5-vuotiaalle tytölle lahja

_Nemo_83_

Kovasti miettinyt että mitä sitä ostaisi kummitytölle lahjaksi. Vanhemmat eivät osaa antaa vinkkejä.
Enkä haluaisi ostaa mitään turhaa.
Ehdotuksia?
Saa maksaa paljonkin.

8

4297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antaa ostapas

vaatteita. Myönnän että vihjeeni on persoonaton, mutta itse tiedän että kaunis pusero tai takki tms. ilahduttaa siinä missä lelukin. Tuon ikäisellä vaatteet jäävät helposti pieniksi jo ihan kasvun takia ja kuluvat kun konttaillaan ja puuhastellaan. Vaatelahja ei mene useinkaan rikki lapsen käsissä toisin kuin lelujen kanssa on tapana käydä = ). Itse olen vielä taskuihin ja sukkiin sekä lapasiin piilotellut pientä kivaa löydettäväksi.

• _Nemo_83_

että niitä menee ja tarvitsee aina. Mutta en halua ostaa vaatteita.

• kdkdkdkdkdkdkd
        _Nemo_83_ kirjoitti:

että niitä menee ja tarvitsee aina. Mutta en halua ostaa vaatteita.

Itselläni on viisivuotias tyttö ja sillä peruusteella uskallan ehdottaa esim teatterilippuja lahjaksi johonkin lastennäytelmään. Elokuvaliput on myös aika kiva juttu. Siihen voi vielä lisätä ehdotuksen, että viet itse tytön esitykseen ja jätskille niin samalla saavat vanhemmatkin lahjan eli ilmaisen lapsenvahdin pariksi tunniksi. Jos mahdollista niin mielestäni kulttuuriin ja kahdenkeskiseen aikaan kannattaa aina panostaa. Hyvää Joulua!!

• Minä_Itte
        kdkdkdkdkdkdkd kirjoitti:

Itselläni on viisivuotias tyttö ja sillä peruusteella uskallan ehdottaa esim teatterilippuja lahjaksi johonkin lastennäytelmään. Elokuvaliput on myös aika kiva juttu. Siihen voi vielä lisätä ehdotuksen, että viet itse tytön esitykseen ja jätskille niin samalla saavat vanhemmatkin lahjan eli ilmaisen lapsenvahdin pariksi tunniksi. Jos mahdollista niin mielestäni kulttuuriin ja kahdenkeskiseen aikaan kannattaa aina panostaa. Hyvää Joulua!!

Muistan omasta lapsuudestani kuinka tätini vei minut teatteriin ja jätskille. Todella hieno idea.

• tohvelisankari
    • tiptop-mama

Esim. Prinsessa-lehden vuosikerta?

• on tytöille

prinsessoja, linnoja, huvimajoja... kestää käytössä ja voi käyttää vuosia.

• josssu1

PS4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 93
      1494
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1344
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1267
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1168
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1145
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      945
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      807
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      751
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      744
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      715
    Aihe