Varokaa naiset neitsytmiehiä!!!!!!!!

vesimiesnaikkonen

Menin taas kerran neitsyen ansaan päistikkaa! Hän toi minulle kukkia ja pyyteli anteeksi käytöstään ja luuli huom luuli että minun pitää vain antaa anteeksi hänen yöjuoksut! Törkeetä törkeetä, sanon minä! On katuvinaan, mutta ei kadu kuitenkaan ja luulee että minä juoksen hänen pillin mukaan, mutta enpä juokse! Minä tyttö en juokse metriäkään sen pettäjän perässä! En edes haikaile hänen peräänsä! Hän luulee voivansa alistaa naisensa, siis minut, naisensa hänen naisensa, mutta ei onnistu ei onnistu! Hankin lähestymiskiellon!

vesimies n

5

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saanut hermoromahduksen

Hanki ammattiapua lievään psykoosiisi että voit käsitellä sen asian, eikä postittaa hevonpaskaa 1/12 osasta kaikkia miehiä ympäri nettiä.

Kyllä me kaikki ymmärrämme jo yhdestä viestistä että sinua vituttaa ja rankasti, mutta tuo käytöksesi menee jo mielenhäiriön puolelle ja se vaatii apua. Ja apua on tarjolla. Älä yritä leikkiä kovempaa kuin olet, koska näiden viestien perusteella olet osoittanut vain sen kuinka heikko ja avuntarpeessa olet.

Hanki sitä apua kun sitä kerran on saatavilla! Muutama viikko lepoa ja keskusteluterapiaa ja itkemistä terapeutin kanssa ja olet taas valmis kaatamaan miehiä, myös niitä neitsytmiehiä.

• pääsekaisin

Kyllä vaan, neitsytmies saa vahavan ja tervepäisenkin mielen järkkymään!

Voikohan kokemastaan koskaan täysin parantua? Ehkä hyvä, jos ei, niin ei toiste erehdy neitsytmiehen vietäväksi!

• kirsrukka
        pääsekaisin kirjoitti:

Kyllä vaan, neitsytmies saa vahavan ja tervepäisenkin mielen järkkymään!

Voikohan kokemastaan koskaan täysin parantua? Ehkä hyvä, jos ei, niin ei toiste erehdy neitsytmiehen vietäväksi!

Olen 6v seurustelun jälkeen täysin alistettu ja syön maselääkkeitä, enkä vieläkään pääse eroon neitsytmiehestä, vaikka asutaan eri osoitteissa jo. en uskalla hakea uutta parisuhdetta, koska tunnen itseni huonoksi ja rumaksi...
        ehkä hyppään laivasta tänään!!!
        kamala ahdistus, mikä ei lopu jo ...

• Crystalene(NeitsytN)

Eläpäs vielä hättäile, Skorpionitkin on tollasia...

• Nouseva jouskari

Älä yleistä, jos et ole tavannut sitä neitsyt-miestä, joka joka päivä vie sinulta jalat alta.

Tulepa Kuopioon ja koitetaan tavata. Lupaan, että koet todella mukavan illan.

Kontakti: [email protected]

Ota rohkeasti yhteyttä. Ainoa toiveeni on, että teet sen ensikuussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 332
      4881
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2266
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2119
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1496
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1417
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1002
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      997
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      949
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      854
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      776
    Aihe