Härkämiehet!!!

Ihannenainen

No nyt herätys te kaikki jotka olette horoskoopissa härkiä (miehet) Teitä on näillä sivuilla niin paljon haukuttu ja kehuttu , nyt teillä on kerrankin tilaisuus kertoa minkälaisia todella olette luonteeltanne.
Itse seurustelen Härkämiehen kanssa ja minuakin kiinnostaa tämä aihe
Myöskin olisi kiva tietää minkälainen on teidän ihannenaisenne.
Eihän ole liian vaikeaa.
t. Oinas .

5

1970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 34 v.

      Härkämies hakee elämään (myös seksuaalista) nautintoja, turvallisuutta, ylellisyyttä ja on mustasukkainen jopa omistushaluinen. Itsekäs. On joskus itserakas tai muuten vaan turhan tarkka ulkonäöstään. Yleensä kärsivällinen.

      Tälläisiä asioita tunnistan itsestäni ja 3 muusta härkämiehestä jotka tunnen.

      • HardstyleDeeJay

        Voittepa lisätä yhden henkilön lisää listalle =D
        Täältäpä löytyy meinaan yksi samanmoinen lisää. Kumma kyllä eräs samanikäinen toverini oli kylläkin kaikkea muuta O.o mutta muuten ne härkämiehet joihin olen törmännyt, ovat juurikin yllä mainitun moisia.


    • Härkä115

      Varmaankin ymmärrät, ettei horoskooppimerkillä ole mitään tekemistä ihmisen luonteen kanssa?

    • apitsuikka

      No tuskin tämäkään kaikkiin täysin sovi, mutta ainakin meikäläisen kohralla jotain perää suattas olla.. Mutta liika tieto lisää tuskaa ja ihminen on myös kykenevä muuttumaan...

      http://plaza.fi/ellit/kristallipallo/rakkaushoroskooppi/rakkaushoroskooppi,4

      Ensimmäinen ja tärkein neuvo tässä härkätaistelussa tulee nyt: Pidä tapahtumien kulku alusta asti omissa käsissäsi. Saat olla varma, että hän hyökkää ja että sarvet menevät tosi läheltä nostaessasi punaista viittaa esimerkiksi vaihtamalla työpaikkaa häneltä kysymättä. Älä anna pelolle valtaa,vaan nosta taisteluviittasi uudelleen ja uudelleen, kunnes hän väsyy ja huomaa, että kaikista tempuista huolimatta maa on vielä maata jalkojen alla ja siinä on tukeva seisoa. Huomatessaan, ettet olekaan hänen äitinsä ja että hän voi olla vastuussa vain itsestään - mihin hänen heikko isänsä ei muuten pystynyt - vapautuu hänessä sellaiset rakkauden ja kauneuden energiat, että ystävättäresi tulevat vihreiksi kateudesta.

      Älä syytä häntä saamattomuudesta ja hitaudesta niinkuin hänen äitinsä olisi tehnyt, vaan anna hänen elää tavallaan ja elä sinä omallasi, muuta ratkaisua ei valitettavasti ole olemassa liittonne jatkuvuuden takaamiseksi. Etsihän viittasi - ja sitten vain onnea matkaan.

    • härkä

      olen itsepäinen ja liian suorapuheinen(ehkä ikä on jonkin verran tasoittanut luonnetta)rehellinen ,luotettava,avoin ,tunteellinen,puhuva pehmomies ja pidänkin tärkeänä että ristiriitatilanteet selvitetään puhumalla eikä
      mykkäkoululla tai jätetä hampaankoloon.
      en välitä maallisesta mammonasta olen sitä mieltä että kuin löytää tasapainoisen parisuhteen
      niin se on todella arvokasta jota ei voi muulla korvata.

      ihannenaiseni samoin rehellinen,luotettava ,avoin ja puhuminen on minulle tärkeää sillä sisältä se tulee kauneus ja yhteenkuuluvaisuuden tunne parisuhteessa.
      kun elämä ei ole aina ruusuilla tansimista niin pitäs ymmärtää oli ristiriidat pieniä tai isoja niin ei katsos asioita niin yksipuolisesti kun
      näistä härän moittijoista osa tekee.

      elämä on kohdellut välillä melko kaltoin(ei naisasioissa) en ole ehkä siksi tyypillinen härkä sillä pohdin asioita paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe