Aussitietäväisille

tärkeä kysymys

Läppäri pitäisi ostaa kun vanha vetelee viimeisiään. Saako Ausseista halvemmalla kuin täältä Suomesta. Applen rimpulaa olen kattellut ja ainakin täällä se maksaa maltaita.
Matka lähenee ja samalla sais koneen jos on halvempia

6

1133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paikallis juntti.

Ei meillä täällä Ausseissa ole hajuakaan mitä Suomessa läppärit maksaa. Täällä ovat vähän yli 1000 dollaria, riippuu mallista.

• tärk kys..

Tossa nyt ens hätää 1 malli ja toi malli kiinnostais. Aika maltaita maksaa täällä mutta jos sieltä sais halvemmalla niin vois tullessaan tuoda. Missä päin te ootte ja onks siellä paljon niitä liikkeitä missä myydään kannettavia?

http://www.kannettavatietokone.fi/tuotteet/MB134K*A.html

• MIR

Jos sinulla on valittuna tietty malli, käytä hintavertailua, www.staticice.com.au. Tuolta saat haarukoita hintahaitarin alarajaa.

Huomaa, että jos menet liikkeestä ostamaan, tinkaaminen kannattaa. 10% lähtee helposti hinnasta, parhaimmillaan jopa 20%, etenkin jos sinulla on näyttää paperilla paljon halvempi hinta jostain toisesta liikkeestä.

Euron kurssihan on nyt n 0.5 EUR = 1 AUD noita laskutoimituksia varten.

Ihan teknisenä vinkkinä: katso että laturin johto on sellainen, että voit Suomessa vaihtaa siihen euro-pistokkeeseen sopivan johdon.

• """"...

Hyvä tietää toi tinkaamis homma ja yritin katsoa tuolta sivulta mutta ei kielitaito riittänyt, en löytänyt mitään. Täytyy kattella sitten siellä paikanpäällä josko tuollaista Applea sieltä löytyisi.

• rebajas
        """"... kirjoitti:

Hyvä tietää toi tinkaamis homma ja yritin katsoa tuolta sivulta mutta ei kielitaito riittänyt, en löytänyt mitään. Täytyy kattella sitten siellä paikanpäällä josko tuollaista Applea sieltä löytyisi.

halvemmalla saa Australiasta. Vuosi takaperin oli ainakin euroiksi käännettynä ihan himpun kalliimmat hinnat. Jossain liikkeessä jopa reilusti kalliimpaa.

• ...

...että näppäimistössä ei sitten tietenkään ole skandinaavinäppäimiä, myös jotkut muut näppäimet ovat eri kohdassa suomalaiseen näppikseen verrattuna. Joitakin tämä ei tietenkään haittaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe