Kenen kanssa toimeen/riitaa?

Vesimiestyttö_81

Minkä merkkien kanssa tulette parhaiten toimeen? Entä minkä merkkien kanssa on vaikeuksia?

Itse olen huomannut tulevani parhaiten toimeen toisten vesimiehien, härkien, kalojen, skorpionien ja leijonien kanssa. Näiden kanssa on hauskaa ja pystyy keskustelemaan syvällisiä. Hunoiten tulen ehkä toimeen oinaiden ja rapujen kanssa. Oinaat ovat liian röyhkeitä ja inhottavia ravut taas eivät osaa mennä itseensä mikä on analyyttisen vesimiehen mieltä raastavaa. Parhaimmat ystäväni ovat skorpioni, leijona ja kala.

16

3372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katrianne

      mä kun tulen yleensä kaikkien kanssa toimeen. Joskus on
      ollut pientä "riitaa" skorpionin ja vesimiehen kanssa ; )

      • Vesimiestyttö_81

        tunnen kyllä muutaman "hankalan" skorpparin, heillä saattaa olla määräilyn halua josta vesimiehet ei perusta.


      • Veskari_N

        Olen seurustellut:

        Kaksonen

        Skorpioni

        Parhaimmat ystävät:

        Vesimies

        Leijona

        Huonoiten tulen toimeen:

        Kalat (vaikka toinen samaa merkkiä ja hyvin tullaan juttun)


        Vesimies- Oinas suhde kuulemma toimii, jostain pitänee onkia sellainen :P


      • veskari -65
        Vesimiestyttö_81 kirjoitti:

        tunnen kyllä muutaman "hankalan" skorpparin, heillä saattaa olla määräilyn halua josta vesimiehet ei perusta.

        skorppioonien kans. Ovat niin pirullisia luonteeltaan. Hankalin lajiaan.
        Oinaat ihania mulle sopii jee


      • Poju-HKI
        Veskari_N kirjoitti:

        Olen seurustellut:

        Kaksonen

        Skorpioni

        Parhaimmat ystävät:

        Vesimies

        Leijona

        Huonoiten tulen toimeen:

        Kalat (vaikka toinen samaa merkkiä ja hyvin tullaan juttun)


        Vesimies- Oinas suhde kuulemma toimii, jostain pitänee onkia sellainen :P

        Vesimies oinas/vesimies/jousimies/vaaka toimii :) Mutta ylivoimaisesti kaikkein paras yhdistelmä on vesimies vesimies kaikista mahdollisista vaihtoehdoista, eli jos etsit täydellistä, niin etsi joko itseäsi nuorempi vesimies tai sitten lähes täsmälleen samanikäinen. Itsellä on haussa ainakin vesimies(n), yhden oon löytäny kaveripiiristä, ja kyllä huomaa että kukaan muu ei ymmärrä meidän huumoria, mutta keskenämme meillä on ihan törky hauskaa..


    • Remington

      Minä en näytä tulevan toimeen jousimiesten, vesimiesten enkä kauriiden kanssa. En sitten yhtään! Oli kyseessä mies tai nainen.

      Parhaat ystävättäreni ovat rapu joka on rehellisin ihminen minkä tiedän. Sanoo asiat suoraan. Vaaka joka on kuin sisko minulle ja neitsyt jonka kanssa meillä käy ajatusmaailmat loistavasti yhteen. Exäni oli skorpioni. Aivan liian syvällä omassa, hiljaisessa maailmassaan. Tulemme paremmin toimeen kavereina. Nykyinen mieheni on neitsyt-hyvin rakas minulle. Kaikkia nykyisiä läheisiäni yhdistää se, että pystymme juttelemaan mistä vain.
      Mutta ajan myötä tilanteet ja ihmiset muuttuvat..

    • kaksonen888888888888

      Minä itse olen kaksonen ja nainen, minulla pari vesimies ysävää. Tuntuu että, olisimme samalla aaltopituudella monessakin asiassa. kokeile, fiksuja keskusteluja :)

      • Vesimies_tyttö81

        sorry unohdin kaksoset, yleensä tulen kaksostenkin kanssa toimeen, huumori varsinkin käy hyvin yhteen.


      • Ne kaksoset..
        Vesimies_tyttö81 kirjoitti:

        sorry unohdin kaksoset, yleensä tulen kaksostenkin kanssa toimeen, huumori varsinkin käy hyvin yhteen.

        Tunnen erään kaksosen, ystäväni, vastakkaista sukupuolta.

        Meille sattui väärinkäsitys vähän aikaa sitten, tai se sattui minulle. Hän olisi halunnut sopia silloin, mutta olin sen verran surullinen ja vihainenkin, etten halunnut olla hänen kanssaan tekemisissä.
        Nyt kun olen päässyt asian yli, kaksonen vain kiukuttelee eikä tahdo olla missään tekemisissä vähään aikaan.
        Muuten on juttu aina luistanut, mutta sitten tulee tällainen. Tosin hän on 18vuotias...
        Ikä yksin ei tietenkään vaikuta tällaiseen, mutta koen tämän lapselliseksi, kun olisin valmis sopimaan ja olemaan väleissä, hän on mieluiten kuin minua ei olisi.


    • mahdotonta

      ".....Vesimiesnaisen tunnemaailma on yksivuotiaan tasolla. Älyllisesti Vesimiesnainen on kyllä tilanteen tasalla, mutta ihmissuhteiden tunnekuohuja hän ei osaa käsitellä. Hän saattaa suhtautua lähimpiin ihmissuhteisiinsa erityisen välinpitämättömästi, ja pahimmillaan Vesimiesnainen on viileä ja tunteeton. Juuri tunneälyn puuttuminen voi tehdä Vesimiesnaisesta täysin sietämättömän kumppanin. Vesimiesnainen kokee välillä syvää syyllisyyttä teoistaan, mutta se ei estä häntä jatkamasta huonoa käytöstä lähimpiään kohtaan......"

      Niinpä, miten tällaisen merkin kanssa ylipäätään voi tulla toimeen. Täälläkin se näkyy näissä kirjoituksissa. Vesimies(nainen) ei tunnusta omia vikojaan, vaan syy on aina toisessa. Tämä tekee vesimiehen epäileväksi (=vainoharhaiseksi). Vesimiesnainen on pirun merkki. Ja turha sanoa, että mulla on huonoja kokemiksia, tai joku on jätteänyt, pettänyt tai olen muuten kelvoton. Ei ja ei, vesimies ei ole sosiaalinen ihminen.

      • funtsata

        ei kai mies voi kirjoittaa näin pehmosia, koska toinen nainen ei voi toista naisen tämmöisistä asioista arvioida mikä h.merkki se näin tietävä on vikoja on vaikka muille jakaa piruista en tiedä koska en ole nähnyt niitä


      • Veskari_N

        Vesimies ei ole sosiaalinen? Mihin perustat tämän näkemyksesi, miten perustelet sen?

        Riippuu toki miltä kantilta katsoo.
        Itseni kuitenkin luokittelisin sosiaaliseksi. Tulen toimeen toisten kanssa, jonkun merkin edustaja voi kyllä ottaa päähän, mutta tässä tapauksessa ovat kyseessä ihmisen omat piirteet, ei horoskoopeista tulevat tekijät.
        Olen seurallinen ja puhelias, juttelen mielelläni toisten kanssa. Tuon omia näkemyksiä ja kuuntelen toisia. Koen itseni ystävälliseksi, toiset ennen itseäni huomioon ottavaksi ja välittäväksi Vesimiesnaiseksi.

        Huomasin tosin itse kirjoituksesta kyllä piirteitä jotka muistuttavat minua, enemmän tai vähemmän.

        - "Vesimies kokee välillä syvää syyllisyyttä teoistaan, mutta se ei estä häntä jatkamasta huonoa käytöstä lähimpiään kohtaan"
        > Puoliksi totta. Syytän kovasti aina itseäni, jos jonkun läheisen kanssa on ollut riitaa, että syy on minun, tai jos olen sanonut pahasti jollekin. MUTTA riidan jälkeen pyrin olemaan sopuisasti ja olemaan suutumatta helposti. Se ongelma kun sattuu olemaan omalla kohdalla, että nähtävästi suutun pienistäkin asioista, teen kärpäsestä härkäsen (tämän olen kuullut monesti ja monelta :/ )

        - "Vesimies ei tunnusta omia tekojaan, vaan syy on aina toisessa"
        > Puoliksi edelleen totta. Riitatilanteissa pyydän anteeksi jos loukkasin tai kiivastuin liian herkästi, ja kannan syyllisyyttä melko pitkään. Mutta tutkailen asioita realistisesti (muutenkin olen realistinen)
        Kuten äskettäin hyvän ystäväni kanssa ollut tilanne: Hän loukkasi minua, pahoitin mieleni. Hän oli kuin ei mitään olisi tehnyt, vaikka minun oli paha olla. Tässä tilanteessa en ollut tehnyt asian suhteen mitään, vaan hän toi asian esille, näkemys minusta. Ilmeisesti ei kuitenkaan ollut tarkoittanut asiaa niin, mutta minua raivostutti ja olin surullinen, miksi antoi ymmärtää sitten väärin, eikä voinut heti korjata oikeaksi sitä, mitä sanoi.

        En tiedä, voiko horoskoopeista koituvia luonteenpiirteitä muokata elämänsä aikana, tai siirtää kokonaan syrjään?


      • vaikea veskari

        oma tuntemus itsestäni veskarina on, että voin olla tosi viileä ja tunteeton toista kohtaan, jos minua on loukattu pitempään ei hetkellisesti. Unohtaa veskari voi asioita jos ne selvitetään heti, mutta jos asiat jää selvittämättä niitä hautoo päässään.
        Epäileväinenkin olen johtuu siitä , että minulla on itsetunto kovin heikko jonka on skorppiooni saanut aikaiseksi. Vesimies ja skorppiooni eivät sovi yhteen se on saletti


      • veskarinainen
        Veskari_N kirjoitti:

        Vesimies ei ole sosiaalinen? Mihin perustat tämän näkemyksesi, miten perustelet sen?

        Riippuu toki miltä kantilta katsoo.
        Itseni kuitenkin luokittelisin sosiaaliseksi. Tulen toimeen toisten kanssa, jonkun merkin edustaja voi kyllä ottaa päähän, mutta tässä tapauksessa ovat kyseessä ihmisen omat piirteet, ei horoskoopeista tulevat tekijät.
        Olen seurallinen ja puhelias, juttelen mielelläni toisten kanssa. Tuon omia näkemyksiä ja kuuntelen toisia. Koen itseni ystävälliseksi, toiset ennen itseäni huomioon ottavaksi ja välittäväksi Vesimiesnaiseksi.

        Huomasin tosin itse kirjoituksesta kyllä piirteitä jotka muistuttavat minua, enemmän tai vähemmän.

        - "Vesimies kokee välillä syvää syyllisyyttä teoistaan, mutta se ei estä häntä jatkamasta huonoa käytöstä lähimpiään kohtaan"
        > Puoliksi totta. Syytän kovasti aina itseäni, jos jonkun läheisen kanssa on ollut riitaa, että syy on minun, tai jos olen sanonut pahasti jollekin. MUTTA riidan jälkeen pyrin olemaan sopuisasti ja olemaan suutumatta helposti. Se ongelma kun sattuu olemaan omalla kohdalla, että nähtävästi suutun pienistäkin asioista, teen kärpäsestä härkäsen (tämän olen kuullut monesti ja monelta :/ )

        - "Vesimies ei tunnusta omia tekojaan, vaan syy on aina toisessa"
        > Puoliksi edelleen totta. Riitatilanteissa pyydän anteeksi jos loukkasin tai kiivastuin liian herkästi, ja kannan syyllisyyttä melko pitkään. Mutta tutkailen asioita realistisesti (muutenkin olen realistinen)
        Kuten äskettäin hyvän ystäväni kanssa ollut tilanne: Hän loukkasi minua, pahoitin mieleni. Hän oli kuin ei mitään olisi tehnyt, vaikka minun oli paha olla. Tässä tilanteessa en ollut tehnyt asian suhteen mitään, vaan hän toi asian esille, näkemys minusta. Ilmeisesti ei kuitenkaan ollut tarkoittanut asiaa niin, mutta minua raivostutti ja olin surullinen, miksi antoi ymmärtää sitten väärin, eikä voinut heti korjata oikeaksi sitä, mitä sanoi.

        En tiedä, voiko horoskoopeista koituvia luonteenpiirteitä muokata elämänsä aikana, tai siirtää kokonaan syrjään?

        Ihan varmasti olen sosiaalinen. Se on asia josta olen saanut kehuja todella monelta taholta; asiakkailta, esimieheltä, ystäviltä, läheisiltä.... Iloisuuden ja sosiaalisuuden, positiivisuuden jne ominaisuuksien vuoski minuun ihastutaan. Entinen aviomieheni sanoi aikanaan ihastuneensa minun pirteyteen ja eloisuuteen (itse hän on kaksonen). Samat sanat sanoi nykyinen kumppanini, kauris. Joten jos kaksi noin erilaista merkkiä on tuota mieltä, niin ei he voi olla väärässä.

        Minulla on nykyisessä elämässä paljon kauris merkkisiä miespuolisia tuttavuuksia. En tiedä mikä siinä on, mutta jostain syystä he hakeutuvat seuraani tai minä heidän. Kauris ei ole maailman helpoin luonne, jos ei vesimieskään. Kohtaamani kauriit ovat suurimmalta osalta sulkeutuneita ja omia polkujaan kulkevia. Perhe (vanhemmat, sisarukset,lapset) merkitsee kaikille todella paljon.


    • aloittajalla

      "Itse olen huomannut tulevani parhaiten toimeen toisten vesimiehien, härkien, kalojen, skorpionien ja leijonien kanssa. "

      Sama=) Ja jos tarkennetaan niin ihanimmat miehet tulevat kaloista ja skorpioneista. Ihanimmat naiset tulevat veskareista, leijonista ja kaloista. Perässä tulevat "hyvinä" vielä oinas ja jousimies.

      Neitsyt ja rapu ovat semmoisia joita en yksinkertaisesti kestä. Heillä on oikesti koko ajan vain "ongelmia". Valittavat joka ikisestä asiasta. Ei voi keskustella yleisellä tasolla, menevät heti henk.koht. asioihin(omiinsa, hakevat sääliä). Liian ahdasmielisiä avarakatseiselle veskarille.

    • tytsynen1

      Itse olen Vesimies N. Olen melko ujo, jonka takia en kamalasti tutustu ihmisiin, mutta kokemuksen nojalla:
      Koen tulevani parhaiten toimeen Vesimies-miesten,Härkämiesten, Kaksosmiesten sekä Oinasmiesten kanssa, sekä Oinasnaisten ajoittain.
      Naisista parhaiten tulen toimeen yleensä Kalojen kanssa, Leijonienkin joskus. Muutaman mukavan Jousimiehenkin olen tavannut.

      Huonoiten tulen toimeen Skorpioninaisten kanssa, ovat niin pinnallisia makuuni ne yksilöt joita olen tavannut, en tiedä sitten onko nousevassa ollut joku merkki jonka kanssa klikkaa negatiivisesti... Kaksosnaisten kanssa tulen toimeen harvakseltaan, mutta olen tavannut muutaman kammottavan itsekeskeisen tapauksenkin. Härkänaisista tasan yhden tapaamani kanssa olen tullut toimeen, mutta hänessäkin välillä tympii pätemisen tarve. Neitsyiden kanssa en tule toimeen sukupuolesta huolimatta, ja Ravut aiheuttavat ahdistusta olemalla niin pikkumaisia.

      Vesimiesnaiset ovat harmaalla alueella: en oikein osaa sanoa pidänkö heistä vai en.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe