Ja taas!

vesimiesnaikkonen

Just äsken tuli tekstiviesti neitsyt mieheltä! "Voi kulta rakas anna mulle anteeksi, olen pahoillani sydämmeni pohjasta! Lähdetkö teelle huomenna?" Nyt rupes pelottamaan tuo neitsytmies, eikö se tajua jättää minua rauhaan. En luota tippaakaan tuohon mieheen! Luulee kai että olen unohtanut kuinka minua petti! Luuseri jätkä! En aio mennä juomaan teetä sen kanssa! Varokaa neitsyitä naiset!

vesimies n

6

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsytm- - -

No sano se saatana sille!!! Ei täällä valittaminen mitään auta!

• vesimiesnaikkonen

Välinpitämättömyys on niin tyypillistä neitsyelle. Kenestäkään ei välitä, mutta toista voidaan kyllä alistaa ja hakata niin paljon kun sielusta lähtee! Neitsyt ei kadu mitään vaan nauttii julmuudestaan! Oikea pahus-mies!
        siis piru mieheksi ja se nalkuttaminen ja jatkuva imuri kädessä oleminen kun ei ole siistiä! Naisellinen mies tuo neitsyt ja minulle niin ilkeä ja paha suustaan osaa loukata todella pahasti!

v-mies naine

• neitsytm- - -
        vesimiesnaikkonen kirjoitti:

Välinpitämättömyys on niin tyypillistä neitsyelle. Kenestäkään ei välitä, mutta toista voidaan kyllä alistaa ja hakata niin paljon kun sielusta lähtee! Neitsyt ei kadu mitään vaan nauttii julmuudestaan! Oikea pahus-mies!
        siis piru mieheksi ja se nalkuttaminen ja jatkuva imuri kädessä oleminen kun ei ole siistiä! Naisellinen mies tuo neitsyt ja minulle niin ilkeä ja paha suustaan osaa loukata todella pahasti!

v-mies naine

Olet oikeassa. Tunnistan kuvauksessasi täysin omia luonteenpiirteitäni, joista en tosin ole ylpeä.
        Mutta koska olet jo tehnyt oivan analyysin neitsyen (sekä miehen että naisen) luonteesta, on totta ettei ruikuttamisesi tällä palstalla auta sinua ongelmasi kanssa.

t: myös neitsyen (naisen) uhri

• kauris nainen

ehkä jotkut neitsyt miehet on tollasii mut mä ainakin oon tapaillut yhtä tosi ihanaa neitsyttä. mun exä oli kalat ja se vasta kauhee osaski olla!! et älä yleistä!

• ???????????????

jos on pohjoisen neitsyt ukko,niin pettaa sinua varmaan minunkanssani???

• *ihmettelen*

Ei missään, koksaan, ei edes vahingossa minun (?!) neitsytmieheni 'älynnyt' pyytää anteeksi. Hän ei koskaan tehnyt mitään väärin!!! Ja näin vain omasta mielestään! Minun olisi kyllä pitänyt anella ja pyytää anteeksi.

Mennyt on mennyttä!

Varokaa naiset! Tämä mies on vapaana ja valppaana! Käytettyään minua hän on entistäkin ovelampi kikoissaan huijata ja pettää teitä! Ja vielä useampaan yhtäaikaisesti! Pettämisen, sen se neitsyt osaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5127
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3353
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3185
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2407
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      247
      1490
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1271
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      80
      1237
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      131
      1097
    Aihe