Onko palstalaisissa muita naisia, joilla esiintyy tuurijuopottelua? Minulla on se aikamoisena ongelmana. Voin olla kuukauden parikin ihan selvinpäin mutta sitten kun korkki aukeaa niin sitä ei tahdo saada kiinni. Usein juopottelu jatkuu päiväkausia, jopa viikon verran. Riippuen vähän, mikä on työtilanne, teen yrittäjänä töitä eli potkujakaan ei saa juopottelusta.
Miten näette muuten tuon tuurijuopottelun, onko se alkoholismia sekin vaiko vaan "ongelmakäyttöä"?
Niin, kyllä miestenkin kokemukset kiinnostaa, ajattelin vaan kysyä lähinnä naisilta kun meille tuo juomisongelma on jotenkin vielä hävettävämpi kuin miehille.
Tuurijuoppo
2
590
Vastaukset
- tuurijuoppouskin on
koska kerran alkoholin käyttösi ei ole hallinnassa.
Asiakkaasi saattavat ruveta etsimään luotettavampaa yhteistyökumppania, jos tuureistasi on heille haittaa. - Vertaisesi
Moi
Olen kyllä mies, mutta samat ongelmat. Näkisin, että tuurijuoppous on ongelmana aika paha myöskin, siitä on kyllä asiantuntioiden mukaan vähän helpompi päästä eroon,kuin kokopäiväjuopon.
Seuraavan kerran kun saat ällin juoda koita 1 olutta, lonkeroa tai jotain muuta sellaista, ei ihan sama fiilis mutta menettelee, eikä rapuloita aamulla, eikä tarvetta uusintaan heti kun silmät aukeaa. Vaikeus vaan ,että joka kerta pysyä niissä, mutta päätä niin,kokeilla kannattaa.Täyttä raittiutta en välitä neuvoa,ei kait siitä mitään hyötyä kait olisikaan, sen päättää jokainen itse, vaikka ehkä se itsellekkin olisi paras.Sitä tuurijuoppo aina uskottelee pitkän raittiin jakson jälkeen, että nyt osaan ottaa vaan illan, joskus voi onnistua, mutta ei yleensä kauan.
Ravintoloissa myydään myös 2cl. annoksia ja se auttaa paljon,viinin saa laimennettuna jne, naisena sitä varmaan ei ole edes kynnys tilata.
T.toinen tuurijuoppo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482473
- 1761694
- 921588
- 691543
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152755