Lippu sinivalkoinen yllä
armaan synnyinmaamme liehu-liehu
salossa niin korkealla
sinitaivaan tuulen alla riehu - riehu
maa vapaa esi-isien taisteltu on
maahan jäljet jätetty veljien kohtalon
ei vieras valta kajota saa
tähän maahan niin rakkaaseen
tahto menneen historian raskaan
käy nyt jo aikaan tulevaan
tartu voimaas henkeen niin vahvaan
joka kerran lunnain pelasti maan
rajaas itsenäisyyttäs kalleintas
suojaa rauhaas aattein kalliin
haudoilla vainajat kalleimpansa antoi
yhden hengen verellään kantoi
puolesta oman isänmaan
sukupolven uuden tään
puolesta tämän maan
on jälleen
lunastaa !
Itsenäisyytemme Kunniaksi ja
sotaveteraaneja muistaen:
Dolan
Itsenäisyytemme !
12
222
Vastaukset
- lindalinda1
tämä kunnianosoitus veteraaneille.
Kokonaisuus kuvaa vahvoin ja isänmaallisin säkein
sen mitä he tekivät meidän kaikkien puolesta.
Kiitos !Kiitos linda - tämä oli yksi
yli vuosikymmenen vanha
kirjoitukseni,jota korjasin
tähän yhtenäisemmäksi,ainakin
omasta mielestäni.
Aikoinaan herätti pikku
huomiota.
Hyvää pyhän jatkoa
Sinulle.
- runo64-1
...alkaa ja kantvasti kulkee runosi.
ei voi muuta sanoa että todella
kauniisti sanot
ja se on hyvän sydämen merkki.
hyvä dolan!!!Kiitos hyvä harrasteystäväni
kauniista sanoistasi,jota
osoitit runoani kohtaan.
Vanhasta korjasin
tähän päivään.
Toivotan hyvää pyhän
jatkoa Sinulle.
- mertenprinsessa
heidän verellään lunastettuin rajoin,
oikeus itsenäisyyteen ja vapauteen.
Kumpa yksilöinä ja kansana osaisimme
ja ymmärtäisimme rakastaa perintöämme.
Kiitos sinulle.Hei m-p ja Kiitos
kommentista,joka
on sisällöltään
arvokas meille
kaikille.
Hauskaa illan viettoa
Sinun huoneeseesi.
- padme_amidala
..kauniista runosta isänmaan itsenäisyyden kunniaksi...kyllä ne kylmät sotavuodet monen elämää koskettivat kovasti : )
Kunnioittaa täytyy kotisuomen perusrakentajia : )
Juhlavia tunnelmia toivotan : )Tuo sukupolvi on itsenäisyytemme
takuu meille ja tälle kuin uusille
sukupolville ... jotenkin tämä
nykyisyys on eräänlaista
sekamelskaa ... jos seuraava
sukupolvi osaisi rakentaa
kaiken kattavampaa
yhteiskuntaa kaikille.
Kiitos Sinulle ja hyvää
pyhän jatkoa.
Isöisäni kuvaa katsellen ja muistellen. Kiitos D!!
TarkkisKiitos Sinulle ja hyvin ymmärrän
tunteesi muistoja,ilman heitä
olisi moni asia tosi kurjasti
monille.
Kaikkea hyvää Sinulle.
- Mysteriet
Siinä on jotain hyvin perinteistä josta pidän!
Juuri sitä tällä aikoja sitten
yritin tavoittaa ja joka
huomioitiinkin...silloin vaan
raaka versiona.
Kiitos Sinulle ja hyvän
pyhän jatkoa Sinulle
kuin perheellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
