Tilasimme itsenäisyyspäivän kunniaksi perheelle aterian, viisi hampurilaista lisukkeineen ja korostimme asiaa että kaksi pitäisi olla ilman sipulia. Kotiin päästyämme avaamme innoissamme eväspussin ja huomaamme että paketissa onkin vain 4 annosta ja kaikki sipulilla maustettuna. Tottakai lastaamme tavarat takaisin pussiin ja palautamme kyseiseen paikkaan ja vaadimme uutta tilalle. Saamme osaksemme todella halveksuvan käytöksen ja ihmettelyn että miksi palautamme koko paketin jopa paikan omistajan puolesta, muiden myyjien nauraessa ja supatellen taustalla. Luulisi palvelu ammatissa olevilta henkilöiltä, varsinkin paikan omistajalta hieman asiallisempaa käytöstä varsinkin jos kehtaa Kankaanpään seudussa mainostaa omaavansa kokemusta alalta jo useita vuosia. Paikallinen Roll's ottaa palautteet paljon asiallisemmin ja korvaa virheelliset tuotteensa mukisematta.
Hesburger alaarvoista palvelua
22
7541
Vastaukset
- Yrjänä Puska
Ettei vain olisi jonku Rollssin porukan mainoskikka tämäkin juttu. Täysin formaattitavaraa myyvät noissa Rolls ja Hesburger ketjuissa joten vaikea kuvitella että niitä kovin hanakasti pääsee säätelemään mitä sinne laitetaan.
Tietysti voisin mennä kokeilemaan Rollssiin samaa, olisin oikein vaativa asiakas ja jossei tule sellaista mitä olisin pyytänyt niin sitten poraamaan tänne.
PS. Itsekkään en pidä sipulista ja jos tuolla Hesburgerin hampurilaisissa sitä on, en ole huomannut asiaa. - Naatiskelija.
Aina kun käun Kankaanpäässä, käyn Torigrillillä herkuttelemassa. Unohtuu hesen pöperöt, kun puree Torigrillin täyslihahamppista. Herkkupussilla käyn sitten kahvilla.
- Seppo sepon seppo
Et varmaan kovin usein käy täällä Kankaanpäässä ..on meinaa Torigrilli pistetty ajat sitten matalaksi ja tilalle rakennettiin Hesburger. Herkkupaussi kyllä on vielä voimissaan ja sieltä saa kunnon hampurilaisia edelleen.
- Naatiskelija.
Seppo sepon seppo kirjoitti:
Et varmaan kovin usein käy täällä Kankaanpäässä ..on meinaa Torigrilli pistetty ajat sitten matalaksi ja tilalle rakennettiin Hesburger. Herkkupaussi kyllä on vielä voimissaan ja sieltä saa kunnon hampurilaisia edelleen.
Miksi menitte purkamaan perinteisen torigrillin? Ei voi olla totta! Siitä sai yölläkin hyviä hamppiksia, ja taksilla pääsi jatkamaan matkaa, vaikka Pub-Välläriin!
Onneksi sentään Herkkupussi on vielä tallella! - purettu
Seppo sepon seppo kirjoitti:
Ihan uutta infoa minullekkin. Ihmettelinkin että mitä ihmettä täällä Kanapää palstalla Hesestä höpistään...
- että nykyään
purettu kirjoitti:
Ihan uutta infoa minullekkin. Ihmettelinkin että mitä ihmettä täällä Kanapää palstalla Hesestä höpistään...
se on sellaista että persoonallisempia paikkoja puretaan ja tilalle tulee kaikkia ihme hesejä ja mäsiä. Ei silti muistan kyllä itsekkin nuoruudestani että olihan se hienoa silloin tällöin käydä porissa mäkissä. Mutta nyt isommassa kaupungissa asuessa on tottunut arvostamaan pikkugrillejä enemmän. Ja tulihan tuossa torigrillilläkin poikettua monasti jo muualle muuttamisen jälkeen. Kantrin sulkeuduttua torigrillillä annoksen jonotus oli elämys jo sinällään. Siinä jonossa, tai rykelmässä, sattui ja tapahtui kaikenlaista. Varmaan tuntikin saattoi joskus mennä torigrillin edustalla tuttujen kanssa vängätessä ja ruokaa syödessä. Torigrilli oli kyllä ehdottomasti yksi osa Kankaanpääläistä baarikulttuuria jos niin voi sanoa.
- Taksikeskuksineen
että nykyään kirjoitti:
se on sellaista että persoonallisempia paikkoja puretaan ja tilalle tulee kaikkia ihme hesejä ja mäsiä. Ei silti muistan kyllä itsekkin nuoruudestani että olihan se hienoa silloin tällöin käydä porissa mäkissä. Mutta nyt isommassa kaupungissa asuessa on tottunut arvostamaan pikkugrillejä enemmän. Ja tulihan tuossa torigrillilläkin poikettua monasti jo muualle muuttamisen jälkeen. Kantrin sulkeuduttua torigrillillä annoksen jonotus oli elämys jo sinällään. Siinä jonossa, tai rykelmässä, sattui ja tapahtui kaikenlaista. Varmaan tuntikin saattoi joskus mennä torigrillin edustalla tuttujen kanssa vängätessä ja ruokaa syödessä. Torigrilli oli kyllä ehdottomasti yksi osa Kankaanpääläistä baarikulttuuria jos niin voi sanoa.
Torigrilli oli kaupungin yöelämän keskus... Kankaanpää ei ole enää entisensä.
Hese olisi voitu rakentaa kyllä muuallekin.
Vieläkö muuten Ravintola Susanna on olemassa? - Myllymäen Eino Leino
Naatiskelija. kirjoitti:
Miksi menitte purkamaan perinteisen torigrillin? Ei voi olla totta! Siitä sai yölläkin hyviä hamppiksia, ja taksilla pääsi jatkamaan matkaa, vaikka Pub-Välläriin!
Onneksi sentään Herkkupussi on vielä tallella!Pub-Välläri ja Susanna on lopettanu, tilalle on laitettu lounasravintola ja vähän erilainen pubi. Niin ja Steppingiä ei ole jos siitä edellisestä käynnistä tosiaan on noin paljon aikaa. Mylly-Pub sulki ovensa muutama kuukausi sitten, mutta myllymäkeen nousi uusi Ilona-niminen paikka kukkakioskin tiloihin.
- sellasta...
Ja ajattelit sitten ihan tänne tulla kirjoittamaan?? Kai muistit mainita epäkohdista ja huonosta palvelusta myös kyseiselle puljulle???
Voi olla että on tullut väärin hampurilaiset mukaan, mutta tuliko mieleen ihan inhimillinen erehdys? Eikö siellä nyt kumminkin ole ihan tavallisia ihmisiä töissä.. Ja sen verran mitä ohi olen ajellut, on näyttänyt aika kova kiire olevan. Sisällä väkee ku pipoo ja autoluukulle mieletön jono. En ihmettele sillä hulinalla jos jo joku tilaus menee sekaisin. Mitä jos nyt ihan rauhassa vaan annettaisiin työntekijöille aikaa opetella uuteen työhönsä? Vai oletko itse niin täydellinen ettet ole työssäsi, varsinkaan uudessa, tehnyt koskaan virheitä?
Voisi sitä ihminen joskus mennä toisen asemaan.. Itse olen joskus työskennellyt kaupassa, ja voin jotenkin kuvitella nuo ensimmäiset päivät hesessä.. Kyllä on pää jo pyörällä kun tarpeeksi monta tuntia juoksee pää kolmantena jalkana.
Itse sain ainakin hyvän palvelun siellä.. Ja voimia kaikille joulukiireiden keskellä työskenteleville!!!!- aloittajan viestiä???
Eikös hän siinä juuri sanonut valittaaneensa ensin kyseiseen puljuun mutta saaneensa naureskelua osakseen?
- myötämieli
Taidat itse olla töissä kyseisessä firmassa. Kyllähän kaikille virheitä sattuu oli sitten töissä uudessa tai jo tutuksi tulleessa työssä, sehän on aivan inhimillistä ja anteeksi annettavaa. Jos virheitä tehdään ja asiakas siitä ilmoittamaan tulee, täytyy virhe korjata asiallisesti. Ei naureskelemalla tai kuiskimalla kuin ala-aste ikäiset pikkutytöt! Eikä tuo viestiketjun aloittanut viesti ole ainoa negatiivinen asia joka minun korviini on kiirinyt kyseisestä pikaruokalasta. Milloin on kerroshampurilaisessa ollut yksi pihvi, tai majoneesina tuotu salaatinkastiketta. Kerrottu ettei ole majoneeseja ja kuitenkin viereiseen pöytään sitä tarjoiltu ym, ym..........
No toivotaan että petraavat.Hese ketjuissa kun on ihan hyvä ruoka ainakin muualla. Itse olen asiakaspalvelu alalla ja tänäpäivänä me henkilökunta olemme asiakkaille likasankoja, meille voi sanoa ja käyttäytyä miten sattuu ja vaatia silti itse hyvää palvelua. Me emme ole ihmisiä! Eli näin kanssa sisaret ja veljet niin kun tämänki mielipiteen lukeneet kirjoittavat että "itseppä olet ammattis valinnu ja asiakas on aina oikeassa" AINAKIN ITSE LUULEVAT OLEVANSA. "Stressitöntä" joulukiirettä kaikille =) - ......
aloittajan viestiä??? kirjoitti:
Eikös hän siinä juuri sanonut valittaaneensa ensin kyseiseen puljuun mutta saaneensa naureskelua osakseen?
