kesän aurinko
toiveena tulevasta
tämä hetki
harmaata loskaa
eilisen muistot
rauhoittuneet
valkoiseksi talveksi
jäähelminä
huurteisilla oksilla
tähdenlentoina
halki kylmän yötaivaan
meidän rakkautemme
kaunein lumihiutale
jäätyneen kukan lehdellä
ikuisesti kimaltaen
muistojen valon
tuhatkertaiseksi
kiteillään peilaten
Muistojen maisema
11
385
Vastaukset
Voiko tämän vahvemmin sanoa
muistojen maisemista
taiteellisimmin kuvauksin.
Olet tässä itse löytänyt
juuri tuon runon
hengen - ihaillen
luen tätä.- Tequila sunset
Kiitos kaunis kauniista sanoistasi. Mukava kulla että pidit runosta. Minusta mennyt aika on aina runsasluminen hiljainen talvi ja tuleva aika toivoa täynnä niin kuin kesän odotus.
Kiitos! Tequila sunset kirjoitti:
Kiitos kaunis kauniista sanoistasi. Mukava kulla että pidit runosta. Minusta mennyt aika on aina runsasluminen hiljainen talvi ja tuleva aika toivoa täynnä niin kuin kesän odotus.
Kiitos!Usein olen pitänyt runoistasi
kun niitä olen lukenut,joissa
olet jättänyt koskettaviakin
jälkiä tänne.
Kun olisi kunnon kesät
ja talvet,mutta ei
ne kovin hyviltä
aina vaikuta...mutta
silti toivotaan,ajallaan
tulevat.
Hyvää Sinulle.
- lindalinda1
kaunis on muistojesi maisema,
vaikka ei täällä ainakaan ole loskaa. Pakkanen
meillä paukuttelee, ja ne oksat on todellakin
huurteesta kimaltelevina kaikki tyystin.
Pidä vaan toivoa yllä, kyllä se suvi sieltä ai-
kanaan tulee. Ehkä sen myötä rakkauskin, koska
sitähän Sinä tässä rivien välissä kaiketi perään-
kuulutat.
Tykkäsin minä, niin ko Mysillä on tapana sanoa.- Tequila sunset
Kiitos kiitos, vaikka tavan vuoksi tykkäsit!
Ei juuri loskaa ole täälläkään muuten kuin kuvainnollisesti tämän nykyelämän mielekkyyden tason mittarina.
Kiitos!
- Laudi
Loskaa..ei :)
Tästäkin maisemasta voisi
rustata mahtavan runon..
kunhan ehtisi :/..- Tequila sunset
...se on loskainen. Ihan oikeaa lumilunta on nämäkin polut täällä oikeasti, kun ulos ikkunasta kurkistaa.
Yritähän ehtiä koneelle vähän useammin! - Laudi
Tequila sunset kirjoitti:
...se on loskainen. Ihan oikeaa lumilunta on nämäkin polut täällä oikeasti, kun ulos ikkunasta kurkistaa.
Yritähän ehtiä koneelle vähän useammin!Sinä minut :)))))))))..
ja, että takasin tuun.. - Tequila sunset
Laudi kirjoitti:
Sinä minut :)))))))))..
ja, että takasin tuun..tutkin kun kerran lupaat. Muistakin se!
- tomppa2006
...kääntyvät ajatukset mieluummin kesään, vaikka talvi on vasta alussa...
Vaakaräntää pyyhkii taustalla, kun luen runosi kylmiä sanoja. Olet tehnyt voimakkaan viileillä vedoilla runon, joka on kaunis ja kova. Hieno runo.- Tequila sunset
Mieleenkiintoinen ilmaus: "kaunis ja kova". Olet varmaan oikeassa nyt kun asiaa ajattelee. Ehkä runossa on jotain "kovaa".
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517