Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ihmettelen syvästi eroavaisuutta

kaksonen888888888888

Ihmettelen syvästi sitä että minkä takia kaksoismiehistä ollaan niin kiinnostuneita taas kuin kaksoisnaisia vaan haukutaan?? vaikka minusta kaksoismiehet tylsiä ja kaksoisnaiset taas aina valmiina toimintaan ja paljon hauskempia :) kokemusta löytyy jonkun verran vaikka ei voi ihmisiä varrata :) mut silti, kertokaa ihmiset?

6

1234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajattelia

      Varmaankin siksi että meidän kulttuuri antaa enemmän vapautta miehille. Kun mies latelee kaksimielisiä juttuja, se on hauskaa, mutta kun sen tekee nainen, niin se on huonon naisen merkki.Kiinnostavaksi kaksosen tekee juuri se, ettei koskaan voi olla varma mitä seuraavaksi...? Mutta samalla se juuri tekee sen rasittavaksi ajan kanssa.

      • kaksonen888888888888

        olet kyllä oikeassa :)


      • ...

        Seurustelin kaksosmiehen kanssa, lopulta hän heitti eräs päivä, ettei ole valmis vielä sitoutumaan! Se oli tosi kiva kuulla, ei sovi minulle kaksonen :/

        T. Vesimies


      • ..niiin...

        ..sellanen ihminen joka koko ajan muuttuu,asiassa kun asiassa,sellasen kanssahan on mahoton ees yrittää parisuhdetta,eikö?? Oon ite hyvinkin suvaitsemainen vaakaM,ja annan mielellään toisen toteuttaa itseään,mut jos jostakin pidän,ts. rakastan,ja vaik seurustelen,oishan sitä toista osapuolta edes jossainmäärin pystyttävä ennakoimaan..sitähän parisuhde pitäis olla,halua jakaa asioita toisen kanssa.Jatkuva pomppiminen on tulkittavissa suureksi itsekkyydeksi,ja muista kun itestään piittamattomuudeksi..se on minä minää,mminun asiat,minun tekemiset,minun menemiset..eli täysin yksipuolista.Semmosen henkilön kanssa on mahdoton elää..aikas tyypillinen kasosnainen,jotka omalle kohdalle sattunu..


      • ..niiin... kirjoitti:

        ..sellanen ihminen joka koko ajan muuttuu,asiassa kun asiassa,sellasen kanssahan on mahoton ees yrittää parisuhdetta,eikö?? Oon ite hyvinkin suvaitsemainen vaakaM,ja annan mielellään toisen toteuttaa itseään,mut jos jostakin pidän,ts. rakastan,ja vaik seurustelen,oishan sitä toista osapuolta edes jossainmäärin pystyttävä ennakoimaan..sitähän parisuhde pitäis olla,halua jakaa asioita toisen kanssa.Jatkuva pomppiminen on tulkittavissa suureksi itsekkyydeksi,ja muista kun itestään piittamattomuudeksi..se on minä minää,mminun asiat,minun tekemiset,minun menemiset..eli täysin yksipuolista.Semmosen henkilön kanssa on mahdoton elää..aikas tyypillinen kasosnainen,jotka omalle kohdalle sattunu..

        ja ainakin minulla ihan tahtomattani. En hössötä taivaanmerkeillä, mutta olen kaksos-nainen ja sinkku, kahdesta avoliitosta lähtenyt kävelemään...alkoi vaan ahdistamaan. Ekassa (jousimies) ei tapahtunut enää mitään sitten moottoripyöräilyn ja toisessa (kalat) elämä lasten kanssa ilman miehen apua sitoi minut kotiin.. ja melkein näivetti kuoliaaksi vaikka olenkin lapsista todella onnellinen. Minun kanssa on varmaan vaikea olla- olen itsekäs, itsenäinen, menen ja tulen miten itse haluan ja ympäristö seuraa ja mukautuu. Ja silti en halua loukata ketään tahallani, päinvastoin! Mutta onnellisuus lähtee itsestä, näin se vain on...taivaanrannanmaalarille sopii toinen samanlainen, rannalle kävelemään ja haihattelemaan... :)


    • suomenkielen poliisi

      ai kauheeta. Sana "kaksois" tarkoittaa kaksoisolentoa tai muuta kahdennettua, esim. kaksoiskappale, kaksoissuhde, kaksoisnumero... Sano mieluummin kaksosnainen, tai kaksosmies :o)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2087
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      19
      1677
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1433
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1348
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe