaan juhliin ja selvitä asia perinpohjin.

      • ASIAA. ota haulikko mukaan, ja sano että kun en juhlis saanu sua hengiltä, niin nyt lähtee.


    • weskuu

      löikkö kovinkin? OLI VARMASATI IHAN OIKEA RATKAISU ,LISÄÄ NÄITÄ

    • Nimetön

      Se on työsuhteen purkuperuste, eli potkut tulee jos pomo haluaa.
      Terv. Pomo

    • rapsu83

      Siis totuushan on se, että pikkujouluissa tapahtunut tappelu voi kyllä tuoda sinulle potkut jos pomosi on oikein ilkeä. Se luokitellaan työajaksi vaikka se tapahtuikin työajan jälkeen. Paras keino olisi sopia kyseinen kärhämä kahden kesken pomosi kanssa. Näin kummallekaan ei jää mitään hampaan koloon ja työpaikkasi mahdollisesti myös säilyy.

      • hölömöukko

        Jos loparit antavat niin kaveri saa hyvät rahat jos älyää viedä asian eteenpäin.Nää on ihan rutiinijuttuja.Edellyttäen että pippalot ei olleet työaikana ja pomo ei ole mamu.Jos on mamu niin saat rasismi syytteet.Jos tappelet työpaikalla työaikana niin kumpikin saa potkut jos kumpikaan ei ole yrityksen osakas.Ainakin kyseisessä tapauksessa on kyse LAITTOMASTA IRTISANOMISESTA jos hänen antamansa tieto pitää paikkansa.


    • katua

      Itselläni pikkujoulut matkan merkeissä ja toivottavasti saan monta osumaa pomojen leukoihin ja siinä sivussa pariin työkaveriin. Reilu meininki! Vittuilua, splittiä ja ajeerausta kuunneltu ja kestetty koko vuosi, joten nyt vuoro vaihtuu!

      Hyvää Pikkujoulu iloa kaikille!

    • ota opiksi

      Ota ny opiksi, ensiksikin miksi juot liikaa etkä hallitse itseäsi???
      Pomoja tarvitaan ja aina haukutaan, mitä itse tekisit pomon tilanteessa??
      viina ei ole mikään selitys
      jos olisin pomo, panisin sut tiukalle, jos olisin sinä olisin kyllä tosi nöyränä
      voit joutua maksamaan vielä vaikka kipukorvauksia, ootko varma että ei ole vaikka hammas poikki tms???
      Pysy kotona jos et osaa käyttäytyä ja muista kotonakin käyttäytyä ihmisiksi

    • KERTOO KAIKEN

      Tämän viestin kruunaa enään Ketosen&Myllyrinteen sketsi KOKOUS YouTubessa:):)

    • kohdalleni omalle ajattelen

      Jos Minulla olisi yritys ja työntekijäni tulisi soittamaan minulle poskea, miettisin jo siinä vaiheessa haluanko pitää sellaista työntekijää ja jos, tilanne menisi painiksi, jossa myös minulla olisi tietenkin oma osuuteni ja saisin turpaan.. myös antaisin turpaan..

      Kyselisin tilanteen nähneiltä ihmisiltä tilanteenkulkua ja todennäköisesti sitten antaisin potkut, jos voisin.

      Antaisin potkut todennäköisesti menisi tilanne, miten tahansa. Ellen voisi tehdä sitä heti, tekisin sen mahdollisimman pian, vedoten johonkin muuhun, mihin vain voisin.

      Tosi paljon anteeksi, mutta niin minä tekisin. Se olisi kuitenkin minun yritykseni.

    • Vitsit,

      Tää on kyllä päivän paras juttu, HAH HAH! Tsemppiä sulle joka tapauksessa ja joulurauhaa;);)

    • hölömöukko

      Pikkujoulut ei ole työaikaa joten lyö vaikka ens vuonna uudestaan jos siltä tuntuu.Ei pysty ainakaan sillä syyllä lemppaan jos ei sitten muuta syytä keksi.Pikkujoulutappeluista ja vittuiluista voi lempata VAIN jos se oli maksettua työaikaa.Oliko? Jos potkut tulee tuolla perusteella niin ei muuta kuin liitonukot asialle niin saat mukavasti rahhooo.OLit omalla vapaa-ajallas,

      • pikkujoulutunelmaa

        Käyppä vetämässä sen rouvaa par.kertaa hanuriin niin kyllä eukko pistää ukkonsa ruotuun.Tietenkin edellyttäen että teit hyvää työtä.


    • topi kesseli

      ei tuo mitään haittaa olen joskus itsekin lyönnyt pomoa. aluksi vituttaa mutta kyllä se siitä. teist tulee varmaan viel ihan hyvät frendit

      • Sepi

        Tuttu tunne itse kun menen töihin me aina keljuillaan toisillemme emme morjesta mutta aina vittuilaa joka asiasta.

        yhden kerran kun päivä meni ihan perseelleen menin kysymään liksaa ei tullut kun riita mutta se helty lopuksi kun ei jaksan enää tätä hemmetin sotaa että pääsi eroon minusta konttorista


    • Arkajalka325487

      HYVÄ niin sitä pitää kyllä on monesti tehnyt vetää pomoa päin pläsiä mutta kun ei uskalla.

