Heinäkuussa tilattuna satamassa ilman rahtia. Ja lannoite olisi 27 typpeä eli vastaa OS:a?????
Mitä maksoi BELORIN lannoite
6
1860
Vastaukset
- faremeeiriri
oli kallista mutta kuiteskin tuli sillo tilattua. Nyt voisi tilailla loput kohtapuolin
- alvin rahdin ja hiab purku
tuo 472 , jalasjärvel
- 400 reilusti sillon
heinäkuulla ja muutkin laadut oli vielä sillon tämän päivän hintoihin ihan kilpailukykysiä. Ostin sillon optimi annoksen ja ostan lisää, jos hinnat muuttuu asiallisemmaksi, näillä kuitenkin pärjätään vanhojen varastojen kanssa. Oon pitäny muutamaa tonnia aina varmuudeksi varastossa, ettei keväällä tartte missään tapauksessa ostaa kalliilla, jos tulee yllättäen lisää vuokramaita taikka tulee joku häslinki. No, nythän sitä tuli näiden hintojen kanssa, että oli hyvä, kun oli varastossa 30ha:n lannat.
- sikamies
Belor typpi 27 419,76€/tn kotona ALV 0%
- Yärän alennusta vastaavasti
Tilasin lannat Belorilta juuri ennen yärän alennusta. Soitin kauppiaalle ja sovimme että kauppa perutaan ja ootellaan mitä Belor asiasta sanoo. Kauppias soitteli joku päivä sitten ja kertoi uudet lasketut hinnat joilla teimme uuden kaupan.
- ---
Misäs hinnoissa Belorin lannat sitte nyt alennuksen jälkeen on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882