5-vuotiaalle tytölle lahja

_Nemo_83_

Kovasti miettinyt että mitä sitä ostaisi kummitytölle lahjaksi. Vanhemmat eivät osaa antaa vinkkejä.
Enkä haluaisi ostaa mitään turhaa.
Ehdotuksia?
Saa maksaa paljonkin.

8

4126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antaa ostapas

vaatteita. Myönnän että vihjeeni on persoonaton, mutta itse tiedän että kaunis pusero tai takki tms. ilahduttaa siinä missä lelukin. Tuon ikäisellä vaatteet jäävät helposti pieniksi jo ihan kasvun takia ja kuluvat kun konttaillaan ja puuhastellaan. Vaatelahja ei mene useinkaan rikki lapsen käsissä toisin kuin lelujen kanssa on tapana käydä = ). Itse olen vielä taskuihin ja sukkiin sekä lapasiin piilotellut pientä kivaa löydettäväksi.

• _Nemo_83_

että niitä menee ja tarvitsee aina. Mutta en halua ostaa vaatteita.

• kdkdkdkdkdkdkd
        _Nemo_83_ kirjoitti:

että niitä menee ja tarvitsee aina. Mutta en halua ostaa vaatteita.

Itselläni on viisivuotias tyttö ja sillä peruusteella uskallan ehdottaa esim teatterilippuja lahjaksi johonkin lastennäytelmään. Elokuvaliput on myös aika kiva juttu. Siihen voi vielä lisätä ehdotuksen, että viet itse tytön esitykseen ja jätskille niin samalla saavat vanhemmatkin lahjan eli ilmaisen lapsenvahdin pariksi tunniksi. Jos mahdollista niin mielestäni kulttuuriin ja kahdenkeskiseen aikaan kannattaa aina panostaa. Hyvää Joulua!!

• Minä_Itte
        kdkdkdkdkdkdkd kirjoitti:

Itselläni on viisivuotias tyttö ja sillä peruusteella uskallan ehdottaa esim teatterilippuja lahjaksi johonkin lastennäytelmään. Elokuvaliput on myös aika kiva juttu. Siihen voi vielä lisätä ehdotuksen, että viet itse tytön esitykseen ja jätskille niin samalla saavat vanhemmatkin lahjan eli ilmaisen lapsenvahdin pariksi tunniksi. Jos mahdollista niin mielestäni kulttuuriin ja kahdenkeskiseen aikaan kannattaa aina panostaa. Hyvää Joulua!!

Muistan omasta lapsuudestani kuinka tätini vei minut teatteriin ja jätskille. Todella hieno idea.

• tohvelisankari
    • tiptop-mama

Esim. Prinsessa-lehden vuosikerta?

• on tytöille

prinsessoja, linnoja, huvimajoja... kestää käytössä ja voi käyttää vuosia.

• josssu1

PS4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      169
      6871
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      58
      2346
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2118
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      61
      1241
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      353
      1224
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      55
      1211
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1101
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      958
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe