Mitä pahaa olen tehnyt kun neitsyt mies pettää minua? En mitään pahaa ole tehnyt ja silti muut naiset on aina minua kauniimpii ja parempii joka jutussa. Kaiken lisäksi haukkui minua hutsuksi!
vesim nainen
miksi se neitsyt nöyryyttää minua?
10
1846
Vastaukset
- totta,valetta vai vainoharhaa
olla nuin alistettu?Mene hoitoon!Olen ihmetellyt miten neitsyt alistaa?kertoisiko joku?olen neitsyen kanssa silloin talloin ja minua ei ole koskaan alistettu,ja jos se tapahtuu niin teen saman takaisin...
- Kalamimmi
Mutta kokeilepa vaikka vuosi yhdessä...veikkaanpa, että silloin sulla olisi asiasta olemassa jonkinlainen käsitys...
Nimimerkillä reilu kymmenen vuoden kokemus
- Mies,,
on usein narsisti.Alistaa,nöyryyttää,mitätöi.On aina oikeassa omasta mielestään.Jos loukkaa,ei pyydä anteeksi milloinkaan,syy on aina jossain muualla ei hänessä.Varsinainen pilkun viilaaja.
- vieläkään
ole ottanut sitä lääkettäsi. Ei tämä saman paskan jauhaminen sinua paranna. Sairastut vaan enemmän.
- täydellinen kuvaus
Oletko kenties se joka 'pani' minua halvalla?
- kalamimmi
Kalamiehessä on narsistisia piirteitä, ja perfektionistihän tämä tyyppi on. Mutta löytyykö Neitsyestä omaa miehisyyttä ollenkaan, vai onko hän ainainen mammanpoika tunne-elämältään...
- huono ihminenkö?
Olen jo monasti yrittänyt itsemurhaa, mies menee ja juo, ei pyydä anteeksi, ei kehu, tunnen itseni huonoksi ihmiseksi....
minusta neitsyen ei kannata seurustella, jos ei arvosta toista ihmistä, ei tiedä mitä tekee toisen itsetunnolle, tuhoaa ..
- voi ei
Joku miehesi kaveri tai ystäväsi on sinusta varmaan valehdellu miehellesi asiasta että sinulla on vaikka suhde toiseen miehen kanssa ehkä kateudesta ei tiedä muua olen varma neitsyt ei naistaan muuten nöyrytä eikä hauku hutsuksi otappa selvää
- lop..
tänään viimeksi Ollaan oltu yhdessä 3,5 v ja ex on ollut kuvioissa koko ajan salaa ja julkisesti. Hänen mielestä se on vain ihan ystävyyttä ja ihan sallittua hänelle. Minulta kaikkien miespuolisten ystävien kanssa edes puhuminen ollut heti sänkyyn hyppimistä vailla Että ei siihen tarvi olla välttämättä muuta syytä kun huono omatunto se mitä itse tekee epäilee myös toisesta Ei tarvi sanoa mitään itsehän tuollaista solvausta oon kuunnellut mutta en kuuntele enää Se neitsyt miehestä
lop.. kirjoitti:
tänään viimeksi Ollaan oltu yhdessä 3,5 v ja ex on ollut kuvioissa koko ajan salaa ja julkisesti. Hänen mielestä se on vain ihan ystävyyttä ja ihan sallittua hänelle. Minulta kaikkien miespuolisten ystävien kanssa edes puhuminen ollut heti sänkyyn hyppimistä vailla Että ei siihen tarvi olla välttämättä muuta syytä kun huono omatunto se mitä itse tekee epäilee myös toisesta Ei tarvi sanoa mitään itsehän tuollaista solvausta oon kuunnellut mutta en kuuntele enää Se neitsyt miehestä
onnea ja potkua elämään pakinoihan kuulumiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073