onko tietoa musita sivustoista kuin Interhome ajatellen majoitusta Toscanassa. Pidempiaikaisesta 1-2 kk olisi kysymys, joten hostallit ei käy.
majoitus
5
2100
Vastaukset
- Automatkailuja
Olen vuokraillut loma-asuntoja välillä kahdelta saksalaiselta matkatoimistolta. Voisit katsoa, onko niillä jotain tarjottavaa:
www.its.de
www.interchalet.de
Molempien kanssa on kaikki sujunut hyvin. Heinä- ja elokuu ovat ne kaikista kalleimmat kuukaudet Italiassa. Itse olen käyttänyt menestyksekkäästi www.holiday-rentals.co.uk -sivuja, vaikka ei se siitä parane, runsauden pula on ongelma niin siellä kuin Interhomessakin.
- vastaajille
Kiitos molemmille linkeistä. Tsekkaan ne!
Viime kesänä olin kuukauden ja asuin Firenzen keskustassa. Veri vetää takaisin ja koska minulle sopisi asunto siellä "kukkuloilla" myös, niin siksi etsin näitä muunlaisia vaihtoehtoja. Tosin jos ei löydy muuta, niin sitten samalle vuokranantajalle uudellen keskustaan. :) Ajattelin tällä kertaa kevättä, joka itse asiassa tulee jo PIAN!- Italian ystävä
Olemme itse käyttäneet seuraavia useita kertoja.
www.homeaway.fi
www.homelidays.com - välittäjältä?
Keväällä varmasti tarjonta on isompi kuin kysyntä!
Sinne vaan autolla Toscanan mäkiin, ja missä lukee "Agriturismo" kysymään hintaa ja tinkimään käteistukku kädessä. On se kumma jos ei eurot kelpaa... sakemanni vie kuitenkin prossat välistä, ja tällä keinolla voit saada luotua pysyviä ystävyyksiä suoraan italialaisiin, varsinkin jos aloitat replat edes parilla sanalla italiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938