labradorin koulutus

mettämies+++´´+

éli mulla 10vk labbis uros pentu.
damia ei aina hae kun heitän mutta muut lelut kyllä kelpaa.

riistaan on kiinnostunut.

ps. miten vanhana totuttatte koiranne riistaa esim kyyhky,sorsat ja teeri.

talvella aika vaikeaa näyttää noita lintuja sorsan siivet on

2

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rulettaa

Kysy ihmeessä koirasi kasvattajalta neuvoa mikä voisi auttaa.
      Yksi voisi olla damin kannattaminen, eli koiralle dami suuhun ja lähdet kävelemään sen kanssa. Välillä aina pyydät irrottamaan , kiität ja annat taas takaisin jos vaikka tällä kiinnostus laukeaisi damia kohtaan.

Onko käyössäsi pentu- vai aikuisten dami? Iso dami on varmaan vielä liian suuri tuon ikäiselle pennulle kannettavaksi. Koirasi on kyllä vielä tosi nuori joten ei kannata toivoaan menettää.

Pidätkö damit aina koiran saatavilla vai onko lelut ja damit eripaikoissa?
      Itse olen pitänyt damit erillään, koska ne ovat työkaluja EI leluja. Vaikka varsinkin pentuna kaikki koulutushan tapahtuu leikin varjolla.
      Koiralle ei välttämättä kannata heittää dameja vaan viedä ne koiran kanssa tai niin että koira näkee ainakin alussa kun viet damit ja sen jälkeen käskeä noutamaan.
      Oma koirani ainakin kuumeni tuosta heittelystä todella kovin.
      Sama juttu riistan kanssa. Ilmeisesti sinulla on KÄY-linjainen koira tai ainakin se on erittäin kiinnostunut riistasta niin ei sitä tarvitse turhan usein näyttää.
      Kannattaa myö tutustua noutajan pennusta metsästyskoraksi kirjaan sekä Lintukoirat nimiseen kirjaan jos sieltä kautta saisit vinkkejä.

• kultsu

Hei, menepä noutajaihmisten palstalle, sieltä löydät kokeneita noutajan omistajia ja neuvojaan:

http://www.snj.fi/keskustelu/index.php

10 vk ikäisen pennun kanssa en vielä tekisi mitään muuta kuin vahvistaisin sitä tärkeintä eli sidettä koiran ja isäntänsä kanssa. Onnea matkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1748
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1164
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1026
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      916
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe