Kia on tämän hetken paras auto merkki

rusina...........

tän hetken paras auto on Kia Ceed.Ajettavuudeltaan ja ripeydeltään ceed ei jää jalkoihin kovassakaan menossa.Pärjää erinomaisesti myös suomen talviajoissa.Tekniikaltaan kiiaa saa herkuilla ostaa, lisävarustuksin lisäksi autoissa on hyvät esp ja asd:t eli kuluttajan tehtäväksi jää vain ajaminen, muitakin herkkuja kiiaan saa hankittua.Meidän perhe ajaa ja huoltaa auton aina kun kilometrit siihen oikeuttaa, vikoja ei ole ollut, eikä mitään moitittavaa mistään.

Muut autot on kaavoihin kangistuneita vanhoillisia kotteroita verrattuna siihen.Kia maasturit on myös suosittuja.Eli uusi aika ja uudet kujeet autojen uusi aikakausi aluillaan.

23

2041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhua omaan pussiin

Eli myyt/edustat Kiiaa.

Kysynkin, mihin autoihin vertaat juttujasi?

• Bua hah hah haaaaaaa....

bua hah hah haa...jopas vitsin murjaisit...eeh eh eh!!!!!

• ajan AUTOLLA

Hei, taisit laittaa viestisi väärälle osastolle. Vitseille ja kaikelle muulle herjalle löytyy omat keskustelunsa.
      Kia:sta ei saa hyvää, ei sitten millään. Niin monelta Kian nykyisiltä ja kohta entisiltä omistajilta olen kuullut sellaista tarinaa, että oksat pois.
      Mutta onnea vaan ja parempaa tulevaisuutta kaikille Kian omistajille, minä ainakin ajan autolla en Kialla

• ceederi

KIAsivulla jaksat sentään "hengailla"

• ajan AUTOLLA
        ceederi kirjoitti:

KIAsivulla jaksat sentään "hengailla"

Etusivulta sattumalta huomasin tuon viestin otsikon niin oli ihan pakko tulla kertomaan teille tosiasioita kyseisestä kulkuneuvosta

• tojobos

ceed on 80 luvun mittapuulla loistopeli,omakohtaiset kokemukset 2000 luvun autoihin verrattaessa eivät vakuuta,ceed crdi on kylmä,äänekäs,tuulilasinpesuri on 70 luvulta,ohjaus on epätarkka,kone ei muihin dieseleihin verrattuna ole jouhea,ikkunat suhisevat ja alusta kolisee huonolla tiellä.

• kommentoi

poju ja ajaa itse tojolla.
        Anna minun kaikki kestää!

• mainosmies

asialla, maailmassa on muitakin kulkupelejä sekä oikeita autoja.

• Senollapitää

Voi Voi poika polo..
        Ceedin hinnalla saa toyota yariksen.
        On siinä pikkuisen koko eroa...Ja myös muilta kuin mitoiltaa aivan eriluokan auto positiivisessa mielessä KIA:n hyväksi.
        vw konsernilta saa Ibizan heh sama juttu...
        Että 10-0 Kia päihittää kilpailevat automerkit.
        Jos verrataan hintaluokittain autoja.

• on vitsi

Aika vitsi koko Kia.Hyundai on parempi merkki.

• ----

Hyundai on parempi merkki.

• Juhy

Ois hyvä perustellakin. Mielipiteitähän tääl pitääkin tuoda julki, mutta siis mielipiteitä, eikä sitä mitä sylki suuhun tuo. Tiedän, että valtakunnallisissa autotesteissä esim Hyundai i3:tä on kehuttu useammin enemmän, mutta älä usko suoraan sitä, vaan totea asia itse. Itse olen ajellut kohta vuoden 1,6 litraisella bensa-automaatti-cee'dillä, eikä voi ollenkaan moittia. Joka autossa on omat ominaisuutensa, mutta auto on siis toiminut moitteettomasti ja ollut minun tarpeisiini hyvä ajaa ym.

• 15:sta
        Juhy kirjoitti:

Ois hyvä perustellakin. Mielipiteitähän tääl pitääkin tuoda julki, mutta siis mielipiteitä, eikä sitä mitä sylki suuhun tuo. Tiedän, että valtakunnallisissa autotesteissä esim Hyundai i3:tä on kehuttu useammin enemmän, mutta älä usko suoraan sitä, vaan totea asia itse. Itse olen ajellut kohta vuoden 1,6 litraisella bensa-automaatti-cee'dillä, eikä voi ollenkaan moittia. Joka autossa on omat ominaisuutensa, mutta auto on siis toiminut moitteettomasti ja ollut minun tarpeisiini hyvä ajaa ym.

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Automerkkien saamat arvosanat/1135240410076

• -----
        Juhy kirjoitti:

Hyundailla voittoja:
        http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=4&news_id=200803024&p=3&cat=26

• tilastot
        Juhy kirjoitti:

http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Motormännen kysely - isot viat/1135240897394

• lisää
        Juhy kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=584&posting=22000000039641751

• Juhy
        15:sta kirjoitti:

Niin en tiedä, miten asia on testattu, mutta jos esim. testissä on ollut Kioja suhteessa vähän muihin verrattuna on yksikin 'susi' ratkaiseva. Toivottavasti itse et sorru samaan valitettavan yleiseen tapaan ylistää sokeasti 'nimekkäitä' autoja. Nimittäin pelkään pahoin, että joku Kia-vastainen käyttäis lyömäaseena tuossa Kian sijoitusta, mutta olisi kuitenkin sokea Volkkarin täsmälleen samalle tulokselle.

• auto...
        15:sta kirjoitti:

osteta itselle yleensä koeajamalla, eikä lukemalla Helsingin Sanomia. Sitäpaitsi mitä se kertoo yksittäisistä malleista, jos koko Kia on rankattu jollekkin sijalle. En minäkään jotain Toyota Aygoa pidä kovin kummoisena vehkeenä, mutta taas uuden polven tuleva farkku-Ave voisi kiinnostaakkin.

• Ceratoon.....

Itse ostin 12/2006 Kia Cerato hatchback 1,6 LX:n, ja tykkään! Auto on ketterä, riittävät tilat eronneelle sinkkumiehelle, kone on tosi ripeä kun osaa kepittää, siinä jää parilitraisia lussuja taakse. Ja kulutus siinä 6,5 litraa sekarundissa. Ja auto oli halpa, pitkä takuuaika ja on ollut viatonta haipakkaa. Kansanauto sen parhaassa merkityksessä! :)

• ..heräsin

Ja siten minä heräsin, harmaa mitäänsanomaton Ladamaisen tyhjä perusjuntti kärryni seisoi pihalla ja valmiina ikkunoiden raappaamiseen jonka jälkeen harmaaseen liiikenteeseen ilman kenenkään huoniota, no pientä sääliähän kanssa autoilijoilta tietysti saan osakseni.

• voit näköjään

nukkua puolille päivin, mutta älä tänne tule murheitasi valittamaan, mene sossuun.

• samaa mieltä!

Suomalaiset raappahousut joutuu vielä ottamaan lusikan kauniiseen käteen ja hankkimaan kunnon auton niiden "persoonallisten" rottostensa tilalle. Onnea erinomaisesta valinnasta, meidän perheellä on diesel Kia ja merkki ei takuulla enää vaihdu! Niin ja enkä oo Delta-autossa töissä!!

• rusina.. ..

olen tavallinen tallaaja eli kuluttaja ja asikas on aina oikeassa muistakaa kateelliset vänkääjät se!!!.Ei ollut mersun penkki mitä maailman paras istuttava sekin on koettu.Audi on hinnoiltaan pelkkää ilmaa!!!muuten...Eli tossa kahdesta laatuautosta nyt omat kommentit.Mutta meidän todellakin huippu hyvä kakkosnainen on kia ja eka on *mies*sitä auto-merkkiä en teille kerro.

En minäkään kahehdi teidän vanhoillis merkkejänne eli älkää tekään meidän.Ja kateellisille tiedoksi vielä että rahalla saa ja hevosella pääsee.Jos teillä ei oo varaa ostaa uutta autoa hakekaa autolaina!!sillä pääsee kateudestakin.Ja saadaan suomi nousuun.
      Ei se muiden merkkien mollaaminen palstoilla auta.En minäkään mene toy palstalle haukkuun niiden kaaroja,pelti-rotiskoja.Osaa ne ukotkin olla kateellisia:-)))).Näköjään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      40
      1221
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1022
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      824
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      814
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      784
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      771
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      726
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      723
    Aihe