Järkyttävä viemärin ja paskan haju heti ovella kun astuu sisään,oli tosi suuri virhe eilen käydä siellä oluella.Ja porukka oli puolessa vuodessa muuttunut vieläkin alhaisemmaks,jos näin voi sanoa..En olekaan aikoihin käynyt,enkä enää koskaan mene.
Wanha mestari
11
1639
Vastaukset
- ressukkaa
=( pitäsköhän sun saada olueesi laittamasi raha takaisin, sillä saatoit saada iänikuisen trauman tuosta karmeasta kokemuksestasi. Ehkä tästä edes suosit vaan omaa juppikuppilaasi. Vanhassa mestarissa on kunnollinen vanhanajan meininki. Kaupungin parhaat työntekijät, siellä kauniisti kehoitetaan lähtemään kotiin kun on otettu tarpeeksi, ei heitetä niskaperse otteella pihalle jos hieman on lipsahtanut kännin puolelle. Oon käynyt siellä noin 4 kertaa ja joka kerta ollu tosi hyvä meininki. Ei se viemärin haju niin pahasti haittaa jos kaikki muu toimii hyvin. nim:tavallinen tallaaja
- hyvä ja rento meininki
ja mielettömän mukavat tarjoilijat. Siellä voi olla ihan oma itsensä, toista kuin jossain anttonin pintaliito paikassa. Mä en ole kyl haistanu mitään. Sinunlaisiasi siellä ei kyllä varmaan kaivatakkaan =)
- kotiinvetoa,
ajattelitko saavasi tuosta hyvästä ilmasen tuopin?
Totuushan on tuo epämiellyttävä tuoksu, josta olen myös kuullut taloa isännöivän huoltoyhtiön työntekijöiltä juttua.
- Wanha jengi
Hyvä että et tule enää.Emme jää kaipaamaan.
- k.i.k.
porukka ole sitä,joka enemmän tai vähemmän pitää poikien tai tyttöjen"hajuista"??
Itse en ole kyseisessä ravintolassa koskaan käynyt, mutta voi olla, että ko. viemärin haju ei johdukaan henkilökunnan huolimattomuudesta siivousasioissa, vaan kyseessä saattaa olla vika viemäröinnissä / runsaissa sateissa. Viemärit eivät vedä riittävän hyvin, joten tuoksu häviää ajanmittaan kyllä, ehkä. Tuoksujen syynä saattaneekin siis olla kaupungin huono viemäriverkosto..
- penaali-ali
se viemärin haju tulee kanta-asiakkaitten vaatteista. Sen näköistä laitapuolen kulkijaa torppa piukassa että sillan alla ja viemäreissä taitaa kööri nukkua.
- jfhfgdgf
penaali-ali kirjoitti:
se viemärin haju tulee kanta-asiakkaitten vaatteista. Sen näköistä laitapuolen kulkijaa torppa piukassa että sillan alla ja viemäreissä taitaa kööri nukkua.
On meinaan todellinen räkälä ja asiakaskunta koostuu narkeista ja viemärirotista...
- vakio asiakas,
jfhfgdgf kirjoitti:
On meinaan todellinen räkälä ja asiakaskunta koostuu narkeista ja viemärirotista...
kun noin sisäpiirin juttua osaat kertoa!
- jghfggdg
vakio asiakas, kirjoitti:
kun noin sisäpiirin juttua osaat kertoa!
kommentoin asiaa muutamia kertoja paikassa "vierailleena" ja jonkin verran porilaisia tuntevana...
Tavallinen kadun tallaajakin näkee jo heti ovelta/ikkunasta millainen paikka on kyseessä. - JA upeet
jghfggdg kirjoitti:
kommentoin asiaa muutamia kertoja paikassa "vierailleena" ja jonkin verran porilaisia tuntevana...
Tavallinen kadun tallaajakin näkee jo heti ovelta/ikkunasta millainen paikka on kyseessä.doorikset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206006Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.233331Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1612760- 292660
- 821704
- 1471582
- 1481531
- 91333
- 961108
- 121088