Kysyisin onko muilla tällasta ongelmaa. Kun näen unia jostain miehestä niin seuraavat päivät kuljen ja mietin sitä unta ja ihastun tähän mieheen.
Usein niissä unissa on ihanaa ja ollaan niin rakastuneita, että seuraavina päivinä mietin että olisko se noin ihanaa tuon kanssa, vaikka en juurikaan tunne miestä.
Näin kävi nyt kun viime yönä näin unta naapurista. Hyvännäkönen mies jonka olen ennenkin huomannu, mutta nyt tänään olen ajatellut häntä koko päivän.
Onneks nämä ihastumiset ja ajatukset menee pian ohi, mutta joksenki tää on rasittavaa, käykö muille noin.
Mainittakoon että en ole enää mikään teini vaan päälle 2kymppinen.
Unien näkeminen
11
2859
Vastaukset
- ....
En tiedä auttaako, mutta tässä on suora kopio unikirjasta:
"Jokaisessa ihmisessä piilee myös vastakkaisen sukupuolen hahmo (anima/animus)" "Animus kertoo miehestä naisessa. Samoin kuin nuoret miehet rakastuvat animahamoonsa, rakastuvat tytöt animukseensa. Animus verhoutuu usein ihailluksi sankariksi. Naisella on taipumus hakea aviopuoliso, jolla on oman animuksen piirteitä. Animus johdattaa naisen omiin syviin mielenkerroksiin ja opettaa ymmärtämään vastakkaista sukupuolta."- tupu
mä näin kerran yhest jätkäst tosi tosi ihanaa unta ja nyt mä oon ollu kuses siihe jo yli vuoden....ennen en kiinnittäny mitää huomioo siihe jätkää mut sen unen jälkee kyllä tosi paljo...
- heikki
tupu kirjoitti:
mä näin kerran yhest jätkäst tosi tosi ihanaa unta ja nyt mä oon ollu kuses siihe jo yli vuoden....ennen en kiinnittäny mitää huomioo siihe jätkää mut sen unen jälkee kyllä tosi paljo...
on tosi inhoittavaa nähdä unta jostain naisesta ja herätä oman kullan vierestä se on todellista pettämistä ainaskin minua hävettää
- haloo
heikki kirjoitti:
on tosi inhoittavaa nähdä unta jostain naisesta ja herätä oman kullan vierestä se on todellista pettämistä ainaskin minua hävettää
Et kai Heikki oikeasti huonoa omantuntoa unistasi sentään koe?! meinaatko että mahdat niille jotakin?
- neiti23
heikki kirjoitti:
:) Mä oon vaan nähny semmosia unia että mies on vehkeillyt jotain jonkun toisen kanssa ja kun herään, oon hetken aikaa tosi vihainen viattomasti vieressäni nukkuvalle miehelle =P
...tosin, nykyään nukun yksin. Kaipailisi jo jotain todellista toimintaa ;) - Ihastuja
Tämä on jo outoa, sillä koko viime yön tämä sama mies kummitteli unissani. Yleensä näen vain yhden yön unta samasta ja ne saattavat olla yleensä aika lyhkäisiä unia, mutta nyt tämä mies oli koko yön (tai siltä se ainaki tuntuu) unissani.
Olen itse varattu ja tämä mies on varattu ja tuntuu tosi lapselliselta tällainen ihastuminen.
Äh, nyt ajatukset muualle!!!! - 188§
tupu kirjoitti:
Kertookohan unet jotain?
Totta vai huijaako?
Mitä mieltä ootte?? - Ihastuja
188§ kirjoitti:
Kertookohan unet jotain?
Totta vai huijaako?
Mitä mieltä ootte??Tuosta voi olla montaa eri mieltä. Ehkä unet paljastaa jotain mitä haluaisi tehdä, mutta ei todellisuudessa kuitenkaan tee, tai ei oo mahdollista tehdä.
Toisaalta painajaisethan on sitten aivan eri asia, ehkä ne taas muodostuu niistä sisäisitä peloista joita ei ole myöntänyt itselleen tai niistä todellisista peloista.
Itse olen nähnyt paljon painajaisia joissa joku ajaa minua takaa ja ainoa puolustus keino on lyödä puukolla ja siihen en kykene. ja tämä on yksi peloistani, että joutuisin hyökkäyksen kohteeksi ja pitäisi lyödä puukolla, en usko että pystyisin. Minusta se on kamala ajatus upottaa puukko toiseen ihmiseen.
Nythän sivuamme aihetta, mutta samapa tuo... =)
- Uneksija
Tutulta kuulostaa. Itse olen mies ja näen eräästä naisesta säännöllisesti unta. Ketään muuta en halua, kuin hänet.
- hklahjjkklslal
Näetkö enää siitä miehestä?:)
- aikuisikäalkaamilloin
Ei millään pahalla, mutta parikymppiset on vielä aika teinejä. Ja jotkut kolmekymppisetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903211- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834