dvd+rw levyn tyhjennys

polttelija

dvdrw levyn tyhjennys ei onnistu nerolla eikä xp:llä. Dvd asema tukee kyseisille levyille kirjoittamista ja poistoa. Onkohan asetuksissa jotain pielessä vai mistä mahtaa olla kysymys?

7

1934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruksattu "vain luku"-tyyppiseksi?

• SeNaapurinKaljupää

Jotkut dvd asemat tukevat ainoastaan - tai levyjä. Eli manuskat esiin tai vilkaisu valmistajan kotosivulle.

• polttelija

Asema tukee sekä - että rw:tä manuaalin mukaan. Levyä on koitettu tyhjentää/polttaa myös niin, että täppi on pois "vain luku" kohdasta.
      Asema alkaa tyhjentää levyä mutta jättää sen ikäänkuin kesken. Poltto ei onnistu; tulee ilmoitus, että levy on täynnä tai se on väärää tyyppiä.
      Ominaisuudet kertoo mielenkiintoisesti, että "käytettyä tilaa 0 tavua; vapaa tila 0 tavua". Ominaisuus ikkunassa "kiekko" on kuitenkin sininen, joka tarkoittaisi sitä, että levy on täynnä.
      Muutama kuukausi sitten onnistuin kyllä tyhjentämään dvd levyn ja polttamaan sille uudelleen.
      Asemassa on kyllä sellainenkin ongelma, että kelkka ei aina suostu tulemaan ulos. Tällä hetkellä se kuitenkin toimii.

• käytössäsi

joku tallentava dvd -soitin, jolla olet mahdollisesti tallentanut aiemmin tuolle levylle?

• polttelija

Tällä samalla asemalla olen näille levyille kertaalleen polttanut lähinnä kuvia.

• ja kokeile
        polttelija kirjoitti:

Tällä samalla asemalla olen näille levyille kertaalleen polttanut lähinnä kuvia.

onnistuuko sillä.

Vaikkapa:

http://cdburnerxp.se/

• polttelija
        ja kokeile kirjoitti:

onnistuuko sillä.

Vaikkapa:

http://cdburnerxp.se/

...mutta tämähän onkin aloittelijoiden osio. Yritin nimittäin tehdä cd pakettia powerpoint ohjelmasta. Nyt vaikuttaa siltä, että kyseinen ohjelma ei tue dvd:tä. Levyt joita yritin tyhjentää olivatkin tyhjentyneet. Tietenkin. pp tiedoston poltto suoraan dvd:lle ilman pp ohjelman välissä oloa onnistui normaalisti.
        Kiitoksia kuitenkin neuvoista. Tuli ladattua cdburnerxp:kin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      190
      6889
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4592
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3923
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3145
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1935
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1666
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1563
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1429
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe