Millä kiinnittää kalamiehen huomio?

joulukuunlapsi

Miten saa kiinnitettyä kalamiehen huomion? Miten saa kalamiehen rakastumaan?

29

4499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan turhaa yrittää

      ne ovat maailman vaikeimpia miehiä, kokemusesta sanon ei ne tuu rakastumaan eikä sitoutumaan helposti, tie on liian pitkä ja monimutkainen kalamiehen sydämeen valitettavasti näin se vaan on.miksi pitää rakastua vaikeaan tyyppiin??

      • Danzigi

        Pöh pöh.. ja eihän tämä niin totta taaskaan ole. Hieman tässä totuuttakin on mut ei ihan näin kärjistetysti.


    • y6d7sv7

      oma itsesi ja kerro tunteistasi

    • scorpioni -72

      Niin!
      Olen ollut kohta 2 vuotta kala mieheen ihan lätkässä.
      Ja voin sanoa, että ei siitä kyllä oikeasti kovinkaan helposti selvää saa, huh.
      Vielä, kun on ulkomaalainen ja vastassa kielimuuri...
      Niin kysymys kuuluu, että mitä mieltä olette sitten tästä??
      Eilen sain häneltä paketin :).
      Paketissa oli joululahja minulle!
      Oli kortti, valokuva meistä sekä cd-levy mielimusiikkiani!!!
      Niin, että joko se kala nyt on koukussa?
      Vai vieläkö siitä irtoaa?
      T. :)

    • tuhlaanko turhaan?

      NIINPÄ!?!!?
      Minäkin olen ihastunut ja jopa rakastunut kalamieheen.. mutta hän..en tiedä.. eikö kalat kerro mitään tunteistaan?? Haluan kuitenkin jatkaa...hänessä on jotain... Odotanko turhaan jotain tunteen purkauksia tai rakkauden tunnustuksia.. olenko oikea vai väärä..Minä haluan tuhlata tunteita, mutta ne jäähdytetän tällä tavalla.. kestääkö se?
      T: Jousimies nainen

      • Kyllä kalat näyttää tunteitaan mutta ovat varovaisia ja tarvitseevat ehdottoman luottamuksen kumppaniinsa joten se tulkitaan usein väärin että kala olisi tunteeton.Kalat antavat yleensä kaikkensa perheelämään ja ovat uskollisia rakkaalleen.


      • Scorpioni- 72
        SpeeDsteR-34 kirjoitti:

        Kyllä kalat näyttää tunteitaan mutta ovat varovaisia ja tarvitseevat ehdottoman luottamuksen kumppaniinsa joten se tulkitaan usein väärin että kala olisi tunteeton.Kalat antavat yleensä kaikkensa perheelämään ja ovat uskollisia rakkaalleen.

        Hei!
        Mutta mitäs sanot noiden lahjojen lähettämisestä (sinä tai kuka vaan),
        onko se jo "hyvä merkki"?
        Olenko valloittanut kalan?
        Nyt taas ollut hiljaisempaa...
        Jännä tyyppi, joka tapauksessa.
        Tosi huomaavainen, huolehtivainen, komea...
        Unelmako vain?


      • Scorpioni- 72 kirjoitti:

        Hei!
        Mutta mitäs sanot noiden lahjojen lähettämisestä (sinä tai kuka vaan),
        onko se jo "hyvä merkki"?
        Olenko valloittanut kalan?
        Nyt taas ollut hiljaisempaa...
        Jännä tyyppi, joka tapauksessa.
        Tosi huomaavainen, huolehtivainen, komea...
        Unelmako vain?

        Kyllä se on hyvä merkki.. ainakin jos kyseessä olisin minä ja se tarkoittaisi sitä että joku on valloittanut. Kalat on huomaavaisia, huolehtivaisia ja kunnioittaa naista. Ymmärrystä vain ja näytä tunteesi niin alkaa sulaan.:)


      • Scorpioni -72
        SpeeDsteR-34 kirjoitti:

        Kyllä se on hyvä merkki.. ainakin jos kyseessä olisin minä ja se tarkoittaisi sitä että joku on valloittanut. Kalat on huomaavaisia, huolehtivaisia ja kunnioittaa naista. Ymmärrystä vain ja näytä tunteesi niin alkaa sulaan.:)

        Hei!
        Kiva kuulla.
        Mutta minä kyllä näytän tunteeni ja hän ne tietää.
        Kun ollaan yhdessä kaikki ok.
        Mutta sitten, kun ei (välimatkaa monta tuhatta km)
        on välillä hiljaista.
        Sitten taas innostuu soittelemaan.
        Välillä tulee jopa kortteja :).
        Ja viestejä päivittäinkin, välillä joka päivä montakin.
        Ja minä aivan sekaisin ihastuksesta :).
        Täytyy vissiin vain antaa aikaa ja ottaa rauhallisesti?
        Scorpioni ja kala käy kuulemma hyvin yhteen!?


      • Scorpioni -72 kirjoitti:

        Hei!
        Kiva kuulla.
        Mutta minä kyllä näytän tunteeni ja hän ne tietää.
        Kun ollaan yhdessä kaikki ok.
        Mutta sitten, kun ei (välimatkaa monta tuhatta km)
        on välillä hiljaista.
        Sitten taas innostuu soittelemaan.
        Välillä tulee jopa kortteja :).
        Ja viestejä päivittäinkin, välillä joka päivä montakin.
        Ja minä aivan sekaisin ihastuksesta :).
        Täytyy vissiin vain antaa aikaa ja ottaa rauhallisesti?
        Scorpioni ja kala käy kuulemma hyvin yhteen!?

        Kyllä sinä olet sitten jonkun mielessä koko ajan. Kun on välimatkaa niin kala odottaa että myös siihen otetaan yhteyttä. Minun tapauksessa liika odottelu alkaa tuntuun siltä ettei toinen olekkaan kiinnostunut. Scorppari ja kala voikin hyvin sopia yhteen mutta oinas ja kala ei.. on kokemusta yhden eron verran ja se maksoi talon.


      • Scorpioni-72
        SpeeDsteR-34 kirjoitti:

        Kyllä sinä olet sitten jonkun mielessä koko ajan. Kun on välimatkaa niin kala odottaa että myös siihen otetaan yhteyttä. Minun tapauksessa liika odottelu alkaa tuntuun siltä ettei toinen olekkaan kiinnostunut. Scorppari ja kala voikin hyvin sopia yhteen mutta oinas ja kala ei.. on kokemusta yhden eron verran ja se maksoi talon.

        Hei vielä!
        Mulla ihan sama juttu, että jos siitä ei päivään kuulu niin tuntuu jo, et ei enää välitä...
        Vähän huvittavaa, olen, kuin pikku-tyttö.
        Kiva jos sekin miettii siellä, et enkö välitä jos en ota yhteyttä.
        Välillä nimittäin teen juuri niin, että en ota yhteyttä ja katson milloin hän ei enää jaksa odottaa :).
        Kiitos sinulle!


      • Scorpioni-72 kirjoitti:

        Hei vielä!
        Mulla ihan sama juttu, että jos siitä ei päivään kuulu niin tuntuu jo, et ei enää välitä...
        Vähän huvittavaa, olen, kuin pikku-tyttö.
        Kiva jos sekin miettii siellä, et enkö välitä jos en ota yhteyttä.
        Välillä nimittäin teen juuri niin, että en ota yhteyttä ja katson milloin hän ei enää jaksa odottaa :).
        Kiitos sinulle!

        Ole hyvä.:) Onnea teille ja pidähän huolta.:)


      • scorpioni -72
        SpeeDsteR-34 kirjoitti:

        Ole hyvä.:) Onnea teille ja pidähän huolta.:)

        ... hän oli nähnyt vaivaa sen eteen.
        Oli ostanut kortin,
        (jopa piirtänyt siihen :),
        sitten oli teettänyt valokuvan, joka oli otettu hänen puhelimellaan,
        (kuvan takana luki; olet kaunis:).
        Ja sitten vielä ostanut levyn.
        Tuntui todella mukavalta avata tuo paketti!!
        Itku ihan tuli :), ilosta.
        Hyvät jatkot myös sinulle!!
        Kokeile seuraavaksi scorpionia ;)!?


      • scorpioni -72 kirjoitti:

        ... hän oli nähnyt vaivaa sen eteen.
        Oli ostanut kortin,
        (jopa piirtänyt siihen :),
        sitten oli teettänyt valokuvan, joka oli otettu hänen puhelimellaan,
        (kuvan takana luki; olet kaunis:).
        Ja sitten vielä ostanut levyn.
        Tuntui todella mukavalta avata tuo paketti!!
        Itku ihan tuli :), ilosta.
        Hyvät jatkot myös sinulle!!
        Kokeile seuraavaksi scorpionia ;)!?

        Kyllä sitten varmasti on kiinnostunut sinusta.:)
        joo kokeilen skorpparia sitten kun joku sellanen on kiinnostunut.


      • Danzigi
        SpeeDsteR-34 kirjoitti:

        Kyllä sinä olet sitten jonkun mielessä koko ajan. Kun on välimatkaa niin kala odottaa että myös siihen otetaan yhteyttä. Minun tapauksessa liika odottelu alkaa tuntuun siltä ettei toinen olekkaan kiinnostunut. Scorppari ja kala voikin hyvin sopia yhteen mutta oinas ja kala ei.. on kokemusta yhden eron verran ja se maksoi talon.

        Itsekkin kalana toivon sitä et alussa ainakin on usein yhteyksissä. Jotenki sitä vaan tarvitsee siinä varmistuakseen et toinen on tosissaan. Jos ei mitään kuulu tulee helposti semmonen olo et hällä väliä. Ei sitä kiinnosta.

        Näin vuoden suhteessa ollessani toivon yhäkin sitä et yllätetään ja lähetetään, vaikka sitten viestiä kesken työpäivän. Se vaan piristää niin kummasti mieltäni. :) Muutenkin se romantiikka on semmosta mitä minä suhteeltani toivon.
        Onneksi sitä tässä onkin ollut :)


      • -----------
        SpeeDsteR-34 kirjoitti:

        Kyllä sitten varmasti on kiinnostunut sinusta.:)
        joo kokeilen skorpparia sitten kun joku sellanen on kiinnostunut.

        Vesimies---nouseva skorpioni.


      • ......
        Danzigi kirjoitti:

        Itsekkin kalana toivon sitä et alussa ainakin on usein yhteyksissä. Jotenki sitä vaan tarvitsee siinä varmistuakseen et toinen on tosissaan. Jos ei mitään kuulu tulee helposti semmonen olo et hällä väliä. Ei sitä kiinnosta.

        Näin vuoden suhteessa ollessani toivon yhäkin sitä et yllätetään ja lähetetään, vaikka sitten viestiä kesken työpäivän. Se vaan piristää niin kummasti mieltäni. :) Muutenkin se romantiikka on semmosta mitä minä suhteeltani toivon.
        Onneksi sitä tässä onkin ollut :)

        mikä on sun seurustelukumppanin horoskooppimerkki? Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta ;D ole onnellinen suhteestas ja et menee hyvin, kateeks käy :)


      • Danzigi kirjoitti:

        Itsekkin kalana toivon sitä et alussa ainakin on usein yhteyksissä. Jotenki sitä vaan tarvitsee siinä varmistuakseen et toinen on tosissaan. Jos ei mitään kuulu tulee helposti semmonen olo et hällä väliä. Ei sitä kiinnosta.

        Näin vuoden suhteessa ollessani toivon yhäkin sitä et yllätetään ja lähetetään, vaikka sitten viestiä kesken työpäivän. Se vaan piristää niin kummasti mieltäni. :) Muutenkin se romantiikka on semmosta mitä minä suhteeltani toivon.
        Onneksi sitä tässä onkin ollut :)

        Olet oikeassa.. minä olen aivan samanlainen että odotan yhteydenottoa ja vaikka yllätystä vastapuolelta koska sellainen varmistaa oikeasti jonkun kiinnostuksen. Mutta jos sellaista ei tule käsitän sen heti ettei toinen ole kiinnostunut ollenkaan asiasta niin mitä sitä turhaan sitten hehkuttaan väkisellä. Kyllä romantiikkaa sitten löytyy kun toinen on saanut minun luottamuksen.;D


      • Danzigi
        ...... kirjoitti:

        mikä on sun seurustelukumppanin horoskooppimerkki? Kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta ;D ole onnellinen suhteestas ja et menee hyvin, kateeks käy :)

        Vesimies. Täytyy sanoa et olen positiivisesti yllättyny kuin hyvin voi mennä.
        Aikasemmat suhteet kun eivät läheskään tälläisiä ole olleet.
        Jännä juttu mut moni sanoi ettei vesimies ja kalat voi mitenkää tulla toimeen suhteessa mut toisinhan tässä nyt on käynyt. Näytettiinpäs niille närhen munat :D


      • Koiraslohi

        Enpä ennen ole täällä käynyt, koska horoskooppeihin en usko. Itse olen Kalat horoskoopissa syntymäaikana mukaan.

        Olen sosiaalinen, puhun tunteista ja muista intiimeistä asioista naisen kanssa aivan luonnollisesti. En ymmärrä olevani mykkä, vaikka olenkin kalat horoskoopissa.
        Rakkaudestakin voi puhua aivan olemassa olevana asiana, jos sitä kerran on.

        Olen mielestäni älykäs ja looginen sekä määrätietoinen työssäni. Pidän myös taiteesta ja "romantiikasta", silloin, kun on sen aika.
        Mielestäni naiset ovat niin kiinnostavia ja hellyttäviä olentoja maan pinnalla, että ei kukaan (kala)mies voi olla heille puhumatta ja halaamatta :)


      • ......
        Danzigi kirjoitti:

        Vesimies. Täytyy sanoa et olen positiivisesti yllättyny kuin hyvin voi mennä.
        Aikasemmat suhteet kun eivät läheskään tälläisiä ole olleet.
        Jännä juttu mut moni sanoi ettei vesimies ja kalat voi mitenkää tulla toimeen suhteessa mut toisinhan tässä nyt on käynyt. Näytettiinpäs niille närhen munat :D

        no mulla on yks seurustelukokemus vesimiehestä, eikä mitenkää imarteleva.. että onhan niissä ihmisis eroja. Kaverina on kaks naispuolista vesimiestä: ovat todella mukavia, huumorintajuisia ja rentoja tyyppejä.. muttamutta.. joskus vain huomaan havahtuvani hereille, kun olen kesken vesimiehen puheen ja kertoilun henkisesti ollut ihan jossain muualla, noloa :D Mulla ei ole kuitenkaan mitään vesimiehiä vastaan, en vain ole törmännyt sopivaan.

        Onnee ja hyvää joulua teille :)


      • skorpionityty
        SpeeDsteR-34 kirjoitti:

        Olet oikeassa.. minä olen aivan samanlainen että odotan yhteydenottoa ja vaikka yllätystä vastapuolelta koska sellainen varmistaa oikeasti jonkun kiinnostuksen. Mutta jos sellaista ei tule käsitän sen heti ettei toinen ole kiinnostunut ollenkaan asiasta niin mitä sitä turhaan sitten hehkuttaan väkisellä. Kyllä romantiikkaa sitten löytyy kun toinen on saanut minun luottamuksen.;D

        Oon seurustellu kalamiehen kanssa 4 kk:tta. Häntä on satutettu edellisessä suhteessa, samoin minua. Olen maailman uskollisin olento, mutta miten toinen sen voi uskoa? Tämmösissä asioissa olen huomannut epäluuloisuutta: puhelin jäi pois matkasta ja minua ei tavoittanut 3 tuntiin, mulla on facebook profiili, mulla on paljon kavereita niin koko ajan satelee tekstiviestejä ja puheluita. Kalamies ei sano suoraan, mutta vaisto sanoo, että pieni epäilys. Minä taas epäilen häntä salaa, kun hän menee kavereiden kans baarissa ja aina kaunista juttuseuraa löytyy. Mies tietää, että olen vähä mustis ja haluaa lietsoa sitä. Hänellä itselläänkin on profiili yhdellä sivustolla ja olen mustis kun hän käy naisten sivuilla kurkkimassa.

        Hmmmm....Ollaan aikuisia, vaikka teinitouhulta kuullostaakin.


      • Danzigi
        skorpionityty kirjoitti:

        Oon seurustellu kalamiehen kanssa 4 kk:tta. Häntä on satutettu edellisessä suhteessa, samoin minua. Olen maailman uskollisin olento, mutta miten toinen sen voi uskoa? Tämmösissä asioissa olen huomannut epäluuloisuutta: puhelin jäi pois matkasta ja minua ei tavoittanut 3 tuntiin, mulla on facebook profiili, mulla on paljon kavereita niin koko ajan satelee tekstiviestejä ja puheluita. Kalamies ei sano suoraan, mutta vaisto sanoo, että pieni epäilys. Minä taas epäilen häntä salaa, kun hän menee kavereiden kans baarissa ja aina kaunista juttuseuraa löytyy. Mies tietää, että olen vähä mustis ja haluaa lietsoa sitä. Hänellä itselläänkin on profiili yhdellä sivustolla ja olen mustis kun hän käy naisten sivuilla kurkkimassa.

        Hmmmm....Ollaan aikuisia, vaikka teinitouhulta kuullostaakin.

        Tähän voin sanoa et mulla on edellisessä suhteessa käynyt niin et on petetty. Kyllä siitä jää arvet kun on toiseen uskonut 100%:sti. Ennen tätä en koskaan epäillyt et pettääkkin voisi. Noh, nykyisessä suhteessa(erosta on jo monta vuotta) huomasin välillä miettiväni et mitäs jos. Asiasta on myös puhuttu moneen otteeseen. En tiedä mut kyllä se vaan näyttää menevän niin et ajan kanssa vasta rupeen luottamaan. Tai no luotan toki nytkin mut se pelko jossain perseen alla oli aika kamala.

        Kyllä mä tätä nykyä uskon naistani. En oikein muuta osaa sanoa kuin että keskustelet asiat, vaikka sitten moneen kertaan läpi jos näyttää siltä ettei usko. Muhun ainakin tehonnut ja on se hyvää tehnykin. Lisäksi toi aika tässäkin on auttanut.

        Uskoisin et noi samat jutut sielläki täytyy käydä. Kyllä se siitä. Tsemppiä.


      • skoputyty
        Danzigi kirjoitti:

        Tähän voin sanoa et mulla on edellisessä suhteessa käynyt niin et on petetty. Kyllä siitä jää arvet kun on toiseen uskonut 100%:sti. Ennen tätä en koskaan epäillyt et pettääkkin voisi. Noh, nykyisessä suhteessa(erosta on jo monta vuotta) huomasin välillä miettiväni et mitäs jos. Asiasta on myös puhuttu moneen otteeseen. En tiedä mut kyllä se vaan näyttää menevän niin et ajan kanssa vasta rupeen luottamaan. Tai no luotan toki nytkin mut se pelko jossain perseen alla oli aika kamala.

        Kyllä mä tätä nykyä uskon naistani. En oikein muuta osaa sanoa kuin että keskustelet asiat, vaikka sitten moneen kertaan läpi jos näyttää siltä ettei usko. Muhun ainakin tehonnut ja on se hyvää tehnykin. Lisäksi toi aika tässäkin on auttanut.

        Uskoisin et noi samat jutut sielläki täytyy käydä. Kyllä se siitä. Tsemppiä.

        Yhden kerran mainitsin, että olin huomannut nettihommailut niin loukkaantui ja sanoi, että täysin viatonta ja ihan vaan ajan vietettä. Ei kuulemma mulla mitään hätää. Mut kai voin omasta puolestani yrittää kertoa omista arvomaailmoista jne. Kun suhteeseen ryhdytään niin sitten ollaan täysillä ja uskollisia. En oikein tykkää siitä, että minua koetellaan tahallaan ja tehdään mustikseksi. Se on raastavaa varsinkin kun on tämmönen tunne-eläjä. Asioita alkaa paisutella mielessä

        Mulla takan suhde, jossa mies haukkui minua viimeiset vuodet rumaksi, lehmäksi, en osannut pukeutua jne. Nyt moni (mukaanlukien kalamies)on kehunut kauniiksi ja se tuntuu oudolta, kun vanha minäni on ruma. Mulla meni vähä itseluottamus siinä edellisessä suhteessa ja tuntuu kauheelta kun en mitenkään pysty kilpailemaan kaikkien houkutusten kanssa. Mut toisaalta mikäs pakko mun kanssa on olla. Kyllä se mieskin on pihkassa ja sen on myöntänytkin.

        Antteksi tästä tuli romaani.


      • Danzigi
        skoputyty kirjoitti:

        Yhden kerran mainitsin, että olin huomannut nettihommailut niin loukkaantui ja sanoi, että täysin viatonta ja ihan vaan ajan vietettä. Ei kuulemma mulla mitään hätää. Mut kai voin omasta puolestani yrittää kertoa omista arvomaailmoista jne. Kun suhteeseen ryhdytään niin sitten ollaan täysillä ja uskollisia. En oikein tykkää siitä, että minua koetellaan tahallaan ja tehdään mustikseksi. Se on raastavaa varsinkin kun on tämmönen tunne-eläjä. Asioita alkaa paisutella mielessä

        Mulla takan suhde, jossa mies haukkui minua viimeiset vuodet rumaksi, lehmäksi, en osannut pukeutua jne. Nyt moni (mukaanlukien kalamies)on kehunut kauniiksi ja se tuntuu oudolta, kun vanha minäni on ruma. Mulla meni vähä itseluottamus siinä edellisessä suhteessa ja tuntuu kauheelta kun en mitenkään pysty kilpailemaan kaikkien houkutusten kanssa. Mut toisaalta mikäs pakko mun kanssa on olla. Kyllä se mieskin on pihkassa ja sen on myöntänytkin.

        Antteksi tästä tuli romaani.

        Mä voisin kuvitella et jos mies on fiksu niin ainakin vois vähentää moista käyttäytymistä. Oon täysin samaa mieltä et jos kerta suhteessa ollaan, niin siinä on sitten oltava täysin. Tuo sinun arvomaailma asia vois olla semmonen mistä kannattaa mainita. Luulisin et tuossa kyllä tajuaisi mieskin lopetella moiset ajanvietteet kun vierellä on nainen joka tahtoo olla ja jakaa asioita kanssaan.

        Niin ja eihän sitä mikään pakko ole olla suhteessa josta ei oikein tiedä mikä se on.


      • Danzigi
        skoputyty kirjoitti:

        Yhden kerran mainitsin, että olin huomannut nettihommailut niin loukkaantui ja sanoi, että täysin viatonta ja ihan vaan ajan vietettä. Ei kuulemma mulla mitään hätää. Mut kai voin omasta puolestani yrittää kertoa omista arvomaailmoista jne. Kun suhteeseen ryhdytään niin sitten ollaan täysillä ja uskollisia. En oikein tykkää siitä, että minua koetellaan tahallaan ja tehdään mustikseksi. Se on raastavaa varsinkin kun on tämmönen tunne-eläjä. Asioita alkaa paisutella mielessä

        Mulla takan suhde, jossa mies haukkui minua viimeiset vuodet rumaksi, lehmäksi, en osannut pukeutua jne. Nyt moni (mukaanlukien kalamies)on kehunut kauniiksi ja se tuntuu oudolta, kun vanha minäni on ruma. Mulla meni vähä itseluottamus siinä edellisessä suhteessa ja tuntuu kauheelta kun en mitenkään pysty kilpailemaan kaikkien houkutusten kanssa. Mut toisaalta mikäs pakko mun kanssa on olla. Kyllä se mieskin on pihkassa ja sen on myöntänytkin.

        Antteksi tästä tuli romaani.

        Monet kerrat tuostaki kuullut "mua ahistaa tämä" Jotenki se on niin teennäistä. Jos ei halua kuulla totuutta niin voi voi. Ärsyttää yleensä semmoset ihmiset jotka valittaa totuuden tullessa ilmi et nyt rupee ahistamaan...KELE!

        ..tästäkin vielä sen verran et ei muuten ole pelkästään kalat jotka moista puhuu. Saanu kuulla aika monen teennäisen ihmisen suusta tällästä.

        Eli ota ihmeessä puheeksi. Minä ainakin ottaisin sinuna.


      • skoputyty
        Danzigi kirjoitti:

        Monet kerrat tuostaki kuullut "mua ahistaa tämä" Jotenki se on niin teennäistä. Jos ei halua kuulla totuutta niin voi voi. Ärsyttää yleensä semmoset ihmiset jotka valittaa totuuden tullessa ilmi et nyt rupee ahistamaan...KELE!

        ..tästäkin vielä sen verran et ei muuten ole pelkästään kalat jotka moista puhuu. Saanu kuulla aika monen teennäisen ihmisen suusta tällästä.

        Eli ota ihmeessä puheeksi. Minä ainakin ottaisin sinuna.

        Muakin ärsyttää ahdistuminen herkästä, kaikenlainen pelien pelailu ja "kissa-hiirileikki". Tällä miehellä se, että saa toistenkin naisten huomiota liittyy aivan taatusti oman itseluottamuksen pönkittämiseen. Vaikka onkin tosi ihana mies ja päällisin puolin itsevarma äijä niin jollain tapaa petetyksi tuleminen näkyy. Kyllähän siinä miehenkin ego kärsii jos nainen pettää ja jättää toisen vuoksi. Minä olen kyllä ilmaissut aidosti pitäväni hänestä just sellaisena. Minusta hän on komea, söpö ja virkistävän erilainen. Mun exä on vaaka.

        Otan puheeksi, että minä haluan vilpittömän suhteen, jossa ei pelata tai leikitä. Tunteet kerrotaan avoimesti eikä niitä pimitetä. Jos ei kestä puhetta ja tunteenilmaisuja niin todellakin voi voi ja hei hei. Kiitos!!


      • ei mitään logiikkaa
        Koiraslohi kirjoitti:

        Enpä ennen ole täällä käynyt, koska horoskooppeihin en usko. Itse olen Kalat horoskoopissa syntymäaikana mukaan.

        Olen sosiaalinen, puhun tunteista ja muista intiimeistä asioista naisen kanssa aivan luonnollisesti. En ymmärrä olevani mykkä, vaikka olenkin kalat horoskoopissa.
        Rakkaudestakin voi puhua aivan olemassa olevana asiana, jos sitä kerran on.

        Olen mielestäni älykäs ja looginen sekä määrätietoinen työssäni. Pidän myös taiteesta ja "romantiikasta", silloin, kun on sen aika.
        Mielestäni naiset ovat niin kiinnostavia ja hellyttäviä olentoja maan pinnalla, että ei kukaan (kala)mies voi olla heille puhumatta ja halaamatta :)

        Minkälainen oikeastaan olet.
        Halaatko jokaista "MIMMIÄ"
        -MENNEN -TULLEN-JA PALATESSA.

        Kerro itsestäsi lisää.


    • ja nuolet ylimääräset

      röselöt pois,nii jo kiinnostuu,t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe