Hotmail lähettää roskapostia

omasta osoitteestani

Hotmail-tiliini on ilmeisesti murtauduttu koska Lähetetyt-kansiosta löytyi kaikille yhteyshenkilöilleni sekä muutamalle muulle lähetettyjä spameja. Kirjoitus oli laitettu myös lomaviestiksi, eli aina kun joku lähetti minulle meiliä, spami meni myös hänelle. Postissa mainostettiin elektroniikkaa myyvää aoa8.comia, joka on ilmeisesti kiinalainen yritys. Kaikki roskapostit oli lähetetty viime perjantaina, sen jälkeen niitä ei ilmeisesti ole lähtenyt. Vaihdoin jo postin salasanan, mutta auttaako se enää mitään? Onko sähköpostitili nyt ainaisesti aoa8.comin hallussa? Mitä muuta voisi tehdä? En myöskään ymmärrä, miten he ovat voineet saada salasanani käsiinsä, sillä en ole laittanut sitä mihinkään esille, en tallentanut koneelle, enkä kertonut kenellekään. Tämä on todella outo juttu, sillä en ole aikaisemmin edes vastaanottanut roskapostia.

3

2424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............

https://my.wippies.com/settings/signup/intwebmail?l=fi_FI_WIPPIES

Wippies sähköposti on maailmanlaajuinen ja voit käyttää sitä mistä tahansa. Sano EI roskapostille ja viruksille.
      Sano EI täydelle sähköpostilaatikolle. Wippies on takuulla puhtain ja nopein koskaan käyttämäsi sähköposti.

Wippies-sähköposti
      Ilmainen ja todella reilun kokoinen webmail-sähköpostipalvelu, jota voit käyttää mistä tahansa
      Sähköpostilaatikon koko uskomattomat 4 Gigatavua
      Wippies-sähköpostiosoite
      Heti käytössäsi täysin veloituksetta. Rekisteröidy heti!
      Ei roskapostia, ei viruksia, ei tukkoisutta, ei hitautta

• Siihenasiaan

Tulee mieleen että olisi keylogger koneella. Käytätkö samaa salasanaa muissa web palveluissa missään. Oletko klikannut roskapostilinkkiä. Tietyllä tavalla muotoiltu url osote voi paljastaa salasanan. Vaihda se ja skannaa kone virustorjunta ohjelmilla. Onko sulla anti malware malwarebytes se löytää helpoiten ja on ilmainen.

• koneen

Salasanan vaihdoin heti kun huomasin tämän. Kone on skannattu parillakin ohjelmalla tuon jälkeen eikä mitään vikaa löytynyt. En ole klikannut roskapostilinkkiä koska en ole edes koskaan saanut tuohon osoitteeseen roskapostia (enkä muutenkaan klikkailisi epäilyttäviä linkkejä). Sama salasana kyllä oli eräällä muullakin sivulla.

Sitä spamia siis lähetettiin sähköpostistani vain viime perjantaina, sen jälkeen sitä ei ole ilmeisesti tapahtunut vaikka huomasin sen vasta eilen... Tämä on todellakin outo juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1837
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1540
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      981
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      103
      930
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      807
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4