majoitus

toscanassa

onko tietoa musita sivustoista kuin Interhome ajatellen majoitusta Toscanassa. Pidempiaikaisesta 1-2 kk olisi kysymys, joten hostallit ei käy.

5

2064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Automatkailuja

Olen vuokraillut loma-asuntoja välillä kahdelta saksalaiselta matkatoimistolta. Voisit katsoa, onko niillä jotain tarjottavaa:
      www.its.de
      www.interchalet.de
      Molempien kanssa on kaikki sujunut hyvin. Heinä- ja elokuu ovat ne kaikista kalleimmat kuukaudet Italiassa.

• Itse olen käyttänyt menestyksekkäästi www.holiday-rentals.co.uk -sivuja, vaikka ei se siitä parane, runsauden pula on ongelma niin siellä kuin Interhomessakin.

• vastaajille

Kiitos molemmille linkeistä. Tsekkaan ne!

Viime kesänä olin kuukauden ja asuin Firenzen keskustassa. Veri vetää takaisin ja koska minulle sopisi asunto siellä "kukkuloilla" myös, niin siksi etsin näitä muunlaisia vaihtoehtoja. Tosin jos ei löydy muuta, niin sitten samalle vuokranantajalle uudellen keskustaan. :) Ajattelin tällä kertaa kevättä, joka itse asiassa tulee jo PIAN!

• Italian ystävä

Olemme itse käyttäneet seuraavia useita kertoja.
        www.homeaway.fi
        www.homelidays.com

• välittäjältä?

Keväällä varmasti tarjonta on isompi kuin kysyntä!
        Sinne vaan autolla Toscanan mäkiin, ja missä lukee "Agriturismo" kysymään hintaa ja tinkimään käteistukku kädessä. On se kumma jos ei eurot kelpaa... sakemanni vie kuitenkin prossat välistä, ja tällä keinolla voit saada luotua pysyviä ystävyyksiä suoraan italialaisiin, varsinkin jos aloitat replat edes parilla sanalla italiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6881
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      60
      2394
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2128
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      61
      1251
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      353
      1234
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1224
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1111
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      958
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe