onko tietoa musita sivustoista kuin Interhome ajatellen majoitusta Toscanassa. Pidempiaikaisesta 1-2 kk olisi kysymys, joten hostallit ei käy.
majoitus
5
2075
Vastaukset
- Automatkailuja
Olen vuokraillut loma-asuntoja välillä kahdelta saksalaiselta matkatoimistolta. Voisit katsoa, onko niillä jotain tarjottavaa:
www.its.de
www.interchalet.de
Molempien kanssa on kaikki sujunut hyvin. Heinä- ja elokuu ovat ne kaikista kalleimmat kuukaudet Italiassa. Itse olen käyttänyt menestyksekkäästi www.holiday-rentals.co.uk -sivuja, vaikka ei se siitä parane, runsauden pula on ongelma niin siellä kuin Interhomessakin.
- vastaajille
Kiitos molemmille linkeistä. Tsekkaan ne!
Viime kesänä olin kuukauden ja asuin Firenzen keskustassa. Veri vetää takaisin ja koska minulle sopisi asunto siellä "kukkuloilla" myös, niin siksi etsin näitä muunlaisia vaihtoehtoja. Tosin jos ei löydy muuta, niin sitten samalle vuokranantajalle uudellen keskustaan. :) Ajattelin tällä kertaa kevättä, joka itse asiassa tulee jo PIAN!- Italian ystävä
Olemme itse käyttäneet seuraavia useita kertoja.
www.homeaway.fi
www.homelidays.com - välittäjältä?
Keväällä varmasti tarjonta on isompi kuin kysyntä!
Sinne vaan autolla Toscanan mäkiin, ja missä lukee "Agriturismo" kysymään hintaa ja tinkimään käteistukku kädessä. On se kumma jos ei eurot kelpaa... sakemanni vie kuitenkin prossat välistä, ja tällä keinolla voit saada luotua pysyviä ystävyyksiä suoraan italialaisiin, varsinkin jos aloitat replat edes parilla sanalla italiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123169
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191662En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321555- 731553
- 231511
- 281360
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111284Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341262