Ja taas!

vesimiesnaikkonen

Just äsken tuli tekstiviesti neitsyt mieheltä! "Voi kulta rakas anna mulle anteeksi, olen pahoillani sydämmeni pohjasta! Lähdetkö teelle huomenna?" Nyt rupes pelottamaan tuo neitsytmies, eikö se tajua jättää minua rauhaan. En luota tippaakaan tuohon mieheen! Luulee kai että olen unohtanut kuinka minua petti! Luuseri jätkä! En aio mennä juomaan teetä sen kanssa! Varokaa neitsyitä naiset!

vesimies n

6

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsytm- - -

      No sano se saatana sille!!! Ei täällä valittaminen mitään auta!

      • vesimiesnaikkonen

        Välinpitämättömyys on niin tyypillistä neitsyelle. Kenestäkään ei välitä, mutta toista voidaan kyllä alistaa ja hakata niin paljon kun sielusta lähtee! Neitsyt ei kadu mitään vaan nauttii julmuudestaan! Oikea pahus-mies!
        siis piru mieheksi ja se nalkuttaminen ja jatkuva imuri kädessä oleminen kun ei ole siistiä! Naisellinen mies tuo neitsyt ja minulle niin ilkeä ja paha suustaan osaa loukata todella pahasti!

        v-mies naine


      • neitsytm- - -
        vesimiesnaikkonen kirjoitti:

        Välinpitämättömyys on niin tyypillistä neitsyelle. Kenestäkään ei välitä, mutta toista voidaan kyllä alistaa ja hakata niin paljon kun sielusta lähtee! Neitsyt ei kadu mitään vaan nauttii julmuudestaan! Oikea pahus-mies!
        siis piru mieheksi ja se nalkuttaminen ja jatkuva imuri kädessä oleminen kun ei ole siistiä! Naisellinen mies tuo neitsyt ja minulle niin ilkeä ja paha suustaan osaa loukata todella pahasti!

        v-mies naine

        Olet oikeassa. Tunnistan kuvauksessasi täysin omia luonteenpiirteitäni, joista en tosin ole ylpeä.
        Mutta koska olet jo tehnyt oivan analyysin neitsyen (sekä miehen että naisen) luonteesta, on totta ettei ruikuttamisesi tällä palstalla auta sinua ongelmasi kanssa.

        t: myös neitsyen (naisen) uhri


    • kauris nainen

      ehkä jotkut neitsyt miehet on tollasii mut mä ainakin oon tapaillut yhtä tosi ihanaa neitsyttä. mun exä oli kalat ja se vasta kauhee osaski olla!! et älä yleistä!

    • ???????????????

      jos on pohjoisen neitsyt ukko,niin pettaa sinua varmaan minunkanssani???

    • *ihmettelen*

      Ei missään, koksaan, ei edes vahingossa minun (?!) neitsytmieheni 'älynnyt' pyytää anteeksi. Hän ei koskaan tehnyt mitään väärin!!! Ja näin vain omasta mielestään! Minun olisi kyllä pitänyt anella ja pyytää anteeksi.

      Mennyt on mennyttä!

      Varokaa naiset! Tämä mies on vapaana ja valppaana! Käytettyään minua hän on entistäkin ovelampi kikoissaan huijata ja pettää teitä! Ja vielä useampaan yhtäaikaisesti! Pettämisen, sen se neitsyt osaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3896
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2461
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1463
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1045
    Aihe