    • Siitä on nyt sitten aikaa, joten päästä meidät pohtimasta ja kerro miten pomon kanssa meni????
      Onko sulla vielä duunipaikka?

    • kellään voi

      ...olla pikkujoulu tiistaina ??????

      • hius.

        touhua muutenkin jätä ensi vuonna väliin ja opettele juomaan nytkun sinusta tulee kerran isäkin.


    • poika pohjolasta

      niin on elävässä elämässä.

    • Outi

      Ikävä juttu!Kannattais avoimesti keskustella pomon kanssa ja selvittää asia.JOS Irtisanominen tulee,niin kyl varmaan työpaikkoja löytyy.Elämää tämä vain on!ONNEA MATKAAN!

    • åoiugy

      ...samasta syystä pari vuotta sitten yks hemmo. Seuraavana aamuna äijä sai pakata kamat ja häipyä. Joten mahdollista on, että sinulle käy samoin. Valitettavasti.

      • fsfdss

        jos työntekijästä on haluttu aikaisemmin päästä eroon mutta keinoa ei ole löytynyt niin silloin tuo tilanne antaa työnantajalle mahdollisuuden irtisanoa ko. henkilö
        eli älkää provosoituko kun olette työyhteisön kanssa viihteellä..


      • potkut tuli
        fsfdss kirjoitti:

        jos työntekijästä on haluttu aikaisemmin päästä eroon mutta keinoa ei ole löytynyt niin silloin tuo tilanne antaa työnantajalle mahdollisuuden irtisanoa ko. henkilö
        eli älkää provosoituko kun olette työyhteisön kanssa viihteellä..

        Tästä on parikymmentä vuotta aikaa kun pikkujoulujen tiimellyksessä nusasin pomon muijaa. Kaikki olimme humalassa eikä se lievittänyt asiaa yhtään. Potkut tuli että ravahti vaikka pomopariskunta oli mukamas tekemässä eroa.
        Syy oli muka minun vaikka nusuttelu tapahtui yhteisymmärryksessä.
        Muutin pois paikkakunnalta ja sain uuden työpaikan ja otin opikseni.


    • asdfaff

      Kyllä se kerran vuodessa pitää kattoa kuka on kuka ja alaisten ottaa kontaktia pomon kanssa

    • tervaturva

      Kerrankos sitä pomon kanssa painiksi laittaa, kuhan ei tavaksi tuu ja saa sovittua.

    • juopottelu

      Eipä ole ollut vastaavia ongelmia, mutta enpä ole koskaan ollut kyllä kännissäkään.

      • On säälittävää

        että juot niin paljon että menetät järkesi. Olet vaarallinen mies ja ansaitset potkut. Ulkomaalaisessa firmassa sinut irtisanotaan varmasti; eihän noin sovi käyttäytyä.


      • ...

        jos et oo ikinä ollut kännissä niin miten helvetissä oot onnistunut saamaan töitä?!? :O


    • oikikses

      Työsopimuslaissa säädellään vain työhön liittyviä irtisanomisperusteita. Laissa säädetään myös teontekijän yleisestä velvollisuudesta huolehtia turvallisuudesta työpaikalla. Laki ei anna (ainakaan suoraan) perusteita irtisanoa vapaa-aikana tapahtuneen yhteenoton perusteella, mutta toki luvaton poissa olosi (tänään) muuttaa jo asiaa...mikäli olet tehnyt näin ennenkin, on mahdollista, että irtisanomisen peruste jo käsillä. Asia erikseen on, aikooko pomosi nostaa syytettä pahoinpitelystä ja hakea vahingonkorvausta sinulta.

      Ks työsopimuslain luvut 7 ja 8 (26.1.2001/55) sekä rikoslain 21 luku (19.12.1889/39)Vahingonkorvaus määräytyy rikosvahinkolain perusteella. www.finlex.fi

      Päihteiden (esim. alkoholin) käyttö ei ole lieventävä seikka. Sitävastoin mikäli pomosi provosoi sinua käymään kimppuunsa, voidaan katsoa että hän myötävaikutti tapahtuneeseen.

    • Hassua et joku jaksaa näitäki keksiä.. Ja vieläpä noin tökerösti.

      • suoli 24 n

        keksii vaikka mitä heh heh


    • niitä on sellasia urheiluharrastuksia ja pelejä missä saa purkaa agressioita ettei tarvihe lyömää ruveta

    • valoholisti

      sopimaan asia ja vauhdilla.ja vastaisuuden varalle tämä vanha ja iänikuinen sananlasku:viina on viisasten juoma.jos kännisssä noin sekoilee että seuraavana päivänä kaduttaa (tai jos jossain tapauksessa ei edes muista mitään),niin ehkä kannattaisi ottaa sitä alkoholia vähän harkitummin tai lopettaa juonti kokonaan.kyllä pikkujouluihin alkoholi sopii mutta isoissa ja pienemmissäkin juhlissa on aina joku/jotkut jotka sitten lotraa sen nesteen kanssa niin että käy lopulta huonosti.ihmisen tulee hallita viinankäyttöään eikä viinan ihmistä....

    • outolintu-

      Pyytäisin anteeksi. Ihan meet suoraan puheille, ottaahan se luonnon päälle, mutta parempi se ku liikkua töissä pitkin seiniä ja pelätä että kohtaa käytävällä vastakkain..

    • Pomokanta on huonontunut

      Ehkä pomosi kerjäsi sitä. Pomosi pitäisi irtisanoa. Pomosi on pomoksi sopimaton.

    • voisi tapahtua tuollaista. Kannattaisi Kaurismäkien käyttää tarinaa seuraavassa filmissä. On sen verran eksoottista menoa, että jää Pedro Almodovarinkin elokuvajuonet varjoon.

    • Lättyyn vaannn

      eli ihan oikein teit!
      Kusipäiden kuuluukin saada joka vuosi turpiin.

      Et tee mitään ei mitään lipomislinjaa.
      Menet pokkana töihin ja jos rupeaa aukomaan päätä niin turpiin vaan.

    • kittyPUT!!

      häähääääää!!



      IHAN OIKEEN TOLLASILLE KÄKNNIKALOILLE!!!!!!!1

    • kale.vala

      Ei mikään suuri ihme jos kenkää tulee.
      PUHU SIISTISTI TYHMÄ.Jos puheet ja teot ovat kuin pultsarilla ei voi mennä elämässä hyvin.
      Siis rtulevaisuus sama kuin punheet ja teot!!!!!!

    • Pomo Pomppelius

      Ja mitäköhän helvetin betonijyränkuljettajia olette kun noin vietätte pikkujouluja?
      Ei hätää, korkeintaan vaihdat betonijyrää, mutta eiköhän työpaikka pysy. Ethän muuten vain hässinyt vaimoa? Minä olisin ainakin.

    • Ilman häpeää

      Ei mitään armoa pomoille. On turha surra ja katua.

      • pomo ansaitsi

        pomo on varmaan ärsyttänyt jotenkin sinua.pyydä palkankorotus ja sano ,jos suostuu,että asia on sovittu !jos ei niin lähde lätkimään tuollaisen paskiaisen firmasta!


    • ..otat pomoon reilusti yhteyttä, sovitte ja keskustelette asian..tuskin siitä sitten työpaikka menee..Ilman asian käsittelyä tuskin voi samassa työpaikassa olla vapaasti ja niin kun ei mitään olisi tapahtunutkaan.Jos jotain on hampaankolossa niin hyvä olisi selvitellä niitä ongelmia työpaikalla vaikka palavereissa, etei tule ylireagointia humalassa.Onnea..

    • Perseenreikä

      kikkelit solmuun vaan ja kravatti perseeseen! Juuri näin! Kaikki vetämään pomoja lättyyn SAATANA! VITTU! Lisää tälläistä! HYVÄ SUOMI! Nyt lähden steissille vittuilemaan nuorisolle hähäh! jjjjjaaaaaaaaAARGHHHHHAAAAAaaaa

      • j avielä omistaisin firman

        pistäisin puljun kinni ja sanoisin kaikille potkituille jotta tämän henkilön syytä oli jotta potkut saitte ja antaisin vielä kotiosoitteenkin niille.sitten vaan uusi yritys pystyyn ja uudet miehet virosta ja puolasta hommiin.


      • ölasdlksjhdfhdh
        j avielä omistaisin firman kirjoitti:

        pistäisin puljun kinni ja sanoisin kaikille potkituille jotta tämän henkilön syytä oli jotta potkut saitte ja antaisin vielä kotiosoitteenkin niille.sitten vaan uusi yritys pystyyn ja uudet miehet virosta ja puolasta hommiin.

        Älä äijä unta nää!! Hakisit Puolasta ja Virosta uudet miehet hommiin! Teeppä se, saisit olla heitä kädestä pitämässä ja tekemässä duunia! Se olisi sinulle aivan oikein, oppisit työtä tekemään, huomaisit mistä firmaan raha tulee, etkä enää niin herkästi hattuilisi suomalaiselle ammattimiehelle, joka tekee duunia, vaikka sinä olet siellä Virossa "edustamassa" ja kun menee överiksi niin duunarin vikahan se! Voisi löytyä syy siihen turpaan saantiin!


    • POINTTIA

      Tässä pari pointtia..

      1. Olet syytön kunnes toisin todistetaan! Eli syytön kunnes käräjillä nuija kopsahtaa.

      2. Työnantajalla täytyy olla perusteet työsopimuksen purkuun. Perusteeksi EI riitä hypoteettinen väite turpaan vedosta (Väite on niin kauan hypoteettinen, ennen kuin tuomio)**

      3. Työnantajan tulee kohtuullisessa ajassa järjestää kuulemistilaisuus, ennenkuin työsopimus voidaan purkaa.

      4. Yhden päivän luvaton poissaolo voi olla korkeintaan aihe varoitukseen. Vasta 7päivän yhtämittainen rokuli purkaa työsopimuksen.***

      5. Työajaksi ei lueta vapaa-aikaa JA työaikanahan ei dogata.. ****

      6. Työnantaja voi aina irtisanoa/purkaa työsopimuksen. Oli työnantajalla perusteita TAI ei!! Tuomioistuin määrää sitten korvauksen.

      ** Mikäli sinä ja työpaikkasi kuulutte liittoon, niin työtuomio istuimessa voidaan SAMAA pahoinpitelyä käsitellä, VAIKKA käräjäoikeus olisi asian JO käsitellyt.
      *** jos poissaolot eivät ole olleet toistuvia.
      **** Paitsi joissain tapauksissa työmatkat (vakuutus).






      !! Tämä lista EI OLE tyhjentävä !!

    • kuka taas

      keksiiki tällaista tänne laittaa,, voi voi heh heh

    • pomosi

      Vai että sinäkään et ollut töissä... tuleppas huomenna käymään toimistossani, olis vähän paperiasiaa!

    • Kultakasa

      Mitä tuollaisia asioita turhaan murehtimaan, jos kerran joku on halunnut pomoksi, on siinä myös sitouduttu ottamaan muutaman kerran vuodessa turpaan alaisilta.

      Itse olen kerran hakannut kokonaisen firman hallituksen pikkujouluissa, ja seuraavalla viikolla pääsin hallituksen kokoukseen vierailevaksi tähdeksi missä minua kehuttiin periksiantamattomaksi ja yritteliääksi nuoreksi mieheksi. Sain palkankorotuksen ja firman logolla varustetun alumiinisen pesäpallomailan.

      • KYLLÄ MAINITSEE

        Laissa kyllä sanotaan, että työntekijän täytyy käyttäytyä kunnioittavasti johtajaa ja tämän perhettään kohtaan. Eli tuollainen turpaanveto on irtisanomisperusta. Vaikka pomon muijaa haukkuisit huoraksi, niin potkut saisit jos pomosi päättää.

        Lukekaa sitä helvetin lakia tarkemmin!


    • nykkisankari

      ..kun huijaa palkoissa perk***!

      Mitäs tossa nyt on kerskumista tai uutisoimista. Laita kuule osoitteesi tänne palstalle, niin lähetän sulle hameen. Saat sen ihan ilmaseksi. Sen verran akkamainen asenne sinulla, että pitää hakea moisella mitättömällä asialla huomiota. Jos oikein nätisti pyydät, voin laittaa korvakorutkin vielä.

      SUOMI24!

      Voi SUOMI24 mitä uutisointia taas teette. Taso on todella huono jo ollut pitkän aikaa. Aika Spede-hommaksi on mennyt teillä en voi muuta sanoa.

    • idootit

      Ei saatana, tuota se sitten tekee kun selvinpäin ei ole munaa millin vertaa, kännissä kaikki sanottava ja paska purkautuu ulos. Vitun pelkurit, ei heru myötätuntoa tippaakaan. Sanokaa asianne saatana selvinpäin silloin kun se on aiheellista niin minä teen, eikä koskaan tarvitse kännissä sitten vittuille kenellekää.!!!!!!PELLET SAATANA! Munattomat suomalsiet hintit.

      • olette niin

        hölmöjä...


      • Hoitoon!

        Hoida itsesi kuntoon. Lopeta juominen. Mopo karkaa käsistä. Teet sen toistamiseen, jos juot. Todella hälyttävä alkoholismin merkki, jos et muista mitä teet ja jos vielä lyöt. Todella paha. Ei muuten vähene surkuttelemalla ja katumalla! Toivottavasti esimiehesi ohjaa sinut hoitoon.


    • toivottavasti naisesi

      löytää jonkun paremman isän.

    • Tyyliin

      Eikä Kauhavan rauta ruastu,,,,,

    • kampeeja

      Kato joskus eläm on sellasta että pomot saa turpaa. Ittekki tempasin pomoo v.99 pomoo tauluu sain lopputilin. En oo katunu päivääkää. On peruste sanoo irti pomoo ja sen perhettä ei saa lyödä työ tai vapaa aikan.

      • asasas

        Olisiko mahdollista että käykin niin että saa itse pataan?Tappeluksessa yleensä kärsii molemmat osapuolet...voi päättyä miten vaan...ja sitten on vielä kaikki jälkipyykki...oikeus jne (se siitä yleensä seuraa kun antaa samalla mitalla takaisin...uhoaja rupeaa vinkumaan oikeuksiaan)
        Nimim.Lyöty on mutta oon lyöny takasin


    • äyyy stix stix stix stix stix

      mä humalapäissäni eräillä kesän merkittävimmillä musafestareilla tähtäsin sateenvarjolla kollegaa ja ikään kuin ammuin hänet... oli muuten hyvän näköinen... toin sitten loman päättyessä töihin palatessa hänelle ruusun... ei varmaan se rouva koskaan unohda sitä

    • Kun munat puuttuu

      Kossun voimalla heppi kasvaa sen verran että uskalletaan asiansa sanoa, ja täysin munattomilla se ei jää edes sanomiseksi joskus jopa lyödä.

      Olsiko tuota tapahtunut jos selvinpäin olisit asiasi selvittänyt, sanottavasi sanonut? Tuskin, epäilen vahvasti. Vaan minkäs teet kun olet perussuomalsien munaton makkranpurija, vaimonhakkaaja. Todennäköisesti olet samanlainen tassukka himassa, et uskalla muijan kanssa jutella asioista suoraan, paitsi sen kossupullon jälkeen juttelet kuukauden edestä, kaiken sisälle hautaamsi paskan karjuen ja lyöden.

    • varapäällikkö

      Syytäkin hävettää ja kaduttaa. On aika luonnollista jos palli heiluu esimiehen kimppuun käymisen jälkeen. Toivottavasti et (edes kännissä)kuvitellut saavasi jotain kunnioitusta muilta duunareilta pomon kimppuun käymisen "ansiosta". Esimiehen kimppuun käyminen on anteeksiantamatonta vaikka syytä olisi ollut toisessakin osapuolessa. Itse esimiehenä odottaisin löytyykö känniääliöstä selvin päin miestä olla nöyränä ja pahoillaan. Jos ei, niin tapauksesta riippuen antaisin monoa, siirtäisin toisiin tehtäviin tai ainakin teettäisin kaikki paskahommat Sinulla. Ainoa millä voit selvitä kunnialla on se, että menet pomosi tykö ja pyydät nöyrästi anteeksi ja tarjoat myös julkista anteeksipyyntöä ja eroamista. Jos pomollasi ei ole pahaa itsetunto-ongelmaa niin hän saattaa antaa sinun ehkä pitää työpaikkasi.

      • härmänhäjy

        ..seuraava on suvainnut vastata...että "kunnioitusta"
        kunnioitatko sinä ääliö yhtään alaisiasi kirjoituksestasi päätellen ET...eli olet täysi mulkku ja täysin sopimaton asemaasi.


    • sulle

      Oletko vähän lapsellinen.......? mitä menit aukomaan turpaas pomolle! mä ainakin antaisin potkut tollaselle päänaukojalle.

      • zigi

        Mä kysyin yhdeltä pomolta ja sanoi kanssa että on pätevä syy erottaa työntekijä, jos silmille tulee. Sanoi kanssa että vetäisi kyllä takaisin.


    • Ruhaha

      Aahhhhaaahahahhahaaaahhhhaaaaaa! LOL.

    • Ei kaduta

      Jos pomo tulee vittuileen töissä tapahtuneesta, nii lätäse sitä kuonoon.
      Sehän tapahtu vapaa-ajalla jestas sentään. Sillon saa vain virkavalta puuttua asiaan. Työpaikalla maksetaan se palkka, ei vapaa-ajalla. Jos on fiksu pomo niin kyllä se painaa villasella. Saihan se lättyyn antaa sinuakin. Naurakaa päälle ja ottakaa kaljat...mutta älkää tapelko isosti sittenkää ;)

    • et oo ainoa

      mulla kävi ihan samanlailla. ja silti seuraavana arkipäivänä pomo soittaa että missä helvetissä sä luulet luuhaavas!???

      • Varpuli

        Ensinnäkin, tuo voi olla puhdas provo. Toiseksi, jos käyttää tuollaista kieltä, ei ole ihme jos tulee lemput ilman sekoilujakin. Tyhmyyteen viittaa myös ylisuuren lainan ottaminen. Koeta kasvaa aikuiseksi, jos kirjoitit tosissasi.


    • jos edes

      uskallettais järjestää yhteiset pikkujoulut niin ottais varmaan jokainen pomo siellä osumaa. Ilmankos ei siellä pikkujouluja olekaan.:D

    • jos

      kävisin pikkujouluissa, mut ei niitä mulkkuja enää vapaa ajalla viitti kattoo.
      Turhaan itket lyömistäsi, mietippä vaan, oli varmasti ansainnu sen.

      • fdsafds

        ansaitsisit, mietippä vaan, ääliö.


    • vcvsd

      irtisanomiselle, että hyökkää esimiehensä kimppuun ja lyö. Ei kannattais hölmöillä.

    • Pikkujoulu

      on teidän firman kustantama ainoa "palautetilaisuus" koko vuonna, niin mikä ettei olet ollut oikeassa, jos olet pomolle "vähän sanonut!". Kandee ehkä kuitenkin viimeistään neljäntenä poissaolopäivänä käydä päälliköltä kysymässä, onko kaappis vielä paikallaan?(Viides päivä ilmottamatta= Työsuhteen purku)
      Itse yrittäisin heittää "aloitelaatikkoon" (Toivottavasti sellainen teksti löytyy työpaikallasi muualtakin, kuin miesten vessan pystypytyn päältä)jotenkin näin.....: Voitaisko tehdä jonain päivänä esim. Sellainen työkykyä ylläpitävään toimintaan perustuva(Tyky) värikuulasotareissu johonkin pikkusaareen, ettei porukan tartte pikkujouluissa painia.... perskeles!

    • Aatteleppa ite

      Kännissäoletaalio.fi

      Eli kannattaa vetää lärvit firman keksuissa.

      • 2. karate

        otat vaan reilusti loparit, nyt sulla on meriittinä pomon turpaan vetäminen. ei se duuni nyt niin keskeinen osa elämää ole, vaikka luterilainen työmoraali niin sanookin :) Oikeasti, aina löytyy uusia duuneja.


        Väkivalta on joskus kivaa, mitä murehdit mies moisia.


    • Koliath

      Jos tulee monoa töistä,,niin mene ja anna pomolle uudestaan turpaan ,ja pitkän kaavan mukaan.Menee samaan konkurssiin nääs

    • että...

      ylennys tulee

    • Ylläpidolta

      käykää kaikki mun puolesta tosiinne käsiksi esim. siä suomi24:ssä. Mitä sitte???
      Halooo!!!

    • .......

      OMA VIKA SAATANA. LIITY MEIHIN ABSOLUTISTEIHIN NIIN ET IKINÄ ENÄÄ HERÄÄ MOISTEN KAKKA-JUTTUJEN KANSSA!

      • JD.Manboobs

        Vitun pässi :D


      • pelle tääläki
        JD.Manboobs kirjoitti:

        Vitun pässi :D

        pellejä ootte kaikki menkää itteenne ja kahtokaa peiliin mitä kirjottelette.


    • Osansa pikkujouluissa.

      Jos on sen ansainnu.
      Ei voi antaa potkuja, sen sanoo laki.
      Potkut voi antaa JOS laiminlyö työtehtäviään, sekin jos laiminlyö tahallisesti... Minusta pikkujoulut ei ole työtehtävä? Vai saako siitä palkan?
      Tai voi antaakkin potkut, mutta siitä kärsii eniten itse pomo, rahallisesti eikä uutta työntekiää saa ottaa vuosiin tilalle... Toki laki ei sano että saa turpaankaan antaa :) Mutta jokatapauksessa potkujakun siitä ei saa seurata, jos seuraa puhelu liittoon...

      • EdelliSEen

        Asia minkä voi tehdä on pahoinpitelysyytteen... Mutta tuskin kerrankun itse on nujakoinut myös.


    • Tyhmyydestä sakotetaan

      No aivan varmasti ainakin itse potkisin pihalle välittömästi, jos vaan jotenkin mahdollista.
      Kyllä esimiehen päällekäyminen on enemmän kuin riittävä peruste.

      On sitä muutenkin kestämistä kaiken maailman ruikutuksessa työpaikalla, kun aina on jollain joku ongelma, ja jos vielä tuollasta tapahtuu. Taidat luulla itsestäsi vähän liikoja.
      Jos pomosi ei asialle tee mitään, niin pitää kyllä sanoa, että muiden työntekijöiden kunnioitus häntä kohtaan laskee täysin.

      Ulos vaan ja äkkiä.

      • JOS se on tapahtunut

        Työaikana... Eli palkkaa maksetulla ajalla! Muuten ei onnistu jos on vakituinen eikä laiminlyönyt työtehtävissä!


      • jatkoa edelliseen
        JOS se on tapahtunut kirjoitti:

        Työaikana... Eli palkkaa maksetulla ajalla! Muuten ei onnistu jos on vakituinen eikä laiminlyönyt työtehtävissä!

        Kyllä tuollaset pellet saadaan kuule ulos tavalla tai toisella.

        Ainakin viimeistään, jos tulee YTtä, niin sillon lähtee ekana, mutta luulen, että lähtee jo paljon aikasemmin.
        Sitäpaitsi luulen, että oli se sitten työtehtävissä tapahtunut tai työpaikan järjestämässä tapahtumassa niin sama rike.


      • Ei ole sama rike!
        jatkoa edelliseen kirjoitti:

        Kyllä tuollaset pellet saadaan kuule ulos tavalla tai toisella.

        Ainakin viimeistään, jos tulee YTtä, niin sillon lähtee ekana, mutta luulen, että lähtee jo paljon aikasemmin.
        Sitäpaitsi luulen, että oli se sitten työtehtävissä tapahtunut tai työpaikan järjestämässä tapahtumassa niin sama rike.

        En kerro että parantaisi asioita.... Mutta pitää myös kun muistelee alkuperäistä tarinaa niin pomo on ihan vissiin itse ollut vapaaehtoinen kamppailuun... Luulen että kummallakin on vain ja ainoastaan ehkä noin viikonpituinen moraalinen krapula... Sitä ennemmin se loppuu kun ottaa yhteyden


      • Mietippä nyt järjellä
        JOS se on tapahtunut kirjoitti:

        Työaikana... Eli palkkaa maksetulla ajalla! Muuten ei onnistu jos on vakituinen eikä laiminlyönyt työtehtävissä!