Ja mistä se sitä tiesi mitä ne työntekijät siellä supattivat ja nauroivat??? Kun oikee ettii vikoja niin varmasti löytyy, ja jos ei kunnollisia niin keksitään loput..
- vaan
myötämieli kirjoitti:
Taidat itse olla töissä kyseisessä firmassa. Kyllähän kaikille virheitä sattuu oli sitten töissä uudessa tai jo tutuksi tulleessa työssä, sehän on aivan inhimillistä ja anteeksi annettavaa. Jos virheitä tehdään ja asiakas siitä ilmoittamaan tulee, täytyy virhe korjata asiallisesti. Ei naureskelemalla tai kuiskimalla kuin ala-aste ikäiset pikkutytöt! Eikä tuo viestiketjun aloittanut viesti ole ainoa negatiivinen asia joka minun korviini on kiirinyt kyseisestä pikaruokalasta. Milloin on kerroshampurilaisessa ollut yksi pihvi, tai majoneesina tuotu salaatinkastiketta. Kerrottu ettei ole majoneeseja ja kuitenkin viereiseen pöytään sitä tarjoiltu ym, ym..........
No toivotaan että petraavat.Hese ketjuissa kun on ihan hyvä ruoka ainakin muualla. Itse olen asiakaspalvelu alalla ja tänäpäivänä me henkilökunta olemme asiakkaille likasankoja, meille voi sanoa ja käyttäytyä miten sattuu ja vaatia silti itse hyvää palvelua. Me emme ole ihmisiä! Eli näin kanssa sisaret ja veljet niin kun tämänki mielipiteen lukeneet kirjoittavat että "itseppä olet ammattis valinnu ja asiakas on aina oikeassa" AINAKIN ITSE LUULEVAT OLEVANSA. "Stressitöntä" joulukiirettä kaikille =)iha eri paikkakunnalla..
Jos nyt siltikin annettaisiin aikaa hiukan väelle tottua uuteen työhön! - sillain..
...... kirjoitti:
Ja mistä se sitä tiesi mitä ne työntekijät siellä supattivat ja nauroivat??? Kun oikee ettii vikoja niin varmasti löytyy, ja jos ei kunnollisia niin keksitään loput..
.. sen oikeasti tietää mille nauroivat ja supattivat.. vittuilua tulis osakseen jos olisi perusilmeisiä möllejä vaan siellä tiskin takana.. jos niillä oli ihan vaan hauskaa muuten.. tai sit ne ihan vaan nauroi sulle.
- Hesen testannut
Jos palvelu, tuotteet tai konsepti ei miellytä, lähettäkää palautetta Hesburgerille itselleen.
Itse kävin kokeilemassa hesen eilen ja kuten ilmeisesti muutkin, en ollut tyytyväinen kokemukseen. Kotiin päästyäni laitoin anonyymiä _rakentavaa_ palautetta Hesburgerille. Itsekin asiakaspalvelijana tiedän että kiireessä huomiokyky saattaa herpaantua, niin valitettavaa kuin se onkin. On myös huomioitava että moni työntekijöistä saattaa olla ensimmäisessä näinkin tiukan konseptin työpaikassa ja sen oppiminen vie aikansa. Parin-kolmen kuukauden päästä voi ihan oikeasti arvostella paikan toimintaa.
En ala mainostamaan muita paikkoja, mutta tuntuisi siltä että hesburger jää historiaan ainakin tämän kuluttajan osalta.. - Thremos..
Topinakki ja Helmin kioski takaisin..Niissä oli sitä jotain.. Heset ja rolssit kuin kotipitzatkin pois.
- 6kuus
Ja kutonen tässä!
- tipi77
kaverini tilasi autoluukulta kaksi annosta..odottamaan joutui 40 min ja saadessaan ruoan huomasi saaneensa vain toisen ja sekin jääkylmää.pussia pidettiin tiskillä melkein tämä 40 min.voitte kuvitella että oli hiukan hermona kun huomasi ettei edes saanut kaikkea ja sen minkä sai oli kylmää.hitonmoisesta odotus ajasta puhumattakaan..
- Keskustelun aloittaja
Mukava huomata miten asiallinen suhtautuminen paikan omistajalla ja myyjillä kyseiseen tapahtumaan :p tapahtuman väittäminen valheeksi osoittaa miten ammattimaisesti osaatte suhtauta asioihin.
- susku
Mitä tuon Susanna tilalla on nykyisin? Joskus tuli käytyä siellä iltalomalla.
- Alokas544
Tippuri kuulemma....
- Lemppulainen
Mää käyn baarin jälkeen aina justeerissa vattuviinerillä; suosittelen muille samaa!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi663276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903066SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773008- 1362385
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412366Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052211Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361724Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521688Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4001673- 1001185