kesän aurinko
toiveena tulevasta
tämä hetki
harmaata loskaa
eilisen muistot
rauhoittuneet
valkoiseksi talveksi
jäähelminä
huurteisilla oksilla
tähdenlentoina
halki kylmän yötaivaan
meidän rakkautemme
kaunein lumihiutale
jäätyneen kukan lehdellä
ikuisesti kimaltaen
muistojen valon
tuhatkertaiseksi
kiteillään peilaten
Muistojen maisema
11
358
Vastaukset
- Voiko tämän vahvemmin sanoa 
 muistojen maisemista
 taiteellisimmin kuvauksin.
 Olet tässä itse löytänyt
 juuri tuon runon
 hengen - ihaillen
 luen tätä.- Tequila sunsetKiitos kaunis kauniista sanoistasi. Mukava kulla että pidit runosta. Minusta mennyt aika on aina runsasluminen hiljainen talvi ja tuleva aika toivoa täynnä niin kuin kesän odotus. 
 Kiitos!
- Tequila sunset kirjoitti:- Kiitos kaunis kauniista sanoistasi. Mukava kulla että pidit runosta. Minusta mennyt aika on aina runsasluminen hiljainen talvi ja tuleva aika toivoa täynnä niin kuin kesän odotus. 
 Kiitos!- Usein olen pitänyt runoistasi 
 kun niitä olen lukenut,joissa
 olet jättänyt koskettaviakin
 jälkiä tänne.
 Kun olisi kunnon kesät
 ja talvet,mutta ei
 ne kovin hyviltä
 aina vaikuta...mutta
 silti toivotaan,ajallaan
 tulevat.
 Hyvää Sinulle.

- lindalinda1kaunis on muistojesi maisema, 
 vaikka ei täällä ainakaan ole loskaa. Pakkanen
 meillä paukuttelee, ja ne oksat on todellakin
 huurteesta kimaltelevina kaikki tyystin.
 Pidä vaan toivoa yllä, kyllä se suvi sieltä ai-
 kanaan tulee. Ehkä sen myötä rakkauskin, koska
 sitähän Sinä tässä rivien välissä kaiketi perään-
 kuulutat.
 Tykkäsin minä, niin ko Mysillä on tapana sanoa.- Tequila sunsetKiitos kiitos, vaikka tavan vuoksi tykkäsit! 
 Ei juuri loskaa ole täälläkään muuten kuin kuvainnollisesti tämän nykyelämän mielekkyyden tason mittarina.
 Kiitos!

- LaudiLoskaa..ei :) 
 Tästäkin maisemasta voisi
 rustata mahtavan runon..
 kunhan ehtisi :/..- Tequila sunset...se on loskainen. Ihan oikeaa lumilunta on nämäkin polut täällä oikeasti, kun ulos ikkunasta kurkistaa. 
 Yritähän ehtiä koneelle vähän useammin!
- LaudiTequila sunset kirjoitti:...se on loskainen. Ihan oikeaa lumilunta on nämäkin polut täällä oikeasti, kun ulos ikkunasta kurkistaa. 
 Yritähän ehtiä koneelle vähän useammin!Sinä minut :))))))))).. 
 ja, että takasin tuun..
- Tequila sunsetLaudi kirjoitti:Sinä minut :))))))))).. 
 ja, että takasin tuun..tutkin kun kerran lupaat. Muistakin se! 

- tomppa2006...kääntyvät ajatukset mieluummin kesään, vaikka talvi on vasta alussa... 
 Vaakaräntää pyyhkii taustalla, kun luen runosi kylmiä sanoja. Olet tehnyt voimakkaan viileillä vedoilla runon, joka on kaunis ja kova. Hieno runo.- Tequila sunsetMieleenkiintoinen ilmaus: "kaunis ja kova". Olet varmaan oikeassa nyt kun asiaa ajattelee. Ehkä runossa on jotain "kovaa". 
 Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424935
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862680
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161703
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161546
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321