        Eli jos vaikka työpäivän jo päätyttyä vetää pomoa turpaan sen toimistossa, ei muka voisi purkaa? No jos tästä vielä voi purkaa, niin entä jos tempoo turpaan parkkipaikalla? Voiko vielä? Jos voi, niin entä jos odottaa pomoa sen kotiovella? Tottakai voi.

        Käyttäkäähän vähän järkeä ja lukekaa työsopimuslakia. Tiedän itse tapauksen jossa kenkää tuli nimenomaan juhlissa riehumisesta. Oikeudessa sitten tietenkin vääntää siitä, oli "painava syy" vai ei ja silloin lakimiesten pätevyys taitaa merkata enemmän kuin itse tapahtumat.


      • työpaikalla olosta
        Mietippä nyt järjellä kirjoitti:

        Eli jos vaikka työpäivän jo päätyttyä vetää pomoa turpaan sen toimistossa, ei muka voisi purkaa? No jos tästä vielä voi purkaa, niin entä jos tempoo turpaan parkkipaikalla? Voiko vielä? Jos voi, niin entä jos odottaa pomoa sen kotiovella? Tottakai voi.

        Käyttäkäähän vähän järkeä ja lukekaa työsopimuslakia. Tiedän itse tapauksen jossa kenkää tuli nimenomaan juhlissa riehumisesta. Oikeudessa sitten tietenkin vääntää siitä, oli "painava syy" vai ei ja silloin lakimiesten pätevyys taitaa merkata enemmän kuin itse tapahtumat.

        eli työpaikan reviirista, pomosi reviiristä... Se on eriasia kun se tapahtuu täysin työajan/alueen ulkopuololla... Enintää pahoinpitelystä voi syyttää mutta sekään ei koske työpaikkaan. Pahoinpily otetaan ihan normaali pahoinpitelynä oli tuttu tai ei, työkaveri tai ei, pomo tai ei... Pomo kun ei ole sen kummenpi ihminen lakia katsoessa.


    • Esimerkkiä : :

      Ite panin pomon vaimoa pikkujouluissa...Iha vaa kostoksi :) Pomo tietääkin nykyään mutta eipä ole 2vuotee asiasta maininnut... ;)

      • ihmettelen vaan

        mitä pomon vaimo teki pikkijouluissa?


      • xoxoxoxoxo

        Etkö muista toimineesi pomon käskystä?


      • samaisessa firmassa
        ihmettelen vaan kirjoitti:

        mitä pomon vaimo teki pikkijouluissa?

        Kyl ottais päähä


      • että käskykin
        xoxoxoxoxo kirjoitti:

        Etkö muista toimineesi pomon käskystä?

        on käynyt... Mutta kellarissa ;)


    • sitä vaimoasikin..

      .. samaan tyyliin..kännissä?

      • Jotikka

        Vittu ketään teistä pomon muijaa pannu, uneksitte vaan semmosesta, pomo ku sanoo hyppää niin siinähän hyppäätte.
        Kaikki, tääl sit uhotaan sitä ja tätä.
        Perseen nuolijoita ootte ja kenkää pelkäätte niin perkeleest ettei lainat vaan menisi pankille ja oma muija on oikeasti pomon pantavana samalla ku teette ylitöitä niska limassa.

        HAH Luuserit äänessä! Kyl ootte surkeita ei voi muuta sanoa,varsinaisia suomen toivoja,ilmankos tää maa menee persiille ku tommoset älykääpiöt hääräämässä tarinoilla,muuta ette sitten osaakaan.


      • toinen kerta kyseiseen
        Jotikka kirjoitti:

        Vittu ketään teistä pomon muijaa pannu, uneksitte vaan semmosesta, pomo ku sanoo hyppää niin siinähän hyppäätte.
        Kaikki, tääl sit uhotaan sitä ja tätä.
        Perseen nuolijoita ootte ja kenkää pelkäätte niin perkeleest ettei lainat vaan menisi pankille ja oma muija on oikeasti pomon pantavana samalla ku teette ylitöitä niska limassa.

        HAH Luuserit äänessä! Kyl ootte surkeita ei voi muuta sanoa,varsinaisia suomen toivoja,ilmankos tää maa menee persiille ku tommoset älykääpiöt hääräämässä tarinoilla,muuta ette sitten osaakaan.

        toimeen... Pikkujouluissa se tuntu vaan paremmalta kun tiesi pomon olevan lähettyvillä miestelemäss muille... hehehehehehe Vittu oon ylpee


    • Notarius Privaticus

      Esimiehesi, joka lyö alaistaan ja tappelee, ei ole kelvollinen esimieheksesi. Valmistele juttu valokuvin Seiskaa varten ja huolehdi siitä, että potkuistasi turmeltuu firman maine.

      • hölömöukko

        Olen itsekkin yrittäjä mutta tappelevia pikkupomoja ei firman maine kyllä kestä.


      • aivoton taikina

        Sitten kun firman maine on turmeltu ja työkaverisikin saaneet monon kuvan perseeseen kutsut heidät kakkukahveille. Ovat varmasti onnellisia puolestasi. Ota puastasi ja naamastasi kuva ja mietiskele oikeen tarkasti, kummasta päästä ideasi sinkoilevat.


    • Palaverissa mukana ollut

      Meidän työpaikassa eräs kaveri "puristeli" esimiestään juhlissa.Seuraavana päivänä pidettiin palaveri,jossa oli paikalla pahoinpitelijä,esimies,luottamusmies,pahoinpitelijän pomo ja yhtiön hallituksen puh.johtaja.
      Kaveri sai potkut välittömästi!Sai kaksi tuntia aikaa häipyä firmasta.
      Työkaverin tai pomon fyysinen vahingoittaminen on aina irtisanomisperuste,vaikka se tapahtuisi työajan ulkopuolella.

      • toki voi irtisanoakin

        Työsuhteen purku tarkoittaa tuota että potkut tulee heti. Irtisanomisessa on aina irtisanomisaika.

        Näin tarkennukseksi.


      • Tottakai pamput voi

        sanoa koska vaan että SAAT POTKUT... Mutta se on tyhmä joka sitä noudattaa. Liittoon ja lakikirja ja asianajajaan yhteys ja jatkat töitä normaalisti.. Monet eivät tätä vaan tiedä ja luulevat potkut on potkut... Ottakaas neuvo haltuun kansalaiset


      • KikkeliPippeli
        toki voi irtisanoakin kirjoitti:

        Työsuhteen purku tarkoittaa tuota että potkut tulee heti. Irtisanomisessa on aina irtisanomisaika.

        Näin tarkennukseksi.

        Perseeseen vaan ja kikkelit glögiin!


      • Ämiiaa
        KikkeliPippeli kirjoitti:

        Perseeseen vaan ja kikkelit glögiin!

        HETI!!!


    • monihan sanoo kännissä itse...

      Jotainhan todella kireää on työpaikallasi, kun noin hirveästi hiillestyit, mutta
      ei muuta kuin hattu kouraan ja anteeksi pyyntöön;
      kyllähän pomoasikin varmaan hävettää: kannatan puolitiehen menoa ja sovinnon eleitä. Ystäväni sanoi aikoinaan, että se, joka on henkisesti vahvempi, menee ensin puolitiehen vastaan..
      Ehkä tapahtuma muuttuu historiaksi ja opettavaiseksi esimerkiksi ja mene töihin, vaikka silmäsi musta onkin. Onhan Sinuakin mukiloitu.
      Me olemme suomalaisia ja viina teettää töllön töitä tämän tästä. Ehkä ensi vuonna ole kokemusta viisaampi.

    • tälleen

      Isot Bossit eivät sinun kännäilyistäsi ja mokailuistasi välitä ellei ihan kauheita tapahdu. Pikkujoulut kuuluvat työajan ulkopuolelle ja ovat vapaaehtoisia, kuten myöskin pikkubossit sen tietävät. Viinat kuuluvat pikkujouluihin, absolutistit pysykööt mehulinjoilla ja kotona jos vituttaa.

    • että...

      Mitä jos pomo käy kinkkuun kiinni pikkujouluissa ja ehdottelee...?? Onko kysymys seksuaalisesta ahdistelusta työaikana vai menisiköhän vapaa-ajan piikkiin?

      • Kalle. KK

        Minulla on varmaa tietoa.

        Pomo saa kyllä käydä vaikka heti kinkkuun kiinni. Ei ole mitään seksuaalista ahdistelua kinkun kimppuun käymisessä vaan on ihan normaalia toimintaa pikkujouluissa. Pomot saavat tehdä varsinkin niin, kinkut on tarkoitettu syötäväksi. Kyllä sitä kinkkua niin paljon on että kaikille riittää tai jos ei riitä niin ostaa kotiin ison palkkarahoilla.


    • alkoholi on myrkkyä

      Sitä saa mitä tilaa,ku ei osaa läträä ton kuningas alkomahoolin kanssa. Toivottavasti et nyt fuduja ton takii saa ja toivottavasti osaat täst lähtien kiertää duunin pikkujoulut kaukaa. Saman mokan oon tehny minäkin ja päätös olla osallistumatta duunin pikkujouluihin tuli samalla harvinaisen selväx. Mokatkoot muut munki puolesta ja ole kuin mies,eti pomo käsiis ja pyydä anteex typerää käyttäytymistäs,kyllä se siitä.Eiku TSEMII

    • utelias45

      kuis kävi? tuliko potkut?

    • juge2

      ei siitä mitään tuu..itse tein saman homman mut menin töihin aamu 6 pomo tuli vastaa ja kaikki oli hyvin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe