ISO PETTYMYS TOI

vilinius

Olen matkustellut jonkin verran n. 30 maata
Päätimme käydä liettuassa,vilnassa kun sitä ei ollut vielä katsottu.
En oikein voi kehua paikkaa kummoiseksi.
Palvelu kuin ennen neuvostoliitossa,ei hymyn häivää. Taksit, hinnat mitä sattuu,esim lentokentältä hotel royal europe ..7 km n.(muutan €)20€ takaisin 30€ jne. mielestäni on kallista.Ruoka tosi rasvaista ja maku aika kamala.Trakain linna oli todella pettymys...ja niin monet muutkin asiat.Uusi-Seelanti parhaasta päästä,edulliset hinnat ruoka,viinit todella hyviä. Ei muuta kuin hyvää matkaa ja vuoden loppua

8

3063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mat-kaaja

      Missä maissa olet aiemmin käynyt.?

    • salvelinus

      Itsellä täysin päinvastaiset fiilikset Vilnasta.Olut maailman parasta,ruoka ollut aina hyvää ja etenkin halpaa.Vanha kaupunki eri aikakausien kirkkoineen tosi mainio vaikka kirkot ei mun lempijuttuihin kuulukaan.yö meno villiä ja nuorekasta.Kuuluu mun Euroopan suosikkeihin.Hyvää loppuvuotta sinnekin.

      • ....ajatuksia

        Vilnan vanhakaupunki on Ita-Euroopan suurin, kirkkoja loytyy kuudelta vuosisadalta, nykyaikaiset ostoskeskukset, edulliset ja hyvat ravintola, hyva meno oisin, suht turvallista etc... Jos kokenut matkaaja on niin holmo etta maksaa takseille mita vaan on se hanen oma virhe (keskusta lentokentta oikea hinta on 25 lt). Palvelu vastaa usein asiakasta ja jos asiakkaan kaytos sita edellyttaa niin nama osaavat kylla olla tylyja...


    • Ei kai...

      Jospa olette mielikuvissanne menneet saksaan, mutta todellisuus ja päämäärä iski vastaan vilnassa?
      Tuskin nyt uutta-seelantia ja liettuaa kukaan täpinöissään sekoittaa?

      • .... viini

        Aika outoa tuolta aloittajalta verrata olut ja viinimaata keskenaan... ehka han ei ole matkoillaan havainnut etta erilaisissa kulttuureissa nautitaan erilaisia juomia...


    • Rus

      Mielestäni on kummallista, että maita aina arvostellaan sen perusteella kuinka halpaa/kallista niissä on. Aivan kuin esim. liettualaisilla ei olisi oikeutta hinnoitella tuotteitaan saman arvoisiksi kuin vastaavat tuotteet ovat Suomessa. Onko kalliit hinnat muka suomalaisten yksinoikeus?
      Uuden-Seelannin ja Liettuan vertaaminen toisiinsa on sinänsä myös mielestäni hieman kummallista. Ehkä seuraava reissu kannattaa suunnata vaikka Turkuun. Se voisi olla silmiä avartavaa.

      Harmi, että Vilna jäi pettymykseksi.
      Minulle se oli maailma muiden joukossa. Aito ja ihmeellinen.

      • Cubas

        Matkalle pitäisi lähteä avoimin mielin ja tyhjältä pöydältä - on melkoisen vaikea asettaa Uudelle Seelannille ja Liettualle yhteismitallisia mittareita mm. historian ja sijainnin takia.
        Omat kokemukseni Vilnasta ovat positiivisia - ihmiset olivat ystävällisiä, ruuassa ei ollut moittimista yms. Liikennekulttuurissa oli toivomisen varaa.
        Aloittaja taisi olla vain provo, jonka kokemukset matkailusta rajoittuvat risteilyihin lähivesillä.


      • .... liikenne
        Cubas kirjoitti:

        Matkalle pitäisi lähteä avoimin mielin ja tyhjältä pöydältä - on melkoisen vaikea asettaa Uudelle Seelannille ja Liettualle yhteismitallisia mittareita mm. historian ja sijainnin takia.
        Omat kokemukseni Vilnasta ovat positiivisia - ihmiset olivat ystävällisiä, ruuassa ei ollut moittimista yms. Liikennekulttuurissa oli toivomisen varaa.
        Aloittaja taisi olla vain provo, jonka kokemukset matkailusta rajoittuvat risteilyihin lähivesillä.

        Tuo liikenne on taalla todellinen ongelma... olet siina aivan oikeassa. Ja pitaa myos muistaa etta Vilna ei ole Liettuan ainoa paikka. Rannikolta loytyy loistavia paikkoja, Kaunas on hieno paikka ja nuo Koilliskulman eramaat on todella komeita...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      98
      1920
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1538
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      112
      1066
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      999
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      919
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      809
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      741
    8. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      35
      740
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      721
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      643
    Aihe