Minulla Terhi 5 hp vanha peräprutku, mutta bensapumppu ei toimi kunnolla.
Pumppu on BING merkkinen.
Kysymys, mistä kyseisen pumppuun uusi kalvo.
TERHI 5hp
7
1633
Vastaukset
- tai laulun
mukaan Binga Banga Bongo. Yritä näistä ensin.
- eiks
Ei apua varsinaiseen kysymykseen, mutta kuitenkin.
Luovu suosiolla Terhi moottorista. Jos ei vielä oel ollut ongelmia, niin olet onnenpekka. Jossain vaiheessa ogelmia tulee ja runsaasti.
Esim.
Ajat selälle verkoille, toimii nätisti.
Sammutat moottorin ja lasettelet verkot.
Hmm "lähdenpä tästä takaisin mökille" Nykäiset vetonarusta itsevarmasti, odottaen iloista hyrähdystä --> Terhi ei suostu yhteistyöhön, ei sitten millään, joten soutelet mökille.
TerhiMies muista airot.
tuo pumpun kalvo.
Se on mielestäni aika helppo tehdä sen pumpunmallin tai entisen kalvon mallin mukaan.
Ostat vain sopivan paksuista synteetistä kumilevyä 2kertaa sen kokoisen palan (jotta on varakappale) ja siitä vaan leikkaat.
Tuo Terhien moitiskelu on usein osaamattomien ja sellaisten puhetta jotka ei ymmärrä moottoreista kovinkaan paljon ja eivät osaa pitää niitä kunnossa.
Minulla ei ainakaan ole moittimista Terhistäni jolla ajelin vajaat 20 vuotta, kylläkin uutena ostettuna.- timppa koivunan
Bing valmistaa edelleen polttoainepumppuja, www.bing.de tai haet googlesta "bing fuel pump".
Noita käytetään joissakin rotaxin moottoreissa (moottorikelkat), lisäks vanhoissa mopoissa on bingin kaasareita (pappis)? Luulis jostain pienkonehuollosta pystyvän tilaamaan. - Terhistä
on se, ettei nuo moottorit ole edes kotimaisia vaan lohkot on mahlen ja sytytys laitteet italialaisia ja oliskohan tuo Bing Itävallasta vai Italiasta!
Itselläkin on täysin toimiva 9,9 Terhi ja isälläni oli niitä useampia, eikä ollut ongelmia
- tuosta
suomi24:n hausta juttuja terhistä niin löytyy se puh.numero, joka myy uusia osia Terhiin! Kaveri pitää majaa, jossain Suonenjoella muistaakseni ja ilmoitelee myös joskus keltaisessa pörsissä
- aloittaja
Kiitos kaikista asiallisista vastauksista.
Ostin Etolasta materiaalia joka on tarkoitettu pensapumpujen kalvomateriaaliksi-
Tein kalvon, pääsin kokeilemaan vasta nyt, hyvin näyttää pelittävän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654