Haluatko näyttelijäksi...?

Ex näyttelijä.

Jos sinulla on kohtalainen yleis-sivistys -tulet toimeen välttävästi kaveriesi kanssa- ja osaat lukea kirjoitettua tekstiä, niin sinulla on kaikki edellytykset näyttelijäksi. Sinun ei tarvitse osata laittaa ruokaa -ei pestä omia kakkaisia alkkareita- ei vaihtaa autoon renkaita- vaan riittää kuin luulet itsestäsi jotakin. Vaatii muuten tosi pokkaa antaa nimikirjoitus jollekulle fanille siten, ettei nauru pääse karkaamaan. Yleisöllä on sellainen fantasia, että henkilö joka on esiintynyt (filmillä, videolla tai radiossa) on jumal'olento, joka on "tavallisen" ihmisen ulottumattomissa. Käsitys kuitenkin on täysin väärä, jos vain saat tiedotettua ihailemallesi julkkikselle, että sinä kustannat ravintolaillan (alkuruokineen pääruokineen) niin kyllä hän tulee, usko pois -kokeile !

21

1525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nty ainakin

      panee miettimään että minkästyyppinen "ex-näyttelijä" tässä on kyseessä.

      Hohhoijaa, seivatkaa ne katkeruudet jonnekin muualle. Kyllä kaikilla on paikkansa.

    • Sivusta seuraaja

      Varoittelin tytärtäni vuosikausia noista näyttämöhommista. Tyttäreni oli ilmiömäinen taloustieteilijä opintoaikoinaan, mutta nyt hän on sekaantunut noihin "homohommiin" menemällä teatterikorkeakouluun opiskelijaksi, ei tosin näyttelijälinjalle, vaan aivan muuta, joka tukee teatteria kyllä sekin. En ymmärrä miksi nykyihmisten on elettävä fiktiivisessä (näyttelijöiden) maailmassa, joka tukee pedofiliaa, homoutta, väkivaltaa, mässäilyä, petoksia ja kaikkea sontaa mitä ympäriltämme ikinä löytyy.

      • TeaK 2001

        Herää nyt unestas, , tää ei oo mikään pikku kakkonen !!!
        Pedofilia, homous, väkivalta...mitä vittua..miten nämä liittyy näyttelemiseen millään lailla ? Ja jos on noin rajoittunut urpo vanhempana niin en ihmettele yhtään että tytär heitti taloustieteilijä unelmat. Menemällä TeaKiin opiskelemaan sekaantui homohommiin, millä vuosituhannella elät. Kaivaudu nyt rauhassa sinne kiven koloon josta tulit.


      • huonon kuvan
        TeaK 2001 kirjoitti:

        Herää nyt unestas, , tää ei oo mikään pikku kakkonen !!!
        Pedofilia, homous, väkivalta...mitä vittua..miten nämä liittyy näyttelemiseen millään lailla ? Ja jos on noin rajoittunut urpo vanhempana niin en ihmettele yhtään että tytär heitti taloustieteilijä unelmat. Menemällä TeaKiin opiskelemaan sekaantui homohommiin, millä vuosituhannella elät. Kaivaudu nyt rauhassa sinne kiven koloon josta tulit.

        antoi itsestään tuo foobikko.

        Eipä tiedä selvästi yhtään, mistä puhuu.

        Voi voi, ja sitä paitsi Teak vastaan taloustieteily - eihän tässä voi kuin nauraa. Tytärhän valitsi ELÄMÄN!


    • Virya

      En haluaisi missään tapauksessa esittää jotakuta muuta sekunninkaan ajan.

      • kuitenkin

        ajauduit tähän ketjuun


      • Virya
        kuitenkin kirjoitti:

        ajauduit tähän ketjuun

        Ihan kuule just tämän asian halusin tulla tänne kertomaan. Tämä on keskustelupalsta.


      • millaisen
        Virya kirjoitti:

        Ihan kuule just tämän asian halusin tulla tänne kertomaan. Tämä on keskustelupalsta.

        panoksen annoitkaan!


      • Virya
        millaisen kirjoitti:

        panoksen annoitkaan!

        Ravuille ja kaloille. Jos ei ole muuta sanottavaa kuin "joo", niin annan mielummin muiden sanoa sen. Mä en kuulu tähänkään laumaan.


      • ketjussa ei kai
        Virya kirjoitti:

        Ravuille ja kaloille. Jos ei ole muuta sanottavaa kuin "joo", niin annan mielummin muiden sanoa sen. Mä en kuulu tähänkään laumaan.

        oo sanonu joo mutta sama se, vähän epäselväksi muutenkin ehkä jäi toi. Hienoa jatkoa.


      • Virya
        ketjussa ei kai kirjoitti:

        oo sanonu joo mutta sama se, vähän epäselväksi muutenkin ehkä jäi toi. Hienoa jatkoa.

        Kiitos, hyvää jatkoa sullekin, jos ei oma riitä!


      • fiilis...
        Virya kirjoitti:

        Kiitos, hyvää jatkoa sullekin, jos ei oma riitä!

        selkeesti


      • Virya
        fiilis... kirjoitti:

        selkeesti

        Mistäs sulle saatais?


      • katoin et mitäs
        Virya kirjoitti:

        Mistäs sulle saatais?

        luovaa tänne on tullu. Vire oli pysyny. Mutta missä raati.


      • Virya
        katoin et mitäs kirjoitti:

        luovaa tänne on tullu. Vire oli pysyny. Mutta missä raati.

        Mä en ole esiintyvä taiteilija. Kyllä naisilla vire pysyy, ja sekös miehiä harmittaa.


      • huomannu sellasta.
        Virya kirjoitti:

        Mä en ole esiintyvä taiteilija. Kyllä naisilla vire pysyy, ja sekös miehiä harmittaa.

        Mun kokemuksen mukaan miehet lähinnä tykkää.


      • Virya
        huomannu sellasta. kirjoitti:

        Mun kokemuksen mukaan miehet lähinnä tykkää.

        Good for you! Mulle ei kyllä vedä kukaan vertoja. Mä olen tyypillinen narsisti, kemiat kohtaa vain itteni kanssa.


    • kokenut sen

      Isäni on näyttelijä ja juuri tuollainen avuton ylisuurella egolla varustettu narsisti. Ei tule päivääkään toimeen ilman, että joku (naispuolinen) häntä hoitaa, kypsymätön ja kykenemätön itsenäiseen elämään. Muuten kyllä ihan mukava :)

      • kaikista tärkeintä

        on yleistäminen.

        Kaikki nehän on just sellasii ja kaikki noi just tollasii ja ai että niistä on sit kiva puhuu eiks je.


      • tästä elämästä
        kaikista tärkeintä kirjoitti:

        on yleistäminen.

        Kaikki nehän on just sellasii ja kaikki noi just tollasii ja ai että niistä on sit kiva puhuu eiks je.

        juuri hauskan tekeekin, yleistäminen.
        Mites muuten me voidaan täällä keskustella? Vai haluatko jonkun syväluotaavan analyysin isästäni, tuskin :) Ihmisten lokeroiminen = elämän suola.


      • sitten aikamoinen
        tästä elämästä kirjoitti:

        juuri hauskan tekeekin, yleistäminen.
        Mites muuten me voidaan täällä keskustella? Vai haluatko jonkun syväluotaavan analyysin isästäni, tuskin :) Ihmisten lokeroiminen = elämän suola.

        elämänsisältö... Toivottavasti kukaan ei tänne muuta kuin nollausmielessä räpeltele...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      893
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      692
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      620
    Aihe