Tunnen miespuolisen henkilön, joka on aikoinaan käyttänyt vuosia heroiinia. Hänen äänensä on hiljainen ja melko korkea, minkä hän sanoo johtuvan astmasta ja nenäpolyypeistä. Voiko heroiinikin vaikuttaa asiaan? Polyyppejä on äskettäin poistettukin, mutta ääni on edelleen jotenkin naismainen.
Kiitos asiallisista vastauksista!
Kiitos asiallisista vastauksista!
Vastaukset 2
Vanhimmat
Tunnen itekin useempia tyyppejä joilla on noita polyyppeja ja heillä ei ole ollut mitään tekemistä heroiinin tai muittenkaan laittomien substanssien kanssa.
Opioideissa ollessa ihminen puhuu hyvin rauhallisella ja hiljaisella äänellä, siis jos on kunnon pumpulilinnassa.
Mutta hiljainen ääni johtuu päihtymyksestä ja lähtee pois selvittyä.
Jotkut tutkimukset väittävät miesten testosteronitason laskevan rajusta ja vuosien kokoaikaisesta tukevsta opioidihumalasta. Mutta tuskin se ääneen niinkään vaikuttaisi jos äänenmurros on kuitenkin kehittynyt. Enemmänkin se vaikuttaa aggressiivisuuteen ja lihasmassaan.
Luulisinpa kuitenkin, että hänellä on ääni ihan vaan muuten sellainen kuin on.
Tietty jos on jotain ihmeellisiä suoloja ts. happoja vetänyt nenään on tietysti tullut kudosvaurioita sinne.
Käsittääkseni heroiini polttelee aikas paljon nenussa.?