maikkarin

luukku.com

MTV3 on aika tehokkaasti rahastava laitos. Tämä tuli taas eteen, kun ajattelin lopettaa luukku.com sähköpostiosoitteeni roskapostien vuoksi. En löytänyt maikkarille sähköpostiosoitetta, johon ottaa yhteyttä vaan maksullisen puhelinumeron. Roskapostista pääsee kyllä eroon mutta rahalla, taas.
Mitenkähän siitä pääsee eroon nätisti, kun oma s-postiosoitteenikin jo lähettelee postia.

4

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ilmaisposti

niin yksinkertaisesti vaan hylkäät sen pitkiksi ajoiksi etkä kirjaudu, kyllä se loppuu aikanaan automaattisesti. Kaikki ilmaiset postit vaatii tiettyinä väliaikoina kirjautumisen tai muuten ne lakkaa olemasta.

• todettu

Minulla on luukussa kaksi postiaskia.

Toinen aski on täyttynyt roskista ( 3300 avaamatonta viestiä ) ja toisessa ei ole yhtäkään, mutta sekin on fyysisesti täysi, silläkään ei voi lähettää, eikä vastaanottaa postia.
        Elikkä askit on ilmiselvästi kytketty saman muistin perään.

Hätä ei ole tämän näköinen, vältän olemasta luukun siakas, koska muitakin maksuttomia toimivampia on vakituiseen käyttöön.

Joskus, jos tarvii netissä sähköpostiosoite johonkin antaa, niin anna tuon roskalaatikon osoiotteen ja poistan sieltä parisataa viestä, että pystyy asioimaan. Muuten pitäköön luukku roskansa, maksulliset lisämuistit ja suodattimensa.

Joskus olen etsinyt yhteystietoa luukun operaattorille, että olisin pyytänyt sulkemaan postilaatikkoni, mutta sellaista ei löydy.
        Asia on tuolla huonosti hoidettu.

• Pienen metsästämisen jälkeen löyty.

Luukku.com on MTV3 Internet -palvelu.
      Palvelun vastaava henkilö on Juha Juosila, sähköposti on etunimi.sukunimi @ mtv3 . fi.

Domainin perusteella tiedot ovat:

Administrative Contact, Technical Contact:
      MTV Oy [email protected]
      Ilmalantori 2
      MTV3
      Helsinki, Helsinki FI-00033
      FI
      358 50 5123 880

Nämä eivät välttämättä ole oikeita kohteita osoittaa palvelun sulkemista koskevia pyyntöjä joten suosittelen koittamaan palautelomaketta:
      http://www.mtvmedia.fi/yhteystiedot/index.shtml?palaute

• Kiitos tiedosta. Olen yrittänyt etsiä niitä, mutta en ole löytänyt. Kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      291
      1764
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      47
      1569
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      152
      1284
    4. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1131
    5. 142
      1093
    6. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1047
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1042
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      963
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      922
    10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
      Suomussalmi
      152
      877
    Aihe