terve!
elikkä kertokaahan joitain cannibal holocaustin tyylisiä ja vähintään yhtä väkivaltaisia elokuvia...
ei mitään lälläri saweja vaan kunnon mättöä.
ja ei yhtä yli ampuvaa kuin joku vi**** ichi the killer...
cannibal holocaust ja cannibal feroxin suuntaisia ja samantyyppisiä suolet ulos leffoja kiitos!
ku pitäs lahja toivomus lista pistää pukille nii tarttis saa-a tietää nuitte leffoje nimii??
kiitos jo etukäteen.
väkivaltaiset elokuvat...
10
741
Vastaukset
- just joo
jos todellakin olet katsonut cannibal holopaskan ja tykkäsit ja todellakin haluat lisää, niin suosittelisin lahjalistaan pukille: käynnin terapiaan! Miten kukaan voi pitää tuollaista paskaa viihteenä. Hyi saatana! Itsekkin pidän väkivaltaisista elokuvista siinä, missä moni muukin, mutta esimerkiksi cannibal H on ihan sairasta paskaa...Vaikkakin fiktiota, myöskin aitoa kuvaa löytyy ihmisen julmuudesta!!! Että pieni terapia-sessio ei olisi sinulle pahitteeksi....................
- abesssmad
älä ny käy keuhkoomaan.!! elokuviahan tässä vaan kyselen niin joku koti äiti käy sieltä kukkoilee vaikkei ole nähny ees holocaustia!
- just joo
abesssmad kirjoitti:
älä ny käy keuhkoomaan.!! elokuviahan tässä vaan kyselen niin joku koti äiti käy sieltä kukkoilee vaikkei ole nähny ees holocaustia!
Kyllä olen nähnyt kyseisen elokuvan ja 31-vuotias mies olen, että aika kaukana kotiäidistä!! Mutta sen mitä siitä elokuvasta muistan, siinä olevat eläinten tapot ovat ainakin aitoja ja julmia, ja, jos joku ihminen kuten sinä pidät sellaista hyvänä viihteenä, ja tuollaisten tekijät myöskin, niin kyllä on päässä jotain pikkuisen vialla. Ja koska tuollaista pidät viihtenä, ja rupeat valittamaan heti palautteesta, niin epäilenpäs vahvasti, että et ole edes tarpeeksi vanha katsomaan tuollaisia elokuvia!
- puff, on lohikäärme niiin i...
just joo kirjoitti:
Kyllä olen nähnyt kyseisen elokuvan ja 31-vuotias mies olen, että aika kaukana kotiäidistä!! Mutta sen mitä siitä elokuvasta muistan, siinä olevat eläinten tapot ovat ainakin aitoja ja julmia, ja, jos joku ihminen kuten sinä pidät sellaista hyvänä viihteenä, ja tuollaisten tekijät myöskin, niin kyllä on päässä jotain pikkuisen vialla. Ja koska tuollaista pidät viihtenä, ja rupeat valittamaan heti palautteesta, niin epäilenpäs vahvasti, että et ole edes tarpeeksi vanha katsomaan tuollaisia elokuvia!
holocaustissa ja feroxissa nähdään olevan paljon viihde-arvoa? voisiko olla syynä juuri se kuinka rajoja rikkovia ne ovat!? länsimaalaisen silmiin eläinkohtaukset näyttävät helposti eläinrääkkäykseltä, myönnettäköön en itsekään pitänyt kohtauksista. toisin kuin ihmisiin kohdistuvissa väkivallan osoituksissa. mutta, se mitä holocaustissa sekä feroxissa näytetään, (eläinkohtaukset) ovat melko arkipäivää siellä amazonin seutuvilla. siten sitä kilpikonnaa ja krokotiiliä kokataan siellä päin amerikkaa. voihan sekin gourmeeta olla vaikkei sitä joku snobi olekaan vääntäny. bon appetit!! :)
- puff, on lohikäärme niiin i...
vanhempaa, suosittelen:
- maniac
http://www.imdb.com/title/tt0081114/
- bad taste
http://www.imdb.com/title/tt0092610/ Cannibal Collection kannatta hankkia jo pelkästään Last Cannibal World -leffan takia - päihittää Cannibal Holocaustin sekä elokuvallisesti, että inhorealistisesti (lue. eläinrääkkäys:(), jos vain oma DVD-soitin suostuu toistamaan. Löytyy Discshopista kympillä.
Zombie Collection sisältää ihan päteviä, ja jopa hyviä Gore-filmejä.- Mr.White
Jos on niin ettei mikään saa voimaan pahoin niin suosittelen kääntymään Guinea Pig elokuva sarjan puoleen, näiden jälkeen cannibal holocaustkin tuntuu varsin kevyeltä.
- abessmad
Mr.White kirjoitti:
Jos on niin ettei mikään saa voimaan pahoin niin suosittelen kääntymään Guinea Pig elokuva sarjan puoleen, näiden jälkeen cannibal holocaustkin tuntuu varsin kevyeltä.
toi quinea pig sarja tuntuu jokseenkin lapselliselta... miä nyt kattellu trailereita..
- dfghdghdsh
Näitä elokuvia suosittelen:
August Underground’s Mordum
Aftermath
Irreversible
Guinea Pig: Flower of Flesh and Blood - dlskjflksjlkf
NIKU DARUMA
a.k.a. TUMBLING DOLL OF FLESH
a.k.a. PSYCHO
a.k.a. PSYCHO: THE SNUFF FILES
a.k.a. PSYCHO: THE SNUFF REELS
http://www.gomorrahy.com/tamakichi-anaru/tumbling-doll-of-flesh.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612