Neitsytsyntyiset älkää välittäkö

taika-jimi

tuosta vesimiehestä. Astrologiassa Vesimies ei sovi Neitsyelle. Kauris ja Härkä ovat Neitsyelle sopivia ihmisiä. Vesimies ei ymmärrä Neitsyttä. Neitsyt on silti hyvä ihminen.

4

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taika-jimi

      Hyviä ihmisiä ja hyväntahtoisia hymyileviä ihmisiä. Sauli Niinistö esimerkkiä näyttäköön. Neitsyt-ihminen kun on.

    • katso peiliin

      Neitsytmies ei huomioi muita. Hän näkee ja tuntee kaikki asiat itsensä kautta, vain sillä on merkitystä, mikä on hänelle itselle hyvä!

      Itseään tarkastellessa neitsytmies toteaa olevansa hyvä ja oikeassa.

      • NaurahtaVA

        Neitsyt mies huomioi muutkin, se on totta että tuntee asiat monesti itsensä kautta. Mutta minkäs sille voi jos on luotu sellainen lahja että näkee asioiden oikean puolen ja eikä lähde kääntämään asioita nurinpäin.Eihän siinä mitään pahaa ole, mutta jos se osuikin kirjoittajan omaan nilkkaan niin Voi Voi. Katso todella Peiliisi. Ps.Kuuntelisit ja katsoisit miten N-mies tekee asiansa, otappa oppia niin viisastut!!!


    • Mutta pakko

      Ei teietnkään ole kommentoida. Läheskään joka viestiä. Minä en ainakaan kommentoi. Terveisin: Nuori brunetti neitsyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe