Eli ohjain on logitech dual action ja gta 4 ei edes tunnista sitä.Miten saan sen toimimaan?Onko muilla samoja ongelmia?
gta 4 pc ohjain ei toimi
22
3528
Vastaukset
- jarski85
mulla tulee pelin käynnistys vaiheessa siinä missä se musiikki soi ja ne henkilöt näyttäytyy ja sit kaatuu ja tulee: GTA IV fatal error: RESC10 ????? mitä toi meinaa ?
koneen pitäisi jaksaa pyörittää !?- gtaiv vähän harmittaakin kyllä
ei toimi mulla logitechin uusin ohjain tos pelis...pitäsköhä muka ostaa toi xbox 360 for windows ohjain?? että toimis...vaik on uus ohjain ja toimii muissa tosi hyvi ni ei täs kunnol toimi eikä tunnistakkaa...ja oli vähä vaikee myös koko peli asentaakin ja alus oli vaik mitä ongelmia ja pyörimisenki kaa..jne...no jospa tää täst..iha hyvä peli muute tosi hyvä grafiika ym..hieno peli mut teknisiä puutteita jtn..
- Nimetön
gtaiv vähän harmittaakin kyllä kirjoitti:
ei toimi mulla logitechin uusin ohjain tos pelis...pitäsköhä muka ostaa toi xbox 360 for windows ohjain?? että toimis...vaik on uus ohjain ja toimii muissa tosi hyvi ni ei täs kunnol toimi eikä tunnistakkaa...ja oli vähä vaikee myös koko peli asentaakin ja alus oli vaik mitä ongelmia ja pyörimisenki kaa..jne...no jospa tää täst..iha hyvä peli muute tosi hyvä grafiika ym..hieno peli mut teknisiä puutteita jtn..
Mulla toimii... Pienellä laitolla sain sen pelittään. Eli tänne viestiä jos on vielä ongelmia
- Janne P
Nimetön kirjoitti:
Mulla toimii... Pienellä laitolla sain sen pelittään. Eli tänne viestiä jos on vielä ongelmia
Ei toimi, vaikka kaikki vaatimukset täyttyy! Kaikki alku lataukset menee hyvin, mutta sitten kun alkaa ensimmäinen tehtävä, peli pätkii niin paljon, että pelattavuus menee. Muut samantasoiset pelit toimii.
Löytyiskö vastausta/omaa kokemusta tähän ongelmaan? - Jaa
Janne P kirjoitti:
Ei toimi, vaikka kaikki vaatimukset täyttyy! Kaikki alku lataukset menee hyvin, mutta sitten kun alkaa ensimmäinen tehtävä, peli pätkii niin paljon, että pelattavuus menee. Muut samantasoiset pelit toimii.
Löytyiskö vastausta/omaa kokemusta tähän ongelmaan?Elikkä minkälaisella koneella yrität pelata tätä? Ja millasella näytönohjaimella???? Onko peli aito vaiko piraatti?
- Janne P
Jaa kirjoitti:
Elikkä minkälaisella koneella yrität pelata tätä? Ja millasella näytönohjaimella???? Onko peli aito vaiko piraatti?
Ei ole enää ongelmaa, odotan vain sitä patchia. :)
- Asshump
Janne P kirjoitti:
Ei ole enää ongelmaa, odotan vain sitä patchia. :)
Joo... Jos sulla on Nvidia:n näytönohjain, niin sieltä kun lataa sen ohjaimen, joka on tehty Gta4:sta varten, niin kyllä loppu nykiminen, ja kameran tilttailu..
- Janne P
Asshump kirjoitti:
Joo... Jos sulla on Nvidia:n näytönohjain, niin sieltä kun lataa sen ohjaimen, joka on tehty Gta4:sta varten, niin kyllä loppu nykiminen, ja kameran tilttailu..
latasin sen heti kun näin linkin rockstar social clubista. Auttoi vähän, mutta ei tarpeeksi.
- Janne P
Jaa kirjoitti:
Elikkä minkälaisella koneella yrität pelata tätä? Ja millasella näytönohjaimella???? Onko peli aito vaiko piraatti?
On ostettu cdonista!
- Nimetön
Mä sain ohjaimen toimimaan, jos tariitte jeesiä vielä, niin vastatkaa täällä...
- Alan dorkin
Kerro ny ihmeessä mite sait sen toimiin???
- asshumpmaster
Alan dorkin kirjoitti:
Kerro ny ihmeessä mite sait sen toimiin???
[email protected] Mailaas tonne, niin lähetän tarkemmat ohjeet, ja tarvittavat tiedostot... Nää toimii vaan Logitechin Rumblepad ja Chill ohjaimilla.
- Kevin25
eli mul toimi ohjain tähän päivään asti kunnolla mut sitte windows live tai mikä lie hässäkkä nyt sitte olikaan ni teki jonkun päivityksen ni eipä toimi enää. Onko kellään ollu samanlaist ongelmaa??
- huoh
Etti Xinput for GTA IV PC ja laita tiedostot, niin kyllä se siitä
- joiwe
Joo. Eli kaikki directinput devicet on nyt disable, ton päivityksen jälkeen, elikkä jos joku tietää miten ne saa laitettua päälle takas, olisin todella kiitollinen jos kertois..
- joku vaa
Avaa Notepad, tai muistio. Kirjoita -usedirectinput Tallenna nimellä, nimeksi commandline Sitten liitä tämä tekstitiedosto GTAIV asennuskansioon Eli mulla se kansio on C:/programfiles/rockstargames/GTAIV Sen jälkeen ohjain toimii taas.
- satsipukki
Sama vika... en kyl huomannu et ois tullu jtn päivityst mut yhtäkkii vknlopun jälkee ei enää logitech Dual Action toiminukkaa. Ken tietää kertokoon
- asdsf
Miten saan Logitech Dual Actionin toimii Gta iv:ssä. Toimi oikein hyvin ennen päivityksiä ja nyt ei toimi enää... Mitä nyt noita komento juttui on pistetty tonne ni en saa niilläkään toimii. Apuja!
- rumblepad 2
käy osoitteessa http://www.gtaforums.com/index.php?s=8936db5442a970e30b4f3f662b34fa24&showtopic=379477
sieltä löytyy linkistä x360emu. Lataat vain ko tiedoston ja purat ne gta4 hakemistoon.
Mulla ainakin alkoi rumblepad 2 oitis toimimaan- tähyyyyyyy
GTAIV PATCH 1.0.4.0 rupeaa ohjaimet mm dual ym toimii...............
- tääääääääääääääää
tähyyyyyyy kirjoitti:
GTAIV PATCH 1.0.4.0 rupeaa ohjaimet mm dual ym toimii...............
korjaus patch 1.0.3.0
- Anonyymi
Menen huomenna lastenkotiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647