Kristiinankaupungin

hyvät puolet

Listatkaas Kristiinankaupungin hyviä puolia tänne.

11

2191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei paljasjalkainen

      -meillä ei ole pormestaria eikä tule,sen sijaan hyvä kaupunginjohtaja
      -muistelemisen arvoinen ENTINEN sairaala,jossa sai hyvää hoitoa
      -kiitos RKP:n paikkakunnan taksimiehillä riittää töitä poliklinikkakäynneille Vaasaan
      -takavuosien yhteistyö gryndereiden/grynderin ja kaupungin johdon välillä on luonut silmiähivelevän kauniin kaupunkimiljöön,jossa betonimöhkäleet sulautuvat saumattomasti puutaloidylliin

      ELI SUMMA SUMMARUM:
      -todellisia hyviä oli ensimmäinen
      -muitakin toki löytyy paljon,siksi asun täällä

      • kedäh

        -meillä ei ole pormestaria eikä tule,sen sijaan hyvä kaupunginjohtaja
        -muistelemisen arvoinen ENTINEN sairaala,jossa sai hyvää hoitoa
        -kiitos RKP:n paikkakunnan taksimiehillä riittää töitä poliklinikkakäynneille Vaasaan
        -takavuosien yhteistyö gryndereiden/grynderin ja kaupungin johdon välillä on luonut silmiähivelevän kauniin kaupunkimiljöön,jossa betonimöhkäleet sulautuvat saumattomasti puutaloidylliin

        ELI SUMMA SUMMARUM:
        -todellisia hyviä oli ensimmäinen
        -muitakin toki löytyy paljon,siksi asun täällä
        ...............................................................................................................................

        sori vaa mutta täs paikas ei oo yhtäkään hyvää puolta. ja tuo rkp ei ainakaa asiaan auta tuovat varkaita tänne ett sillee


    • olla liian

      vaikea tehtävä ?

      • ötrt

        kristiinan kau punki on täysin römppelistä

        hhahahha hihhihhhih pylly


    • huonot puolet

      kun hyviä puolia ei keksimälläkään synny ?

      • vaikka menisi ilmaiseksi

        Ainakin täällä on Suomen halvimmat asunnot.
        Voisi jopa puhua puoli-ilmaisista, vaikka ei ne siltikään kaupaksi mene


      • marja neitsytpolulta
        vaikka menisi ilmaiseksi kirjoitti:

        Ainakin täällä on Suomen halvimmat asunnot.
        Voisi jopa puhua puoli-ilmaisista, vaikka ei ne siltikään kaupaksi mene

        Siellä asuu grande amourini.
        Asunut ollut ja avioitunut. Ehkä eronnutkin. 46 pitkää vuotta on siitä kun kaivarissa heitit voltin.
        Nyt olet tullut uniini, onko sinulle tapahtunut jotain.
        Olet rakas elämäni loppuun asti ->


      • Riihimäeltä terve
        marja neitsytpolulta kirjoitti:

        Siellä asuu grande amourini.
        Asunut ollut ja avioitunut. Ehkä eronnutkin. 46 pitkää vuotta on siitä kun kaivarissa heitit voltin.
        Nyt olet tullut uniini, onko sinulle tapahtunut jotain.
        Olet rakas elämäni loppuun asti ->

        en tiedä onko varsinaisesti "hyviä puolia", mutta minulla oli 80-luvun alussa kirjeystävä Kristiinankaupungista, asui Kristiinankadulla. Mahtaako oll pääkatu? Itse en ole siellä KRS:ssä koskaan käynyt, mutta aina Kristiinankaupungista tulee mieleen tämä (silloinen) nuori tyttönen.
        Tuskin asuu enää siellä.


      • römpötipötipöö
        Riihimäeltä terve kirjoitti:

        en tiedä onko varsinaisesti "hyviä puolia", mutta minulla oli 80-luvun alussa kirjeystävä Kristiinankaupungista, asui Kristiinankadulla. Mahtaako oll pääkatu? Itse en ole siellä KRS:ssä koskaan käynyt, mutta aina Kristiinankaupungista tulee mieleen tämä (silloinen) nuori tyttönen.
        Tuskin asuu enää siellä.

        on ainakin viinakauppa, se on hyvä
        nii ja markkinat
        jos ei sara


    • pikkukaupungin ilot

      tosi hieno ja idyllinen,rauhallinen kaupunki jossa lapsilla on hyvä kasvaa.olen itse juuri muuttanut tänne takaisin ,asuin 8 vuotta ruuhka suomessa mutta siellä ihminen ei ole onnellinen.

    • lokki1

      Kyllä Kristiinankaupungissa hyvä on asua jos on hyvä työpaikka.Siellä on liian vähän teollisuutta ja yrittäjiä jotka työllistäisivät.Myös ainainen kieliriita joka jarruttaa kehitystä.Nuoret voisivat olla yhdessä koulussa ,siis suomalaiset ja ruotsalaiset niin kielen oppiminen kävisi luonnostaan.Muuten kaunista luontoa ja mukavia ihmisiä.Asuin siellä yli 30 vuotta ja tulen eläkepäivilläni takaisin jos löydän asunnon merinäköalalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1868
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1749
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1562
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1368
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      168
      1131
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1093
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      860
    Aihe