gta 4 pc ohjain ei toimi

?????????????????????

Eli ohjain on logitech dual action ja gta 4 ei edes tunnista sitä.Miten saan sen toimimaan?Onko muilla samoja ongelmia?

22

3528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarski85

mulla tulee pelin käynnistys vaiheessa siinä missä se musiikki soi ja ne henkilöt näyttäytyy ja sit kaatuu ja tulee: GTA IV fatal error: RESC10 ????? mitä toi meinaa ?
      koneen pitäisi jaksaa pyörittää !?

• gtaiv vähän harmittaakin kyllä

ei toimi mulla logitechin uusin ohjain tos pelis...pitäsköhä muka ostaa toi xbox 360 for windows ohjain?? että toimis...vaik on uus ohjain ja toimii muissa tosi hyvi ni ei täs kunnol toimi eikä tunnistakkaa...ja oli vähä vaikee myös koko peli asentaakin ja alus oli vaik mitä ongelmia ja pyörimisenki kaa..jne...no jospa tää täst..iha hyvä peli muute tosi hyvä grafiika ym..hieno peli mut teknisiä puutteita jtn..

• Nimetön
        gtaiv vähän harmittaakin kyllä kirjoitti:

ei toimi mulla logitechin uusin ohjain tos pelis...pitäsköhä muka ostaa toi xbox 360 for windows ohjain?? että toimis...vaik on uus ohjain ja toimii muissa tosi hyvi ni ei täs kunnol toimi eikä tunnistakkaa...ja oli vähä vaikee myös koko peli asentaakin ja alus oli vaik mitä ongelmia ja pyörimisenki kaa..jne...no jospa tää täst..iha hyvä peli muute tosi hyvä grafiika ym..hieno peli mut teknisiä puutteita jtn..

Mulla toimii... Pienellä laitolla sain sen pelittään. Eli tänne viestiä jos on vielä ongelmia

• Janne P
        Nimetön kirjoitti:

Mulla toimii... Pienellä laitolla sain sen pelittään. Eli tänne viestiä jos on vielä ongelmia

Ei toimi, vaikka kaikki vaatimukset täyttyy! Kaikki alku lataukset menee hyvin, mutta sitten kun alkaa ensimmäinen tehtävä, peli pätkii niin paljon, että pelattavuus menee. Muut samantasoiset pelit toimii.

Löytyiskö vastausta/omaa kokemusta tähän ongelmaan?

• Jaa
        Janne P kirjoitti:

Ei toimi, vaikka kaikki vaatimukset täyttyy! Kaikki alku lataukset menee hyvin, mutta sitten kun alkaa ensimmäinen tehtävä, peli pätkii niin paljon, että pelattavuus menee. Muut samantasoiset pelit toimii.

Löytyiskö vastausta/omaa kokemusta tähän ongelmaan?

Elikkä minkälaisella koneella yrität pelata tätä? Ja millasella näytönohjaimella???? Onko peli aito vaiko piraatti?

• Janne P
        Jaa kirjoitti:

Elikkä minkälaisella koneella yrität pelata tätä? Ja millasella näytönohjaimella???? Onko peli aito vaiko piraatti?

Ei ole enää ongelmaa, odotan vain sitä patchia. :)

• Asshump
        Janne P kirjoitti:

Ei ole enää ongelmaa, odotan vain sitä patchia. :)

Joo... Jos sulla on Nvidia:n näytönohjain, niin sieltä kun lataa sen ohjaimen, joka on tehty Gta4:sta varten, niin kyllä loppu nykiminen, ja kameran tilttailu..

• Janne P
        Asshump kirjoitti:

Joo... Jos sulla on Nvidia:n näytönohjain, niin sieltä kun lataa sen ohjaimen, joka on tehty Gta4:sta varten, niin kyllä loppu nykiminen, ja kameran tilttailu..

latasin sen heti kun näin linkin rockstar social clubista. Auttoi vähän, mutta ei tarpeeksi.

• Janne P
        Jaa kirjoitti:

On ostettu cdonista!

• Nimetön

Mä sain ohjaimen toimimaan, jos tariitte jeesiä vielä, niin vastatkaa täällä...

• Alan dorkin

Kerro ny ihmeessä mite sait sen toimiin???

• asshumpmaster
        Alan dorkin kirjoitti:

Kerro ny ihmeessä mite sait sen toimiin???

[email protected] Mailaas tonne, niin lähetän tarkemmat ohjeet, ja tarvittavat tiedostot... Nää toimii vaan Logitechin Rumblepad ja Chill ohjaimilla.

• Kevin25

eli mul toimi ohjain tähän päivään asti kunnolla mut sitte windows live tai mikä lie hässäkkä nyt sitte olikaan ni teki jonkun päivityksen ni eipä toimi enää. Onko kellään ollu samanlaist ongelmaa??

• huoh

Etti Xinput for GTA IV PC ja laita tiedostot, niin kyllä se siitä

• joiwe

Joo. Eli kaikki directinput devicet on nyt disable, ton päivityksen jälkeen, elikkä jos joku tietää miten ne saa laitettua päälle takas, olisin todella kiitollinen jos kertois..

• joku vaa

Avaa Notepad, tai muistio. Kirjoita -usedirectinput Tallenna nimellä, nimeksi commandline Sitten liitä tämä tekstitiedosto GTAIV asennuskansioon Eli mulla se kansio on C:/programfiles/rockstargames/GTAIV Sen jälkeen ohjain toimii taas.

• satsipukki

Sama vika... en kyl huomannu et ois tullu jtn päivityst mut yhtäkkii vknlopun jälkee ei enää logitech Dual Action toiminukkaa. Ken tietää kertokoon

• asdsf

Miten saan Logitech Dual Actionin toimii Gta iv:ssä. Toimi oikein hyvin ennen päivityksiä ja nyt ei toimi enää... Mitä nyt noita komento juttui on pistetty tonne ni en saa niilläkään toimii. Apuja!

• rumblepad 2
      • tähyyyyyyy

GTAIV PATCH 1.0.4.0 rupeaa ohjaimet mm dual ym toimii...............

• tääääääääääääääää
        tähyyyyyyy kirjoitti:

GTAIV PATCH 1.0.4.0 rupeaa ohjaimet mm dual ym toimii...............

korjaus patch 1.0.3.0

• Anonyymi

Menen huomenna lastenkotiin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8586
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      846
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe