Kuka tarjosikaan

linnanjuhlat eilen

On aivan käsittämätöntä että mediassa kerrotaan kuinka Halonen ja Arajärvi tarjosivat linnanjuhlat!
Tosiasiassa ne ryyppäjäiset tarjottiin Halosen valitsemille ihmisille veronmaksajien eli kansan rahoilla.
Ettei totuus unohtuisi!

5

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sotamies Lehto

joo

• ainakin perustella,

miksi samat naamat kutsutaan. Lisäksi naamat, joille valtio on tuhlannut lainoja ja tukiaisia firmoihin, jotka jo kauan sitten olisivat kaatuneet, koska nämä naamat eivät pysty mihinkään kannattavaan toimintaan. Mutta juhlimaan kansan rahoilla kyllä. Eikö Suomessa ole mitään tarkastuselintä, mihin kansalaisten rahat pannaan?

• SNPU

...Toi on ihan totta.. Ja miksi "summista", ei koskaan mainita julkisesti,et paljonko on mennyt varoja minäkin vuonna linnan juhliin.. Jos on heittää linkkiä kellään siitä asiasta, et mistä sen netistä voisi tarkistaa, ni laittaakaa tänne.. :) Jos totta puhutaan, ni eikö valtiovallallakin olisi yhtälailla velvollisuus ilmoittaa menoistaan, varsinkin kun köyhyys tässä maassa valitettavasti lisääntyy, ja olot tulevat ennustettavasti tästä vielä huononemaan.. Puhutaan paljon "yhteen hiileen puhaltamiesta", mut se ei valitettavasti riitä, et se tapahtuu ainoastaan meidän kansalaisten kesken,koska tässä maassa on edelleen huomattava luokkajako, jonka ovat kauan samalla pallilla istuneet poliitikot luonneet.. Meidän kansalaisten avunhuudot pysähtyvät poliitikkojen selityksiin,näiden jotka vaativat vain oman palkkansa nostamista, mihin helvettiin on suomalainen unohtanut sen heiveröisemmän suomalaisen, joka tahtoo vahvemman suomalaisen rinnalle, osoittamaan että nyt hänelläkin on mahdollisuus.. Vaikeat ajat on vielä edessäpäin, ja kaikki sen tuoma paha ja huonot oltavat. Toivon vain, jottei enään noustaisi veli veljeä vastaan, vaan pyrittäisiin etsimään,nämä todelliset syntipukit, jotka ovat tehneet itsestään jumalia.. No, nyt lopetan marinana =P

• tuo

edellinen. Kiitos.

• kuka maksoi
        tuo kirjoitti:

edellinen. Kiitos.

pääministerin jatkoille kutsuttujen jatkojuhlat kiinnostaa myös meitä.
        Pääminisreri itse,Sukari,joku sponsori vai me veronmaksajat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6798
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      1996
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1658
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1208
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1035
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      957
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      899
    Aihe