Miten kalan ja kaksosen suhde toimisi? Olen täysin ihastunut, mutta silti pelkään sitä, että toimiiko suhde. Välimatkaa on 80km ja olen aika mustasukkainen..
kalaN+kaksosM
7
1058
Vastaukset
- ...ja kaksoset
hohoijaaaa...
siinäpä sitä onkin, 80 km ja kaksoset...kun 80 metriäkin on liikaa,-) - turhaaonolla
Siis olet kala nainen ja mustis kaveristasi? No hei, ei se välimatkaa katso jos kaveri meinaa pettää (jos meinaa), petolliset tekee sitä vaikka ois ollut 20v. naimisissa. Että unohda mustasukkaisuus ja ota vain selville mikä se on miehiään. Kyllä petollisen miehen tunnistaa, se on se kuuluisa naisen vaisto ;). Ainakin mun kohdalla on ollut 100% luotettava vaisto!!
Nm. kalanainen ja kaksosmieheni on myös kilometrien päässä (enkä tunne minkäänlaista mustasukkaisuutta...) - Mulla näin...
Itse elelin parisuhteessa useita vuosia kaksosmiehen kanssa. Tämä mies oli niin etäinen ja kylmä, että välillä oikein puistatti. Itse läheisyyden kaipuisena ihmisenä olisin halunnut enemmän romantiikkaa elämäämme, mutta mies pakeni visusti omaan peli- ym. elämäänsä, joten pakko oli luovuttaa ja uiskennella siitä suhteesta pois.
- Danzigi
Oon aina miettiny millasta olis olla toisen kalan kanssa. Siinä kun on niin paljon semmosta mitä molemmat tahtoo ja arvostaa, romantiikkaa, läheisyyttää ja kaikkea sitä mitä yhdessä voi kokea. Vois olla ehkäpä ihan hyväkin suhde.
Tosin joo, eipä mun mitään valitettavaa/miettiä kun suhde vesimies(n) kanssa toimii mahdottoman hyvin :) - viivivaavi
Danzigi kirjoitti:
Oon aina miettiny millasta olis olla toisen kalan kanssa. Siinä kun on niin paljon semmosta mitä molemmat tahtoo ja arvostaa, romantiikkaa, läheisyyttää ja kaikkea sitä mitä yhdessä voi kokea. Vois olla ehkäpä ihan hyväkin suhde.
Tosin joo, eipä mun mitään valitettavaa/miettiä kun suhde vesimies(n) kanssa toimii mahdottoman hyvin :)Olen itse kalanainen ja seurustelin vuosia kaksosmiehen kanssa.Tunsin itseni jatkuvasti hyljityksi,ja hellyys,luovuus ja hauskuus oli vaihtua masennukseksi.
Ne kaikki olen löytänyt toisesta kalasta.Kukapa muu pystyisi seuraamaan kalaa yhtä syvälle vetten syvyyksiin kuin toinen kalat. =)
- kalat
olen ollut kaksosmiehen kanssa kohta 26 vuotta yhdessä.Kesällä tuli 21 vuotis- hääpäivä.
Ylä-ja alamäkeä on ollut ihan kiitettävästi mutta aina on riidat sovittu.Suuttuu tosi nopeesti ja lauhtuu myös. - oikeasti
älä petä itseäsi, kaksosmies on liian pinnallinen ja tunneköyhä kalalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104154
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921966Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321702- 1671467
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101404Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251376Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041203Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125