Muistojen maisema

kesän aurinko
toiveena tulevasta

tämä hetki
harmaata loskaa

eilisen muistot
rauhoittuneet
valkoiseksi talveksi
jäähelminä
huurteisilla oksilla
tähdenlentoina
halki kylmän yötaivaan

meidän rakkautemme
kaunein lumihiutale
jäätyneen kukan lehdellä
ikuisesti kimaltaen
muistojen valon
tuhatkertaiseksi
kiteillään peilaten

11

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiko tämän vahvemmin sanoa
      muistojen maisemista
      taiteellisimmin kuvauksin.

      Olet tässä itse löytänyt
      juuri tuon runon
      hengen - ihaillen
      luen tätä.

      • Tequila sunset

        Kiitos kaunis kauniista sanoistasi. Mukava kulla että pidit runosta. Minusta mennyt aika on aina runsasluminen hiljainen talvi ja tuleva aika toivoa täynnä niin kuin kesän odotus.

        Kiitos!


      • dolan
        Tequila sunset kirjoitti:

        Kiitos kaunis kauniista sanoistasi. Mukava kulla että pidit runosta. Minusta mennyt aika on aina runsasluminen hiljainen talvi ja tuleva aika toivoa täynnä niin kuin kesän odotus.

        Kiitos!

        Usein olen pitänyt runoistasi
        kun niitä olen lukenut,joissa
        olet jättänyt koskettaviakin
        jälkiä tänne.

        Kun olisi kunnon kesät
        ja talvet,mutta ei
        ne kovin hyviltä
        aina vaikuta...mutta

        silti toivotaan,ajallaan
        tulevat.

        Hyvää Sinulle.


    • lindalinda1

      kaunis on muistojesi maisema,
      vaikka ei täällä ainakaan ole loskaa. Pakkanen
      meillä paukuttelee, ja ne oksat on todellakin
      huurteesta kimaltelevina kaikki tyystin.

      Pidä vaan toivoa yllä, kyllä se suvi sieltä ai-
      kanaan tulee. Ehkä sen myötä rakkauskin, koska
      sitähän Sinä tässä rivien välissä kaiketi perään-
      kuulutat.

      Tykkäsin minä, niin ko Mysillä on tapana sanoa.

      • Tequila sunset

        Kiitos kiitos, vaikka tavan vuoksi tykkäsit!
        Ei juuri loskaa ole täälläkään muuten kuin kuvainnollisesti tämän nykyelämän mielekkyyden tason mittarina.

        Kiitos!


    • Laudi

      Loskaa..ei :)
      Tästäkin maisemasta voisi
      rustata mahtavan runon..
      kunhan ehtisi :/..

      • Tequila sunset

        ...se on loskainen. Ihan oikeaa lumilunta on nämäkin polut täällä oikeasti, kun ulos ikkunasta kurkistaa.
        Yritähän ehtiä koneelle vähän useammin!


      • Laudi
        Tequila sunset kirjoitti:

        ...se on loskainen. Ihan oikeaa lumilunta on nämäkin polut täällä oikeasti, kun ulos ikkunasta kurkistaa.
        Yritähän ehtiä koneelle vähän useammin!

        Sinä minut :)))))))))..

        ja, että takasin tuun..


      • Tequila sunset
        Laudi kirjoitti:

        Sinä minut :)))))))))..

        ja, että takasin tuun..

        tutkin kun kerran lupaat. Muistakin se!


    • tomppa2006

      ...kääntyvät ajatukset mieluummin kesään, vaikka talvi on vasta alussa...

      Vaakaräntää pyyhkii taustalla, kun luen runosi kylmiä sanoja. Olet tehnyt voimakkaan viileillä vedoilla runon, joka on kaunis ja kova. Hieno runo.

      • Tequila sunset

        Mieleenkiintoinen ilmaus: "kaunis ja kova". Olet varmaan oikeassa nyt kun asiaa ajattelee. Ehkä runossa on jotain "kovaa".

        Kiitos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe