juu elikkä tarvis rakentaa refleksi kotelo tollaseen cerwin-vega 18" stroukeriin(old school piikillä).Kaikki ohjelmat(esim. winisd) mihin olen pistänyt parametrit ja kotelon viritys taajuuden antavat pienen kotelon(noin 80 l vaikka pitäisi olla lähemmäs 200 l)näin olen ainakin kuullut että vaatisi sitä 200l luokkaa.onko jollain kokemusta tai tietoa millaisen kopan elementti vaatisi?
http://www.kopeautohifi.hu/pdf/str18.pdf
tälläsen linkin löysin missä kotelon kokoja kerrotaan mutta kun en ymmärrä noista mittalyhenteistä mitään.esim.Total Box Volume: 6.77 ft 3
Asian tuntevaa apua tarvitaan!
kaKexi
1
225
Vastaukset
moroo..
aika julman pien kotelo ois tulossa ku itelläni on kyseisien eementin "pikkuveli" eli samansarjan 15" ja boxina on n,80-90L ja 4" putkella..
ja mullekkin on sanottu et ku sais jonkun A¨böyt 120L boxin 6" putkella ni..johan alkais olemaan hauskaa kajuutassa..
mut mihin autoon olet moista "tukan liikuttamis laitetta" laittamassa..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255