Miten sopii yhteen vaaka nainen ja härkä mies?? :)
olisin muutenkin kiinnostunut kuulemaan härkämiehen luonteenpiirteistä...
vaaka+härkä
4
1937
Vastaukset
- alempana..
varmaan löytyy muutamia härkämiehen
luonteen piirteitä ,mutta vaaka-naisena varmaan
onnistut pitemällä tähtäimellä härkämiehen kanssa,koska vaakanaisella löytyy pitkäjänniteisyyttä ,huonona puolena on se molemmilla itsepäisyys ja huomioon ottaminen ! - epästabiili
hahaa, olenpa tässä vuoden verran seurustellut tuollaisen itsepäisen härkäpään kanssa ja olen itse siis vaaka. Tietysti aina pitää ottaa huomioon että jokainen härkä ja vaaka on oman laisensa koska luonteeseen vaikuttaa kaikki muutkin asiat kuin pelkkä aurinkomerkki. Mutta siis.. Poikaystäväni on alkupään härkä ja minä keskivaiheen vaaka.. Konflikteilta ei olla vältytty , mutta eipä varmaan koskaan parisuhteissa vältytäkkään:) Itse olen tälläinen perusvaaka, mietin aina liikaa kuinka asiat menee helpoiten ja mukavimmalla tavalla, ilman sanaharkkaa sun muuta. (Tietysti ilmaisen mielipidettäni silloin kun on tarvis) Yritän myös aina mahdollisimman paljon ottaa toista osapuolta huomioon päätösten teossa. Tämä ehkä onkin sitten se suurin syy miksi tulee kompuroitua. Poikaystäväni välillä kokee että hän joutuu tekemään päätökset ja kaipaa sitä että tulisin voimakkaammin vastaan. Minä taas kaipaisin sitä että hän ottais minua enemmän huomioon järjestellessään menojaan. Tämä härkä nimittäin tuppaa vaan ilmoittamaan asioista että "nyt menen sinne ja tänne , piste" kun taas oma tyylini on "Onko sulla jotain suunnitelmia silloin ja silloin kun aattelin että menisin sinne ja tänne" .. ymmärrätkös ? :D Muutenkin härkä on hyvin itsepäinen.. välillä myös hyvin hellyyttävällä tavalla:D
Jos listataan härän hyviä puolia niin sanoisin että
-kauneuden taju (ilmaisee mielipiteitään esim. jos kysyn mielipidettä omista vaatteistani:D ja osaa itsekin pukeutua perustyylikkäästi)
-rehellisyys (välillä ehkä liiankin suorasanaista mutta parempi melkein niin. Jos hän sanoo että "näytät tosi hyvältä" se myös tarkoittaa sitä.)
-hellyys (kertoo tykkäämisestään ja välittämisestään usein ja paljon, fyysisesti ja verbaalisesti)
- sosiaalisuus (härkä on usein sellanen kaikkien kaveri ja hallitsee myös tuon huumorin tajun.. Omat kaverit tulee todella hyvin toimeen poikaystäväni kanssa)
-taiteellisuus (itse olen hyvin luova niinkun vaat yleensä ja minulle ainaskin on tosi tärkeetä että toinen ymmärtää sitä.. oma härkäni on musiikin saralla uskomattoman hyvä)
.. sitten jos miinuspuolia kattellaan niin se itsepäisyys voi olla välillä myös erittäin rasittavaa :D ( esim. joskus tulee fiilis että poikaystäväni on kakara juuri siinä "minä itte"-vaiheessa :D)
- sitten on stressaus (ainakin tämä meikäläisen härkä on erittäin stressaavaa tyyppiä, joka johtaa juurensa luultavasti siitä, että hän ei varmastikkaan haluis pahoittaa kenenkään mieltä. esim. jos aikataulut ei mene sovitun mukaisesti. Härkä haluaa aina antaa itsestään hyvää vaikutelmaa ja olla hyvä.. tästäpä siis keksin kolmannen lisämiinuksen eli liikasuorittaminen välillä..)
- Pienenmoinen jäyhyys.. välillä kaipaisin härkään lisää ilmamerkkien piirteitä, esim kaksosen hulvattomuutta. Vaikka siis härkä osaa olla myös hauska ja välillä yllättää toden teolla niin pääasiallisesti kaikki eleet ja liikkeet on harkittuja "tilanteeseen sopiviksi".. Ja härkä ei tunnu aina jaksavan mun vaakamaisia piirteitä joihin kuuluu semmonen "leikkimielinen höslääminen" :D
- Herkkyys -toisaalta tämä on hyvä JA huonopuoli, huonona puolena se ilmenee siinä , että härkä ottaa itteensä asiat tosi helposti eikä aina ymmärrä minun sarkasmia jota viljelen melko mielelläni mutta tahattomasti:D
mutta.. Härkä on kaikin puolin semmonen symppispaketti. Vähän niinkuin oma turvallinen nallekarhu:) Suosittelen katsastamaan.. Ei tää Vaaka-Härkä turhan huono yhdistelmä ole ;) - Vaaka-nainen ***
Mulla myös suhde härkä-mieheen,ja omasta puolesta voin sanoa,että todella hienosti toimii,en tiedä onko iällä siihen osuutta,olemme n.nelikymppisiä.. jos härkä-mies rakastuu oikeesti,olet maailman ainoa nainen hänelle,ja sen todella huomaat,samoin on sängyssä,osaa ottaa huomioon naisen tarpeet ja halut.. ei ole tylsää eikä yksitoikkoista ;)itse ainakin voin luottaa 110 prosenttisesti,suosittelen!!
- pudonnut
Kiva jos tunnet noin.Mitä on oikeasti rakastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982