Ihmettelen syvästi sitä että minkä takia kaksoismiehistä ollaan niin kiinnostuneita taas kuin kaksoisnaisia vaan haukutaan?? vaikka minusta kaksoismiehet tylsiä ja kaksoisnaiset taas aina valmiina toimintaan ja paljon hauskempia :) kokemusta löytyy jonkun verran vaikka ei voi ihmisiä varrata :) mut silti, kertokaa ihmiset?
Ihmettelen syvästi eroavaisuutta
6
1260
Vastaukset
- ajattelia
Varmaankin siksi että meidän kulttuuri antaa enemmän vapautta miehille. Kun mies latelee kaksimielisiä juttuja, se on hauskaa, mutta kun sen tekee nainen, niin se on huonon naisen merkki.Kiinnostavaksi kaksosen tekee juuri se, ettei koskaan voi olla varma mitä seuraavaksi...? Mutta samalla se juuri tekee sen rasittavaksi ajan kanssa.
- kaksonen888888888888
olet kyllä oikeassa :)
- ...
Seurustelin kaksosmiehen kanssa, lopulta hän heitti eräs päivä, ettei ole valmis vielä sitoutumaan! Se oli tosi kiva kuulla, ei sovi minulle kaksonen :/
T. Vesimies - ..niiin...
..sellanen ihminen joka koko ajan muuttuu,asiassa kun asiassa,sellasen kanssahan on mahoton ees yrittää parisuhdetta,eikö?? Oon ite hyvinkin suvaitsemainen vaakaM,ja annan mielellään toisen toteuttaa itseään,mut jos jostakin pidän,ts. rakastan,ja vaik seurustelen,oishan sitä toista osapuolta edes jossainmäärin pystyttävä ennakoimaan..sitähän parisuhde pitäis olla,halua jakaa asioita toisen kanssa.Jatkuva pomppiminen on tulkittavissa suureksi itsekkyydeksi,ja muista kun itestään piittamattomuudeksi..se on minä minää,mminun asiat,minun tekemiset,minun menemiset..eli täysin yksipuolista.Semmosen henkilön kanssa on mahdoton elää..aikas tyypillinen kasosnainen,jotka omalle kohdalle sattunu..
..niiin... kirjoitti:
..sellanen ihminen joka koko ajan muuttuu,asiassa kun asiassa,sellasen kanssahan on mahoton ees yrittää parisuhdetta,eikö?? Oon ite hyvinkin suvaitsemainen vaakaM,ja annan mielellään toisen toteuttaa itseään,mut jos jostakin pidän,ts. rakastan,ja vaik seurustelen,oishan sitä toista osapuolta edes jossainmäärin pystyttävä ennakoimaan..sitähän parisuhde pitäis olla,halua jakaa asioita toisen kanssa.Jatkuva pomppiminen on tulkittavissa suureksi itsekkyydeksi,ja muista kun itestään piittamattomuudeksi..se on minä minää,mminun asiat,minun tekemiset,minun menemiset..eli täysin yksipuolista.Semmosen henkilön kanssa on mahdoton elää..aikas tyypillinen kasosnainen,jotka omalle kohdalle sattunu..
ja ainakin minulla ihan tahtomattani. En hössötä taivaanmerkeillä, mutta olen kaksos-nainen ja sinkku, kahdesta avoliitosta lähtenyt kävelemään...alkoi vaan ahdistamaan. Ekassa (jousimies) ei tapahtunut enää mitään sitten moottoripyöräilyn ja toisessa (kalat) elämä lasten kanssa ilman miehen apua sitoi minut kotiin.. ja melkein näivetti kuoliaaksi vaikka olenkin lapsista todella onnellinen. Minun kanssa on varmaan vaikea olla- olen itsekäs, itsenäinen, menen ja tulen miten itse haluan ja ympäristö seuraa ja mukautuu. Ja silti en halua loukata ketään tahallani, päinvastoin! Mutta onnellisuus lähtee itsestä, näin se vain on...taivaanrannanmaalarille sopii toinen samanlainen, rannalle kävelemään ja haihattelemaan... :)
- suomenkielen poliisi
ai kauheeta. Sana "kaksois" tarkoittaa kaksoisolentoa tai muuta kahdennettua, esim. kaksoiskappale, kaksoissuhde, kaksoisnumero... Sano mieluummin kaksosnainen, tai kaksosmies :o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983