älkää uskoko neitsyttä, hän on huijari!!
Varokaa naiset neitsytmiehiä!!!!!!!!
6
1441
Vastaukset
- huhupuhetta
Minä olen 24-vuotias neitsyt. Horoskoopiltani olen rapu. Ei tarvitse minua pelätä. Jep. 24-vuotias. Olen luuseri. Hmmm... mutta taidan olla myös homo. Joo. Olen homo. Ei tarvitse kuitenkaan pelätä tytöt. Olen teidän kaveri.
- sipuli
Neitsyet on huijauksen taitajia. Narsistisia oman navan tuijottajia, jopa sinä määrin etteivät itse tajua sitä vaan katsovat olevansa jumalan lahja naisille
- Kaksosnainen
Eiköhän lopeteta toi neitsytmiesten morkkaus... Turhaa koko touhu. Olen ollut neitsytmiehen kanssa 2v ja en voi moittia millään muotoa. Mitä jos menisitte sinne peilin eteen ja kattositte mitä sieltä oikein näkyy.
- uskovat omia
valheitaan itsekin...ja vielä väittävät, ettei niin ollut kun luulet...minä tiedän...
- Jouskari !!!
Pelkkä horoskooppimerkki ei vielä sano mitään. Syntymäkartta kertoo enemmän.
Sehän rippuu ihan mihin aikaan hän on syntynyt, päivä, vuosi, kellonaika, syntymäpaikka. Lisäksi Nousumerkki ja Kuumerkki merkkaa hyvin paljon.
Mun poika on kans jouskari, niin kuin minä. Hän kuitenkin on noususkorppari ja sen kyllä uskoo. Minä olen nousuvaaka ja olen nykyään aika tasapainoinen, vaikka välillä rönsyilee. ;) Kumpikin siis olemme aika erillaisia. - eivät kuulu elämääni
tiedän niitä läheisissäni muutamia ja samanlaisia narsisteja ovat kaikki 3!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1028892
- 474379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html401596- 241510
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121200Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29847