Mitä sanoisit?
Mitä jos soittaisin
15
1522
Vastaukset
- haaveillakaan
että hän soittaisi, ei niin tapahdu kuitenkaan enää :(
- oon hereillä vielä
jonkin aikaa.
et soittaisi?
- Oikeesti?
Vai leikisti tai kiusaksi? Mitä sä rehellisesti ajattelet musta??? Tai haluut???
En usko saavani rehellistä vastausta täällä, mutta voihan sitä haaveilla kaikenlaista.
Tää meni Jussille. - unohda mut
Oikeesti? kirjoitti:
Vai leikisti tai kiusaksi? Mitä sä rehellisesti ajattelet musta??? Tai haluut???
En usko saavani rehellistä vastausta täällä, mutta voihan sitä haaveilla kaikenlaista.
Tää meni Jussille.hyvää illanjatkoa
- homma*
unohda mut kirjoitti:
hyvää illanjatkoa
harmi :(
- että k
kuka oot? Ja soitat keskellä yötä?
Ja mu känny ei oo varma päällä? Saat sä soittaa - jos sua ei häiritse etten mä vastaa.. tai oon töykee`? - uskalla
kuitenkaan soittaa;)
Mutta jos kuitenkin, niin olisin ilahtunut ja sanoisin sen sinullekin:)
Saattaisin hieman tosin moitiskella, ettet soittanut jo aiemmin ja tunnustaisin ikävänkin vierailleen:) - ja onnellinen
Mutta mihin numeroon soittaisit?Numeroni nykyisin salainen.Mutta voisithan silti kirjoittaa, vaikkapa tälle palstalle jonkinlaisin vinkein, josta tiedän..
- Minulla on jo
salainen numerosi. Anna vinkkiä kuka olet ja keneltä kaipaat viestiä.
- soittoa
Minulla on jo kirjoitti:
Numeron tosin olen antanut vain välttämättömissä tilanteissa..Saattaa olla, että olet kerran yrittänyt jo soittaa-en vain olut puhelimen vieressä
juuri silloin ja jäin odottamaan uutta yhteydenottoa.Tästä kuitenkin aikaa useampia kuukausia ja soitto oli saattanut tulla myös erehdyksessä lukitsemattomasta kännykästä.
- Hitaus ei ole aina hyve.Riippumatta asuinpaikasta.
Se, jota kaipaan on ystävällinen ja rauhallinen mies.Sähköä oli,tilantenteet vain ei-sopivat.
Nyt voit huoleti soittaa.Vastaan vain etunimelläni tänään. Siitä tiedät, että olen lukenut viestisi. - minunko?
Minulla on jo kirjoitti:
tottakai ilahtuisin,jos soittaisit,mut etpä taida uskaltaa.
- soita
ihana *****
- sulla ole
mun numero saatavilla
- nainen josta
sulla ole kirjoitti:
mun numero saatavilla
olet kuullut ja jonka kanssa olit tekemisissä muutama viikko sitten ja sinä ihana mies jolla ihanat silmät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544696
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1684265- 673882
- 1263845
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans483665Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793488- 983041
- 542885
- 252716
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152450