Kyllä on puuduttava päivä...kaupat on kiinni, telkkarista EI TUU MITÄÄN. LINNANJUHLIA EN KATSO.
Huomenna ei tule edes sanomalehtiä..no mutta hei, saanhan sytyttää kaksi kynttilää ja kyynelsilmässä miettiä kuinka suomen herrat kapsahtivat globalisaation kuoppaan samalla tavalla kuin kolleegansa karjalan mäntyyn. Kyllä kansa kestää, onhan hienoa olla suomalainen.
Kidutusta
3
476
Vastaukset
- MMM
Niin käy mullakin asianlaita.
Ihmetellä saattaa, että tällä palstalla ei juurikaan kommentoida mitään kirjoituksia. Mitä VITUN JÄYHIÄ nämä kaikki liikujat on?
Katellaan tässä nyt tämä ilta linnan"juhlia" ja sitä suurta turhuutta, mitä se on. Suomen Itsenäisyyys toki on tärkeä ja minusta esim nämäkin linnanjuhlien rahat voisi lyhentämättäömänä laittaa Herrojen Veteraanien hyväksi ja elämänlaadun parantamiseksi.
Vittuun tuommoset teeskentelevät "linnanjuhlat".- Haloo..
Kukaan ei uskalla kommentoida. Tulee pian kutsu raastupaan. Sananvapaus on kuollut.
- vaan
meni tuo eilinen. ja sanomalehtikin ilmestyi tänään - ainakin Pirkanmaalla.
Kyllä on köyhää tuohua, jos ihminen ei keksi itelleen tekemistä, jos kaupat on kiinni ja telkasta ei tule juuri itelle sopivaa. olisit vaikka maannu sohvalla ja syljeseklly kattoon - ja sitten siivonnut.
ihmisillä on varmaan liikaa juhlimisen aihetta ja kutsuja juhliin vilisee, jos itsenäisyyspäivä ei ole juhlan aihe?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243