Tämä on päivä,
nostan jalustalle
tiedän suuren joukon.
Aiheemme Itsenäisyydelle
ei ole kellä meillä
on se hienoin iltapuku.
Me kannamme Isä kuvaa
elämme lapsuuden hetkiä.
Elämän latua muutti,
Isät lepää sankarihaudoissaa.
Kaatuneitten muistoa kunnioittaen
Liisa
Sotaorvot
4
272
Vastaukset
- tee.
Toit runollasi esiin suuren, mutta jokseenkin unohdetun joukon sodan pieniä uhreja. Jäin ajatuksiin - antoiko heille kukaan terapiaa?
Koska meistä puhutaan?
Eihän mitää terapiaa,
hiljaa vain oltu.
Lapsuus kyllä se loppui,
kun isä kuoli.
Me olemme kantaneet
itkevää lasta.
Lapsina työelämään
vieraan sana karvas leipä.
tee...
pieni raapaisu kysymykselles
Sinulle kiitos jätit ajatuksias.
Hyvää Itsenäisyyspäivää..Liisa
- moll
' me kannamme Isä kuvaa
elämme lapsuuden hetkiä
elämän latua muutti
Isät lepää sankarihaudoissaan '
Ja me, me saamme elää tässä vapaassa,
itsenäisessä kotimaassa heidän ansiostaan.
Kiitos Liisa, runossasi on pienen ihmisen ääni.
Hyvää Itsenäisyyspäivän loppupuolta,
t. lintsiLähtemättömästi isän syli
minäki muistan, olen kerran istunnu
nurkkatakan reunalla isän polvella.
Vaieten kannettu
ääni pienen ihmisen
sen Itsenäisyyspäivän
kunniaks rohkenin.
moll
Lämmin kiitos vastakaiku lämmittää
Hyvää Itsenäisyyspäivää..Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311069- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162759- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531
